Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
M’n broertje is geopereerd aan z’n hersenen gister - verkalking verwijderd maar alles volgens boekje gegaan en herstel gaat goedIets gemist?![]()
Gelukkig maar. Goed om te horen. Hopen dat het herstel goed zal gaan.M’n broertje is geopereerd aan z’n hersenen gister - verkalking verwijderd maar alles volgens boekje gegaan en herstel gaat goed
Heftig! Sterkte met elkaar!Kreeg vanmiddag een e-mail met de wens van een collega om nog 1x een treinrit te doen en binnen te halen.
Maar nog geen uur later al de afmelding, laatste rit zit er niet in, Pasen is al te ver.
Sterkte allen en beterschap voor de jongere Dude!M’n broertje is geopereerd aan z’n hersenen gister - verkalking verwijderd maar alles volgens boekje gegaan en herstel gaat goed
Zou je dat dan wel doen? Als je, hoe klein de kans is, betrokken wordt bij een aanrijding dan ben je niet verzekerd.Ik heb ook nog een medisch verhaal, niet zo heel spannend, maar we delen alles hier hè!
Aanstaande maandag MRI van de schouder (met contrast) om hopelijk wat uit te sluiten danwel te bevestigen, in ieder geval duidelijkheid... hoop ik dus.
Lees ik net dat je 24 na de scan geen auto mag rijden of fietsen... uhm, ja, de auto rijdt zichzelf, dus gewoon maar doen. Anders kan ik dinsdag niet eens gaan werken![]()
Dinsdagochtend is het 20u na het onderzoek. En als ik de Capri pak, die stuurt heel licht, dat kan prima met links. Ja, blijft een gok, maar ik durf die wel te nemen.Zou je dat dan wel doen? Als je, hoe klein de kans is, betrokken wordt bij een aanrijding dan ben je niet verzekerd.
Dinsdagochtend is het 20u na het onderzoek. En als ik de Capri pak, die stuurt heel licht, dat kan prima met links. Ja, blijft een gok, maar ik durf die wel te nemen.
Naar mijn werk? Echt niet. Naast dat zoiets onnodig veel kost is dat hier in het noorden totaal niet praktisch denk ik...Waarom niet ff met ubertje heen en weer?
Kijk hoe je je voelt inderdaad, ze nemen die termijn ruim. Voor de zekerheid.Ik ga maandag wel met het OV naar het ziekenhuis en weer naar huis. Maar dinsdag ga ik gewoon weer naar het werk met de auto. Het is een scan, geen operatie.
Naar mijn werk? Echt niet. Naast dat zoiets onnodig veel kost is dat hier in het noorden totaal niet praktisch denk ik...
Kan je vrouw niet mee dan als chauffeur? Als je toch last hebt en je wordt aan de kant gezet ben je ook aan de beurt, lijkt me. Er hoeft maar net 1 agent te zijn die z’n dag niet heeft…Ik ga maandag wel met het OV naar het ziekenhuis en weer naar huis. Maar dinsdag ga ik gewoon weer naar het werk met de auto. Het is een scan, geen operatie.
2017 getransfereerd tussen 2 ziekenhuizen voor een zware longingreep waarvoor die escalatie / verplaatsing nodig was. De factuur lag al op de mat toen ik terug thuis kwam inclusief 2 incasso aanmaningen. Exact waar je op zit te wachten met een lange revalidatie voor de boeg. En al helemaal als je daarvoor verzekerd bent via je werk en ik die factuur al helemaal niet moest krijgen om te beginnen…Ritje met de ambulance van het ene ziekenhuis naar het andere was ruim 900 euro (dure taxi) waarbij al 300 eigen risico was.
Denk dat jij de vloeistof in een vat kreeg, via infuus? Bij mij spuiten ze het in het gewricht, daarom staat er expliciet dat ik het niet mag belasten. En daarom niet mag autorijden danwel fietsen de eerste 24u.Ik heb bij mijn hartproblemen ook een mri scan gehad met contrastvloeistof. Ik heb niks gehoord of gelezen over niet mogen rijden. Maar ja de ene contrastvloeistof is de andere niet.
Ik heb geen ‘spannende’ medische verhaal voor mijzelf hoor. Al heel mn leven vrij saai wat ik graag zo wil houden / ben ik erg dankbaar voor. Het meest spannende is een gescheurde knieband en een bloedvergiftiging door een spinnenbeet. Beide tijdelijk. Ok die laatste was op dat moment wel even spannend maar kan er nu wel om lachen.Ik heb ook nog een medisch verhaal, niet zo heel spannend, maar we delen alles hier hè!
Aanstaande maandag MRI van de schouder (met contrast) om hopelijk wat uit te sluiten danwel te bevestigen, in ieder geval duidelijkheid... hoop ik dus.
Lees ik net dat je 24 na de scan geen auto mag rijden of fietsen... uhm, ja, de auto rijdt zichzelf, dus gewoon maar doen. Anders kan ik dinsdag niet eens gaan werken![]()
Ja inderdaad, was scan van mijn hart. Niet te vergelijken dus.Denk dat jij de vloeistof in een vat kreeg, via infuus? Bij mij spuiten ze het in het gewricht, daarom staat er expliciet dat ik het niet mag belasten. En daarom niet mag autorijden danwel fietsen de eerste 24u.
Ik zou de hele dag afgeleid zijn.Vrouw mee naar het werk?
Ik zou de hele dag gecorrigeerd wordenIk zou de hele dag afgeleid zijn.![]()
IdemIk zou de hele dag gecorrigeerd worden![]()
Je word ook niet betaald om op een knopje te drukken, je word betaald om te weten wanneer je op welk knopje moet drukkenIk zou harder werken denk ik dan normaal, anders denkt ze is dat alles wat hij doet.![]()
Ik zou de hele dag gecorrigeerd worden![]()
Is ze Italiaanse van origine?Straks weer aan het werk, 15:00 tot 23:30.
En voor wie zegt, "moet je niet posten, inbrekers weten dan dat je niet thuis bent."
Succes met langs mijn buurvrouw komen, die ziet alles.![]()
Ik zou bij de eerste date ook nog maar niet vertellen over dit topic.Ik zou harder werken denk ik dan normaal, anders denkt ze is dat alles wat hij doet.![]()
Als ze daar niet tegen kan wordt het sowieso niks.Is ze Italiaanse van origine?
Ik zou bij de eerste date ook nog maar niet vertellen over dit topic.![]()
Balen, is daar geen verzekering voor?Vanmiddag een storm gehad hier, is m’n bbq omgewaaid (******), het is goed vies weer dus geen zin om te kijken wat de schade is, maar hij is op de voorkant gevallen… staal op steen, ik kan het al raden![]()
Vandaag een hele dag een zogenaamde 'hei-sessie' gehad met het team...pfff! Helemaal gaar.
Teambuilding. Wat gaat goed en moeten we behouden. Wat kan beter?....Heeft u even?
Ja, de vraag is of ik die ook heb…? Ik heb geen idee eerlijk gezegd!Balen, is daar geen verzekering voor?
Ach...het is goed verzorgd met koffie, lekkers en lunch etc.Ik ben meestal strategisch vrij of ziek op dat soort dagen.
Als jij het niet weet dan ik ook niet.Ja, de vraag is of ik die ook heb…? Ik heb geen idee eerlijk gezegd!![]()
Valt dat niet onder de inboedelverzekering als die dat dekt?Ja, de vraag is of ik die ook heb…? Ik heb geen idee eerlijk gezegd!![]()