Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Alles binnen van de hornbach. Lekker crossend met de aanhangwagen door het drukke vrijdag verkeer. Linkerbaan voorsorteren oh wacht volle aanhangwagen. Vergeten. Redden we dat met invoegen ? Beetje gas erop ja hoor prima.

Dat soort dingen.

Alle accu’s nu in de lader.

Morgenochtend vroeg een heerlijk vliegende start in de tuin.

Alles binnen van de hornbach. Lekker crossend met de aanhangwagen door het drukke vrijdag verkeer. Linkerbaan voorsorteren oh wacht volle aanhangwagen. Vergeten. Redden we dat met invoegen ? Beetje gas erop ja hoor prima.

Dat soort dingen.

Alle accu’s nu in de lader.

Morgenochtend vroeg een heerlijk vliegende start in de tuin.
Ik moet ook nog naar de Hornbach binnenkort, en ook mét aanhanger. Twee grote regentonnen nodig.

En een nieuw tuinbankje al gescoord. De oude was rot.

Overigens heb ik twee linkerhanden in de tuin, dat was het domein van Marianne. Mij werd alleen het lompe werk toegestaan.

Ik twijfel of ik naar de Hornbach ga; tuinhuis/opslag van hout maken... kies ik voor een pakket of alles helemaal zelf.
Laatste is het leukst maar kost zoveel tijd...

Ik twijfel of ik naar de Hornbach ga; tuinhuis/opslag van hout maken... kies ik voor een pakket of alles helemaal zelf.
Laatste is het leukst maar kost zoveel tijd...
ChatGPT, CoPilot of Claud is je vriend. Heeft me nu ook met inbouwkast enzo zoveel tijd gescheeld qua maten, advies over dikte van de balken etc.

Maar wat ik bedoel, Corona is ook licht spul en zeker met limoentje ook zoet.
Niet een heel groot verschil met radler qua beleving. Dus als je het ene dan wel blieft en het andere niet roept dat vraagtekens op. :)

Ik dacht ik ben weer terug maar jullie hebben het al 3 dagen over p*ssy bier!

american-dad-stan-smith.gif

Oh...das minder nieuws.
Waar ik wel bang voor ben gek genoeg, is dat Andre van Duin een keer gaat, dat zou ik erg vinden. Die man heeft zoveel betekend voor de showbizz, tv maken etc. Dan ga ik wel effe traantjes laten, dat weet ik nu al
Die heb ik ontmoet, mijn vader speelde in het orkest van de Andre van Duin revu. Stille man als hij niet op het podium staat.

Zometeen nog even een hapje eten buiten de deur. Frans, stukje vlees dus een (lees: meerdere) lekker glaasje rood erbij?

Terug
Bovenaan