Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Weet je dat ik dat best sympathieke auto’s vind. Zeker met 1.9 jtd.

Heb vroeger veel in een Berlingo gereden (ook de turboloze versie) en ik moet zeggen dat ik dat echt heel leuk vond. De 1.6 hdi was extreem zuinig en ben ik nog eens naar Genève mee gereden. Echt comfortabel tokkelen.
Ik schreef het vooral als grapje omdat jij ‘dubio’ schreef, maar dat soort auto’s ben je in je autoloopbaan ook al wel een beetje ‘ontgroeid’, toch? :p

Ja, veel plezier @Robert 69!

Dit is toch bisar, CHF 5.1 miljoen (€5,5 miljoen) voor 900m2 bouwland en gelegen tussen het spoor en een drukke straat!

Geen idee wat de gemiddelde prijzen zijn in Der Schweiz, maar lijkt me vooral geen fijne locatie. Niet echt een plek als je rust zoekt.

Het ligt heel erg aan de locatie maar hier betaal je wel snel CHF 20.000 per m2 voor een appartement/huis, sommige plekken zelfs meer en ver buiten Zürich eerder 10.000-15.000.

Dit specifieke stukje land is wel in een mooi dorp gelegen, het wordt de goudenkust genoemd hier, maar het is nog alleen maar bouwland. 1 miljoen boven de waardeschatting geboden. Ik vind dit soort bedragen bizar lol

Het ligt heel erg aan de locatie maar hier betaal je wel snel CHF 20.000 per m2 voor een appartement/huis, sommige plekken zelfs meer en ver buiten Zürich eerder 10.000-15.000.

Dit specifieke stukje land is wel in een mooi dorp gelegen, het wordt de goudenkust genoemd hier, maar het is nog alleen maar bouwland. 1 miljoen boven de waardeschatting geboden. Ik vind dit soort bedragen bizar lol
Voor alleen de grond ist lekker betaald, als iemand me 6k de meter gaat betalen voor deze 1,5 ha ben ik weg :)

• Haha
Waarderingen: JL86
Pfff, koud vandaag. Dacht even knallen in de tuin, maar ik moet aan de bak om warm te blijven. Dus nu maar compostbakken omscheppen, dan krijg ik het vast warm. Net hakselaar gebruikt, die werd vast wel warm, maar ik dan weer niet. Blijft wel mooi werk en scheelt een hoop kosten, compost ipv container!

IMG-0625.jpg

Fotootje? Anders geloven we het niet hè. Straks roep je nog dat je een Mercedes hebt gekocht :eek: of nee, dat kan dan ook geshopt zijn. Lastig dit zeg...

Here you go

Is er al KIA-nieuws?
Nee niet echt.
De 1e (instapper) kon ik niet fijn zitten, alsof de lendesteunen opzij al versten waren. Koetswerk verder goed.

Van de Plus in groen werd ik enthousiast. Veel vlotter dan instapper. En stoelventilatie ook fijn. Op parkeerplaats goed bekeken en was enthousiastme voorbij: deurrubber portier hing 15cm los. Portier had op de zijkant/rand over de volle lengte veel schade, lak er af. De zwarte raamlijst linksachter was half wit/zwart ook over de volle lengte en ging aan rechterzijde bij achterstijl omhoog.
Krassen op dak alsof hij dakdragers gebruikt heeft.

Terug
Bovenaan