Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah ben jij er zo eenIk ben meestal strategisch vrij of ziek op dat soort dagen.
Ben ik nu van je vriendenlijst?Ah ben jij er zo een
Ik vind dat ook dan echt stom gepland dan van degene die dat heeft opgezet. Dan denk je dus niet na en mee met je collega’s / medewerkers, iets wat juist het hele idee is van zo’n dag.Ben ik nu van je vriendenlijst?We hadden een keer een sportdag na een ochtenddienst, dus 5 uur op, 8 uur werken en daarna activiteiten op het strand. Moesten op eigen gelegenheid naar Scheveningen rijden, helaas was ik te laat voor de activiteiten. Liep langs een leuke bar en opeens was het etenstijd.
Thuis wel (midden gld), maar op het werk, hemelsbreed 40km richting westen, schijnt de zon, geen sneeuwGoedemorgen. Rest van Nederland ook een sneeuwbui?
Is ook echt een papa taak! Niemand bakt ze zo goedHier is het inmiddels four seasons in a day.
Druk met pannenkoeken bakken; vandaag speciale dag op school, kinderen gaan pannenkoeken eten met ouderen uit het dorp. Ik ben vrij, dus kleine moeite om wat te bakken. Inmiddels al flinke stapel!
Nee. Heb het KNMI gebeld of ze jou een pak sneeuw kunnen bezorgen. Bezorging was tussen 7.00 en 23.00, exacte tijd konden ze me niet geven.Goedemorgen. Rest van Nederland ook een sneeuwbui?
Nee zon. Wel beetje regen vanochtend vroegGoedemorgen. Rest van Nederland ook een sneeuwbui?
Mijn moeder kan het anders ook wel. Heeft ze gistermiddag maar weer bewezen.Is ook echt een papa taak! Niemand bakt ze zo goed
Haha dat zei mijn oudste ook. "Ik wil wel jouw pannenkoek papa, die zijn het lekkerst."Is ook echt een papa taak! Niemand bakt ze zo goed
Wel eens geprobeerd op die manier, en zelfs kant-en-klare pannenkoeken die je alleen hoeft op te warmen, maar pannenkoeken waarbij je zelf het beslag moet maken blijven toch het lekkerst vind ik.Haha dat zei mijn oudste ook. "Ik wil wel jouw pannenkoek papa, die zijn het lekkerst."
Ik kreeg nu pakken waar je alleen maar water aan toe hoeft te voegen. Oef, niet mijn ding, gewoon bloem, melk en ei. Maar ach, gegeven paard niet in de bek kijken.
Bakte prima, benieuwd hoe de smaken. Ik krijg straks wel feedback hèhè.
Nu ook zon hier!
Nee, die rijden met paard en wagen.De knokploeg van JL86 weer op het vliegtuig gezet?![]()
ach ja, iets met werkpaarden en luxepaarden
De Benz, want jij houdt wel van een beetje spanningZometeen de hele dag op pad, was aan het twijfelen om met het OV te gaan of met de auto. Het sneeuwt nu, de Benz staat op zomerbanden, die keus is snel gemaakt![]()
Was de machinist dronken? Maar zonder gekheid, klinkt niet fijn.De Benz, want jij houdt wel van een beetje spanning
Vanochtend liep ik naar de parkeergarage, hagelbui op mijn kop. Kom ik thuis zonnebril op laagstaande zon.
Was wel een aparte nacht, normaal heb je wel eens problemen met een reiziger, vannacht met een collega.
Grappenmaker.Ik kom ff hier kijken maar er worden alleen maar slechte grappen verteld, dus ik ga weer![]()
Adde parvum parvo magnus acervus eritHabemus nuntium in foro posuimus.
Ik moet altijd grinniken om die grappen over Lars van Metallica. Al kan ik me voorstellen dat hij er zelf echt niet meer om kan lachenWat is de overeenkomst tussen een drummer en een alcoholist?
Ze kunnen geen maat houden.
Ik heb het bericht gedeeld / geplaatst ? M’n latijn is wat roestig. De middelbare school is lang geledenHabemus nuntium in foro posuimus.
Mijn Latijn is net zo goed als mijn Chinees, maar zoiets moest het zijn ja.Ik heb het bericht gedeeld / geplaatst ? M’n latijn is wat roestig. De middelbare school is lang geleden![]()
Habemus nuntium in foro posuimus.