Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Dat is een v8

:)

Denk dat een c280 w204 beter is voor een jongere collega is
Oh ja!
Hij heeft nu ook een 6 cilinder MB en zoekt er weer één ter vervanging.
Wij zitten elkaar altijd een beetje te jennen samen met wat andere collega's. Vorige week heeft een collega zijn Audi A3 ingeruild op een PS2 LR dual motor. Nu zijn er 6 electrische rijders binnen een groep van nog geen 20 mensen. Hij noemt ons dan ook "Linkse rakkers" of "Milieuterrorist". Dan is er wel eentje die dan plagerig terugroept "Wij houden ook van jou!...".

Paar dagen terug hadden we het nog over een sterrenhemel in auto's.
wist niet dat het zo duur was... €750,- (minimaal denk ik)

Denk dat als je de onderdelen via Ali bestelt dat je voor €100 klaar bent en een middagje knutselen

Oh ja!
Hij heeft nu ook een 6 cilinder MB en zoekt er weer één ter vervanging.
Wij zitten elkaar altijd een beetje te jennen samen met wat andere collega's. Vorige week heeft een collega zijn Audi A3 ingeruild op een PS2 LR dual motor. Nu zijn er 6 electrische rijders binnen een groep van nog geen 20 mensen. Hij noemt ons dan ook "Linkse rakkers" of "Milieuterrorist". Dan is er wel eentje die dan plagerig terugroept "Wij houden ook van jou!...".
Dat is wel ongeveer een derde. :p

Denk dat als je de onderdelen via Ali bestelt dat je voor €100 klaar bent en een middagje knutselen
Ik ben altijd wel een beetje huiverig voor de kwaliteit en veiligheid van Chinese meuk producten.

Lief dagboek, vandaag weinig op het programma. M’n vrouw zei: laten we maximaal genieten van nieuwe tuin in de zon.

Muziek in m’n oren.

Weer een paar goede sigaren gehaald, lang geleden eentje aangestoken. Die dingen blijven ook maar stijgen in prijs. R&J Churchill voor ik geloof €25. Man man man

Lief dagboek, vandaag weinig op het programma. M’n vrouw zei: laten we maximaal genieten van nieuwe tuin in de zon.

Muziek in m’n oren.

Weer een paar goede sigaren gehaald, lang geleden eentje aangestoken. Die dingen blijven ook maar stijgen in prijs. R&J Churchill voor ik geloof €25. Man man man
Oh ja en de klassieker straks :)

Maar ik ga wel wat ledstrips ophalen bij de action en in mijn werk-/hobbykamer plakken aan een plank boven mijn bureau en rondom m'n platenspeler. alleen al voor de sfeer. En dan er "een adje" erbij drinken.

Bristol 411… :p
113-20190322125309-8.jpg

Idem hier, lekkere Ciabatta met kaas en een koffietje. Net lekker in de zon gespeeld met de kleine. Straks de Tesla nog ff poetsen en dan later op de middag de Bird nog even uitlaten.

Ik heb ook een blanco agenda vandaag. Net wel de Subaru goed in de garage gezet, na het ritje van gisteren stond ie voor geen meter. Veel te ver naar voren, heb je er last van.

Is het Karin al gelukt met de laadkabel
Ja ik denk het wel.
Er brandde geen blauw indicatielichtje op de laadpaal als teken dat die het doet (links wel) en bij de laadpoort V... ging ook geen groen led aan. Maar ze liep wel weg richting huis.
Ik vertrok richt Brabant, dus de linker kant laadpaal was ook weer beschikbaar

Terug
Bovenaan