Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ben ik nu van je vriendenlijst?:eek: We hadden een keer een sportdag na een ochtenddienst, dus 5 uur op, 8 uur werken en daarna activiteiten op het strand. Moesten op eigen gelegenheid naar Scheveningen rijden, helaas was ik te laat voor de activiteiten. Liep langs een leuke bar en opeens was het etenstijd.
Ik vind dat ook dan echt stom gepland dan van degene die dat heeft opgezet. Dan denk je dus niet na en mee met je collega’s / medewerkers, iets wat juist het hele idee is van zo’n dag.

Zometeen de hele dag op pad, was aan het twijfelen om met het OV te gaan of met de auto. Het sneeuwt nu, de Benz staat op zomerbanden, die keus is snel gemaakt :ROFLMAO:

Het scheelt hier ook veel hoor, ben nu in Zürich en hier ligt niks. In de bergen is er 40-60 cm nieuwe sneeuw verwacht en bij ons thuis denk ik 5-10 cm. Maar het zou mij niks verbazen als het vanavond alweer bijna weg is, het zit rondt het vriespunt nu, maar vanmiddag zal het wel wat warmer worden. Ik ga in ieder geval niet ruim 300 km op zomerbanden rijden vandaag!

Is ook echt een papa taak! Niemand bakt ze zo goed
Haha dat zei mijn oudste ook. "Ik wil wel jouw pannenkoek papa, die zijn het lekkerst."
Ik kreeg nu pakken waar je alleen maar water aan toe hoeft te voegen. Oef, niet mijn ding, gewoon bloem, melk en ei. Maar ach, gegeven paard niet in de bek kijken.
Bakte prima, benieuwd hoe de smaken. Ik krijg straks wel feedback hèhè.

Nu ook zon hier!

Haha dat zei mijn oudste ook. "Ik wil wel jouw pannenkoek papa, die zijn het lekkerst."
Ik kreeg nu pakken waar je alleen maar water aan toe hoeft te voegen. Oef, niet mijn ding, gewoon bloem, melk en ei. Maar ach, gegeven paard niet in de bek kijken.
Bakte prima, benieuwd hoe de smaken. Ik krijg straks wel feedback hèhè.

Nu ook zon hier!
Wel eens geprobeerd op die manier, en zelfs kant-en-klare pannenkoeken die je alleen hoeft op te warmen, maar pannenkoeken waarbij je zelf het beslag moet maken blijven toch het lekkerst vind ik.

Net jongste naar school gebracht en met een klein (snelweg-)omweggetje weer naar huis. :p
Heerlijk!
Was ook in het zonnetje, maar nú hagelt het weer. :rolleyes:

Zometeen de hele dag op pad, was aan het twijfelen om met het OV te gaan of met de auto. Het sneeuwt nu, de Benz staat op zomerbanden, die keus is snel gemaakt :ROFLMAO:
De Benz, want jij houdt wel van een beetje spanning :p
Vanochtend liep ik naar de parkeergarage, hagelbui op mijn kop. Kom ik thuis zonnebril op laagstaande zon.
Was wel een aparte nacht, normaal heb je wel eens problemen met een reiziger, vannacht met een collega.

De Benz, want jij houdt wel van een beetje spanning :p
Vanochtend liep ik naar de parkeergarage, hagelbui op mijn kop. Kom ik thuis zonnebril op laagstaande zon.
Was wel een aparte nacht, normaal heb je wel eens problemen met een reiziger, vannacht met een collega.
Was de machinist dronken? Maar zonder gekheid, klinkt niet fijn.

Terug
Bovenaan