Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

751641_Fendt_413-Vario-TMS_1.jpg

Was het zo’n tiendehands met Alpina- of M-velgen, zwarte nieren, en andere foute uiterlijke kenmerken?
Nee, dat niet eens!

Ik had hem daarvoor al geparkeerd zien staan en toen had hij wat moeite hem netjes binnen de lijntjes te krijgen, maar dat is natuurlijk wél gebruikelijk voor de gemiddelde BMW-bestuurder ;)

Ik vind die kerel wel heel irritant moet ik zeggen lol
Gelukkig ben jij, en ik, dan niet de enige! :ROFLMAO:

Absoluut. Maar hij heeft wel geld gemaakt.
Het jammere aan sommige vloggers/influencers vind ik dat ze zichzelf zo, blijkbaar moeten, profileren en soms zelfs naast hun schoenen gaan lopen. Prima dat ze zich van alles kunnen permitteren, mogen ze natuurlijk zelf weten, maar bij sommigen ligt die nadruk wel heel erg hoog.

Het jammere aan sommige vloggers/influencers vind ik dat ze zichzelf zo, blijkbaar moeten, profileren en soms zelfs naast hun schoenen gaan lopen. Prima dat ze zich van alles kunnen permitteren, mogen ze natuurlijk zelf weten, maar bij sommigen ligt die nadruk wel heel erg hoog.
Ik zie slechts af en toe een naam voorbij komen, maar dat vind ik van de meesten zodra ze ' influencer' zijn eerlijk gezegd. Hoogst irriterende wezens die bij voorkeur de jeugd van alles aansmeren.

Het jammere aan sommige vloggers/influencers vind ik dat ze zichzelf zo, blijkbaar moeten, profileren en soms zelfs naast hun schoenen gaan lopen. Prima dat ze zich van alles kunnen permitteren, mogen ze natuurlijk zelf weten, maar bij sommigen ligt die nadruk wel heel erg hoog
Vind beukers dan juist wel weer meevallen. Hij snapt goed dat beetje dat eromheen schreeuwen en de Urus , G 6x6 of 812 uitlaten aanslaat bij de doelgroep die zijn poeders koopt , dus dat is zijn verdienmodel.

Maar hij is wel echt ook actief met promoten van sporten en gezond leven onder de jeugd , refereert ook vaak dat succes niet aan komt waaien, je hard moet werken etc

Dikke auto’s en schreeuwen verkoopt goed idd, daar heb je veel youtubers van. Poeders of supplementen verkopen kan een goede handel zijn, maar er is ook veel rommel op de markt.

Ik had altijd wel veel met Don de Jong bijvoorbeeld. Gewoon een rustige jongen uit de polder die eerlijk mooie en minder mooie dagelijkse dingen deelde waar hij mee te maken had. Daarnaast altijd wel leergierig, interessante weetjes, en een leuke dosis humor en woordgrappen. Hij wist niet altijd alles over zijn daily drivers en zijn Lamborghini, maar hij kon er echt wel zichtbaar van genieten. Jammer dat hij de laatste tijd zo de grond ingeboord werd vanwege zijn PTSS. Sommigen vinden hem dan blijkbaar een aansteller, maar in mijn ogen begrijpen mensen en kinderen die naar hem kijken dan niet wat dat betekent.

Als je nu kijkt naar de brandstofprijzen in Eurooa dan stekwn Ierland, Nederland en Monaco er redelijk bovenuit. Maar waarschijnlijk was dat hiervoor ook al zo.

Volgens mij was Euro 95 maar iets van 1.65 daar. Aan de grens met Duitsland maar wel in Zwitserland (buurt van Schaffhausen). Ik kwam er voorbij dus op de terugweg ff gestopt.

Kwestie van tijd en we krijgen ook (meer) diefstal van brandstof uit auto's. 'S nachts op pad met een slang en jerrycan.

Iemand ervaring met YouTube music? Zit er aan te denken om Spotify te stoppen want voor 1 euro meer heb ik YouTube premium, met muziek en zonder reclame

Betalen om *** reclame te voorkomen die iedere 10 minuten voorbij komt.
Prime heeft dat nu geimplementeerd. Maar de implementatie van die reclame-blokken is echt zo beroerd gedaan!
Je mist soms gewoon stukjes van de serie. Blijkbaar loopt de serie op de achtergrond gewoon door tijdens een reclameblok. :poop:
Maar ik zeg het nog eerder helemaal op dan dat ik extra ga betalen voor reclame-vrij (wat het oorspronkelijk al was)

Iemand ervaring met YouTube music? Zit er aan te denken om Spotify te stoppen want voor 1 euro meer heb ik YouTube premium, met muziek en zonder reclame
Nee. Ik neem de reclames maar voor lief, kan mijn geld goed voor andere dingen gebruiken. Het enige wat ik irritant vind aan Spotify is dat je tijdens het luisteren naar je zelfgekozen muziek ook nummers krijgt die Spotify uitkiest. Daarnaast luister ik vaker muziek via YouTube. Vind daar het aantal reclamefilmpjes vooraf nog wel meevallen.

Spaarrekening: Ondanks wat onverwachte uitgaven deze maand groeide mijn spaargeld toch nog iets. Er zijn mensen die het minder moeten doen, denk ik dan maar. Daarnaast heb ik een goedkoper telefoonabonnement de komende maanden, want heb mijn databundel verlaagd. Alle beetjes helpen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan