Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik vind de schuine kant aan de laadbak niet echt staan, de crewcab is wel leuk!
Helemaal mee eens, maar gewoon zo slecht dat je bruut is eigenlijk en zo hoog ookik vind de schuine kant aan de laadbak niet echt staan, de crewcab is wel leuk!
maar als je praat over dure aanschaf voor de hobby..![]()
Mooi alternatief voor een AMG G63 6x6.Helemaal mee eens, maar gewoon zo slecht dat je bruut is eigenlijk en zo hoog ook![]()
Ik zie JL86 wel in die 6-wielige G-klasse uit Top Gear rijden.Mooi alternatief voor een AMG G63 6x6.![]()
Ik zie mijzelf daar ook wel in rijdenIk zie JL86 wel in die 6-wielige G-klasse uit Top Gear rijden.
Eerst nog een paar Rolexen verkopen.Ik zie mijzelf daar ook wel in rijden![]()
Voor de maandelijks afbetaling denk ik, die dingen gaan volgens mij inmiddels richting het miljoenEerst nog een paar Rolexen verkopen.![]()
Ik ga zoiets natuurlijk never nooit niet kopen, ook niet als ik het kan betalen (wat ik niet kan!).Mooi dat je zo goed weet wat je leuk vind om te kopen JL86.
Dubbelop is dat je het wel gaat doen, toch?Ik ga zoiets natuurlijk never nooit niet kopen.Mooi dat je zo goed weet wat je leuk vind om te kopen JL86.
Geen idee. Ik weet dat poedertjesfreak Joël Beukers er eentje heeft, maar verder ook niet.
Ik vind die kerel wel heel irritant moet ik zeggen lol
Zekers en daar heb ik respect voor!Absoluut. Maar hij heeft wel geld gemaakt.
Nee, dat niet eens!Was het zo’n tiendehands met Alpina- of M-velgen, zwarte nieren, en andere foute uiterlijke kenmerken?
Gelukkig ben jij, en ik, dan niet de enige!Ik vind die kerel wel heel irritant moet ik zeggen lol
Het jammere aan sommige vloggers/influencers vind ik dat ze zichzelf zo, blijkbaar moeten, profileren en soms zelfs naast hun schoenen gaan lopen. Prima dat ze zich van alles kunnen permitteren, mogen ze natuurlijk zelf weten, maar bij sommigen ligt die nadruk wel heel erg hoog.Absoluut. Maar hij heeft wel geld gemaakt.
Ik is klein en zij zijn groot en dat is niet eerlijk. Ooooh nee.Ik kom niet uit een ei JL86, jammer dat je denkt dat ik dat niet begreep.![]()
![]()
Ik zie slechts af en toe een naam voorbij komen, maar dat vind ik van de meesten zodra ze ' influencer' zijn eerlijk gezegd. Hoogst irriterende wezens die bij voorkeur de jeugd van alles aansmeren.Het jammere aan sommige vloggers/influencers vind ik dat ze zichzelf zo, blijkbaar moeten, profileren en soms zelfs naast hun schoenen gaan lopen. Prima dat ze zich van alles kunnen permitteren, mogen ze natuurlijk zelf weten, maar bij sommigen ligt die nadruk wel heel erg hoog.
En van die plastic M kleur kapjes in de nieren en gele koplampen. Afschuwelijk.Was het zo’n tiendehands met Alpina- of M-velgen, zwarte nieren, en andere foute uiterlijke kenmerken?
Fendt is wel het goede spul met John Deere
Vind beukers dan juist wel weer meevallen. Hij snapt goed dat beetje dat eromheen schreeuwen en de Urus , G 6x6 of 812 uitlaten aanslaat bij de doelgroep die zijn poeders koopt , dus dat is zijn verdienmodel.Het jammere aan sommige vloggers/influencers vind ik dat ze zichzelf zo, blijkbaar moeten, profileren en soms zelfs naast hun schoenen gaan lopen. Prima dat ze zich van alles kunnen permitteren, mogen ze natuurlijk zelf weten, maar bij sommigen ligt die nadruk wel heel erg hoog
Heel triest idd. Als je wint heb je vrienden..Jammer dat hij de laatste tijd zo de grond ingeboord werd vanwege zijn PTSS. Sommigen vinden hem dan blijkbaar een aansteller, maar in mijn ogen begrijpen mensen en kinderen die naar hem kijken dan niet wat dat betekent.
Ik zag hier net een pompje voor 1.78 voor Euro 98, top hem daar wel ff af zoGoedemorgen allen. Vandaag voor EUR 2.55 getankt. Euro 98. Wat een geld
Niet normaal wat een verschilIk zag hier net een pompje voor 1.78 voor Euro 98, top hem daar wel ff af zo![]()
*kijkt naar quantumkorting voor 800km slang*Ik zag hier net een pompje voor 1.78 voor Euro 98, top hem daar wel ff af zo![]()
Deze donker blauwe is inmiddels verkocht...![]()
≥ Kia Ev6 Plus 77.4 kWh 100% SOH l Leder l Warmtepomp l Camera — Kia — Marktplaats
Bent u op zoek naar een krachtige en milieuvriendelijke SUV die zowel stijl als comfort biedt? Dan is de Kia EV6 Plus 77.4 kWh de perfecte keuze voor ulink.marktplaats.nl
Leuke auto als dit m is
Als warme broodjes gaan ze.Deze donker blauwe is inmiddels verkocht...![]()
Prime heeft dat nu geimplementeerd. Maar de implementatie van die reclame-blokken is echt zo beroerd gedaan!Betalen om *** reclame te voorkomen die iedere 10 minuten voorbij komt.
Met een slang doen ze allang niet meer want dan vallen de auto's met een tankslot af. Gewoon een bak eronder en een gat in de tank steken.Kwestie van tijd en we krijgen ook (meer) diefstal van brandstof uit auto's. 'S nachts op pad met een slang en jerrycan.
Nee. Ik neem de reclames maar voor lief, kan mijn geld goed voor andere dingen gebruiken. Het enige wat ik irritant vind aan Spotify is dat je tijdens het luisteren naar je zelfgekozen muziek ook nummers krijgt die Spotify uitkiest. Daarnaast luister ik vaker muziek via YouTube. Vind daar het aantal reclamefilmpjes vooraf nog wel meevallen.Iemand ervaring met YouTube music? Zit er aan te denken om Spotify te stoppen want voor 1 euro meer heb ik YouTube premium, met muziek en zonder reclame