Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Whaha heb je mijn irritatie verhaal wel eens gelezen? Ik zal het even opzoeken.

Ik had precies hetzelfde ! Ook v60 rijdert, ook het argument ik woon er als eerste (dus heb meer recht op de paal).

Heb echt flink wat woorden gehad toen
Hoe werkt dat in die hoofden? :mad:

Hoe werkt dat in die hoofden? :mad:
Ja joh geen idee. Zijn buurman was net zo erg, die had zo’n C klasse plug-in met 15 km range ofzo. Waren die 2016 auto’s.

Echt twee zeer moeilijke gasten.

Korte samenvatting : de druppel was toen ik netjes had geappt dat ik rond 20:30 van m’n werk kwam en wilde laden. Dat kon. Ik was alleen pas 23:00 thuis ofzo omdat het uitliep.

Was het antwoord: had je maar eerder moeten komen. Ik heb m teruggezet.

Toen ging er bij mij ook wel even wat knetteren in m’n bovenkamer.

Ja joh geen idee. Zijn buurman was net zo erg, die had zo’n C klasse plug-in met 15 km range ofzo. Waren die 2016 auto’s.

Echt twee zeer moeilijke gasten.

Korte samenvatting : de druppel was toen ik netjes had geappt dat ik rond 20:30 van m’n werk kwam en wilde laden. Dat kon. Ik was alleen pas 23:00 thuis ofzo omdat het uitliep.

Was het antwoord: had je maar eerder moeten komen. Ik heb m teruggezet.

Toen ging er bij mij ook wel even wat knetteren in m’n bovenkamer.
Een slecht afgestelde sociale antenne, zullen we maar denken.

Iedereen klaagt over de ES90, maar zonder die lidar vind ik het echt niet gek.
Polestar is ook wel goed bezig. Maar ieder z'n voorkeur hè!

Maar jouw wagen is ook echt mooi. V60/V90 zijn ook echt mooie ontwerpen vind ik.
Opt werk staat tegenwoordig zo’n ding aan de laadpaal binnen de hekken, dus wss corporate net als de buzz’jes.

Net naast een rookhok, dus heb em al es goed bekeken, maar kan er niet warm van worden, doet me meer denken aan de Q7 dan waar ik de eerdere XC90’s meer verre neefjes van de X5 vond qua silhouet. Als de portieren net zo zitten als bij de Q ist in mijn ogen een hels apparaat om ingeparkeerd in en uit te stappen

Ik vind het jammer dat het wel teveel op elkaar is gaan lijken binnen Geely platform. Zelfde stellantis. #zoektdekking #stellantiswebcare
Ja het is wel veel eenheidsworst. Al kan ik ook niet zoveel met uitgesproken ontwerpen. Ik lees best vaak enthousiasme over een ontwerp en dat deel ik dan niet. Of vice versa.
Laatste stunt met de Capri vind ik wel een rare. Strepen op een EV, houd toch op.

Mijn bescheiden mening: Volvo is Volvo niet meer. Maar ja, ik kom dan ook nog uit de tijd van de 740 en later de 850. Zelfde geldt voor Alfa Romeo. Na de Giulietta, en eigenlijk na de 159 en de Brera al, ging het mis. 4C en 8C waren nog een leuk cadeautje maar dat was het wel. Het enige wat me nog kan bekoren is een Giulia Q, en dan het liefst de GTAm.

error-404.png

Nope.
Ben er zo ziek van! Schijnt een erg moeilijk te krijgen onderdeel te zijn. Dus kan alleen maar afwachten.
Heb natuurlijk m’n onvrede wel kenbaar gemaakt, maar daarmee heb ik de auto nog niet terug.

Kan je niet onderhandelen over een betere leenauto?

Morning iedereen

Echt heel vervelend @Rembrandt . Ik had iets soortgelijks met de Tesla toen en was er ook echt klaar mee. Het is een luxe probleem want je hebt een gratis auto als vervanging, maar je wilt gewoon je eigen auto na paar weken weer terug plus die Dacia is denk geen 7 persoons of wel? Dus logistiek zit jij ook om handen

Zit ik dan met mijn goede gedrag! Ik wilde bewust vroeger naar bed gezien mijn drukke dag gisteren, en omdat ik er om 8 uur weer uit zou moeten, want tot 9 uur ontbijt, vervolgens heeft ondergetekende nog tot diep in de nacht naar het plafond liggen staren en ben nu alweer wakker. Nou ja, ‘s avonds een vent… :ROFLMAO:

Op de afdeling waar ik lig is geen nachtdienst, lekker rustig wel, iets verderop zit wel nachtdienst die ik mag bellen wanneer nodig, maar thuis lig ik ook wel eens een tijd wakker. Zoals gezegd hoef ik om 11 uur pas actief wat te doen dus komt vast goed.

Wat dat betreft heb ik geluk. 12 dagen ziekenhuis, vervelende onderzoeken, medische ingreep, met vreemden op 1 kamer, maar Jantje slaapt gewoon. Meestal binnen 10 minuten, soms duurt het wat langer.

Ik heb me aangeleerd om gedachten (piekeren) uit te zetten en aan iets leuks te denken, zoals in het bos wandelen, en dan komt de slaap vanzelf.

Warempel, heb ik dan toch een gave? ;)

Heb eigenlijk niet zo een moeite met ergens anders slapen. Nu is mijn ervaring met ziekenhuizen of medische instellingen gelukkig minimaal en zijn het bijna altijd (goede) hotels..

Zou naar België gaan vandaag. Heb iemand anders gestuurd en ik leid de presentatie wel vanaf thuis. Geen zin in de hele dag autorijden vandaag, te lekker weer.

Slapen in een vreemd bed valt vaak tegen de eerste nacht.
Klopt ook hoor. Ook altijd in ziekenhuizen gehad bijvoorbeeld.

Wat dat betreft heb ik geluk. 12 dagen ziekenhuis, vervelende onderzoeken, medische ingreep, met vreemden op 1 kamer, maar Jantje slaapt gewoon. Meestal binnen 10 minuten, soms duurt het wat langer.

Ik heb me aangeleerd om gedachten (piekeren) uit te zetten en aan iets leuks te denken, zoals in het bos wandelen, en dan komt de slaap vanzelf.

Warempel, heb ik dan toch een gave? ;)
Dan leer ik graag van je. :ROFLMAO:

Gelukkig nu even twee uurtjes rust tot de volgende therapie.

Ik ben weer in training sinds 11:00, 3e document is nu klaar.
Mijn trainer zou er tot 15:00 zijn maar moest 13:15 naar en andere afspraak.

Rest doe ik dus zelf, snap het inmiddels wel.

Grapjes? Ik? Geen haar op mijn kale hoofd die daaraan denkt! :unsure: Vorige keer met de training schreef je zelf nog dat hij hoofdpijn had, dus ja… :p

Ik was op tijd thuis en heb de laadpaal geclaimd hè hè. Nog 8% peut (38km). Nu lekker laden tot 80%, is 6:15 uur. :whistle:
Staat nu ook een mooie nieuwe blauwe iX1 voor de deur geparkeerd.

Terug
Bovenaan