MACHINER
Kilometervreter
Hou ff op, ik krijg zin in trekkertrek en bier…veul bierNog eentje dan - ook in het licht van gesprek gister over Radler
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hou ff op, ik krijg zin in trekkertrek en bier…veul bierNog eentje dan - ook in het licht van gesprek gister over Radler
Alles beter dan de kleur op de foto.Muisgrijs? Die zag je het meest rijden
Hopelijk heb je nog geld zo aan het einde van de maand...We zijn bij het tuincentrum..de directrice heeft groenkriebels.![]()
Nou moet je ophouden met me hoor, anders blokkeer ik je.Nog eentje dan - ook in het licht van gesprek gister over Radler
Forsythia, best leuk vind ik. Heb 'm zelf ookScha val mee, één forsitia of hoe zo’n ding ook mag heten
Och, al die kleurtjes zijn best leuk hoor, maar verder dan viooltjes, narcis, sneeuwklok en magnolia komt mijn herkennings systeem nietForsythia, best leuk vind ik. Heb 'm zelf ook![]()
Had ik ook altijd, totdat ik jaren in het groen werkte, bijbaan. Betaald "sporten" en je leert ook best wat. Komt nu wel goed uit in de tuin.Och, al die kleurtjes zijn best leuk hoor, maar verder dan viooltjes, narcis, sneeuwklok en magnolia komt mijn herkennings systeem niet
Afgezegd vanwege de dure benzineprijzen?Zouden 17u naar een verjaardag gaan.
Zitten nog thuis.
![]()
Ik moet ook nog naar de Hornbach binnenkort, en ook mét aanhanger. Twee grote regentonnen nodig.Alles binnen van de hornbach. Lekker crossend met de aanhangwagen door het drukke vrijdag verkeer. Linkerbaan voorsorteren oh wacht volle aanhangwagen. Vergeten. Redden we dat met invoegen ? Beetje gas erop ja hoor prima.
Dat soort dingen.
Alle accu’s nu in de lader.
Morgenochtend vroeg een heerlijk vliegende start in de tuin.
07:00 uur beginnen met hard geklop en getik...Buurtjes blij!Morgenochtend vroeg een heerlijk vliegende start in de tuin.
Succes dan morgen!Overigens heb ik twee linkerhanden in de tuin, dat was het domein van Marianne. Mij werd alleen het lompe werk toegestaan.
Cirkelzaag aan!07:00 uur beginnen met hard geklop en getik...Buurtjes blij!![]()
Bij mijn schuur was een professional daar al ruim 3 weken mee bezig...Ik twijfel of ik naar de Hornbach ga; tuinhuis/opslag van hout maken... kies ik voor een pakket of alles helemaal zelf.
Laatste is het leukst maar kost zoveel tijd...
En dan Radler afkraken maar wel Corona?Cirkelzaag aan!
Nee eerst terras verlengen, daar komt niet zoveel herrie van. En begin 08:00, sta al de hele week om 6u op
Nu een biertje. Coronaatje. Fijne avond allen
Nog altijd beter dan Buckler.En dan Radler afkraken maar wel Corona?![]()
Zit 4 procentpunt of 8x meer alcohol inEn dan Radler afkraken maar wel Corona?![]()
Warsteiner Radler heeft 2,5%. Je hebt ook alcolholvrije Corona. Appels en peren vergelijking.Zit 4 procentpunt of 8x meer alcohol in![]()
ChatGPT, CoPilot of Claud is je vriend. Heeft me nu ook met inbouwkast enzo zoveel tijd gescheeld qua maten, advies over dikte van de balken etc.Ik twijfel of ik naar de Hornbach ga; tuinhuis/opslag van hout maken... kies ik voor een pakket of alles helemaal zelf.
Moet ik meteen aan Joep denken.Nog altijd beter dan Buckler.![]()
Aaah oke dat wist ik niet. Ik doelde op de doorsnee Radler .Warsteiner Radler heeft 2,5%.
Oke wisenoseJe hebt ook alcolholvrije Corona
Afgezegd vanwege de dure benzineprijzen?![]()
Ah, tijd om weer verder te gaan werken.We hebben een EV
We gaan hoor.. denk dat we gaan eten en dan weer naar huis![]()
Precies!En dan Radler afkraken maar wel Corona?![]()
Ja, heel erg.Maar mensen, Chuck Norris is niet meer. Is toch erg?![]()
Ja weet ik. Maar daarnaast de Infiniti nog. Daar doelde vooral op.We hebben een EV![]()
Ik heb nog een 14% biertje in de koelkast staan.Ik dacht ik ben weer terug maar jullie hebben het al 3 dagen over p*ssy bier!
![]()
Oh...das minder nieuws.Maar mensen, Chuck Norris is niet meer. Is toch erg?![]()
Ja joh ik zit je maar te plagenMaar wat ik bedoel, Corona is ook licht spul en zeker met limoentje ook zoet.
Niet een heel groot verschil met radler qua beleving. Dus als je het ene dan wel blieft en het andere niet roept dat vraagtekens op.![]()
Die heb ik ontmoet, mijn vader speelde in het orkest van de Andre van Duin revu. Stille man als hij niet op het podium staat.Oh...das minder nieuws.
Waar ik wel bang voor ben gek genoeg, is dat Andre van Duin een keer gaat, dat zou ik erg vinden. Die man heeft zoveel betekend voor de showbizz, tv maken etc. Dan ga ik wel effe traantjes laten, dat weet ik nu al
Dat mag, maar je zou dus Warsteiner radler gerust een keer kunnen proberen. Heel wat anders dan je standaard Amstel Radler of zo.Ja joh ik zit je maar te plagen![]()
Ah, tijd om weer verder te gaan werken.
Ik een 12%. Baas boven baas.Ik heb nog een 14% biertje in de koelkast staan.
Ik nog niet, mijn pomp is stuk...Heb vandaag wel 3u gewerkt![]()
Die van jou mogelijk lekkerder.Ik een 12%. Baas boven baas.
Ik twijfel of ik naar de Hornbach ga; tuinhuis/opslag van hout maken... kies ik voor een pakket of alles helemaal zelf.
Zo hé....poeh....snap dat je moe bent!!Heb vandaag wel 3u gewerkt![]()
Primitivo?Zometeen nog even een hapje eten buiten de deur. Frans, stukje vlees dus een (lees: meerdere) lekker glaasje rood erbij?
Zometeen nog even een hapje eten buiten de deur. Frans, stukje vlees dus een (lees: meerdere) lekker glaasje rood erbij?