Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Lekker weertje, heerlijk zo. Net zonder jas op de fiets naar het stemhokje geracet. Fijn!
Oh ja stemmen. Vanochtend kwam ik erachter dat ik m’n rijbewijs nog in m’n vrouw haar auto had laten liggen en m’n paspoort pleite is. Volgende week vliegen dus opzich wel handig om die te hebben.

Vanavond maar stemmen. Het wordt strategisch stemmen denk ik ..

images

Oh ja stemmen. Vanochtend kwam ik erachter dat ik m’n rijbewijs nog in m’n vrouw haar auto had laten liggen en m’n paspoort pleite is. Volgende week vliegen dus opzich wel handig om die te hebben.

Vanavond maar stemmen. Het wordt strategisch stemmen denk ik ..

Oh ja

Ff doen

Smorgens allen!

Gister vertelde iemand opt werk dat hij offerte binnen had voor een LED sterrenhemel in zn bmw in te laten bouwen. Met weet ik veel hoeveel gewone sterren en enkele tientallen 'vallende'...ieder zn smaak zullen we maar zeggen...

Smorgens allen!

Gister vertelde iemand opt werk dat hij offerte binnen had voor een LED sterrenhemel in zn bmw in te laten bouwen. Met weet ik veel hoeveel gewone sterren en enkele tientallen 'vallende'...ieder zn smaak zullen we maar zeggen...
Sterrenhemel aan plafond?
De rouwwagen van Bastiaan had dat ook, maar in een gewone wagen? Zou ik niet doen.

Ik heb wel projector op m'n bureau staan, die middels dia's een sterrehemel projecteert op plafond. Dat draait langzaam rond en af en toe kometen voorbij schieten. Met een goede lp op de speler, mooie muziek erbij om lekker te chillen, Zen te worden.

Smorgens allen!

Misschien kan hij beter een Mercedes kopen!

Mijn ochtend was lekker.. kleine te laat naar de opvang. Tas vergeten mee te geven. Ik loop richting huis met haar jas in m'n hand.. dus weer terug.

Vervolgens stap ik de auto in zonder mijn eigen tas met laptop erin..

dussss

gelukkig schijnt de zon

Terug
Bovenaan