• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Voor de hondenbezitters onder ons: Hondenbelasting vond ik ook altijd wel een ding. De hoogte daarvan mogen gemeentes, zover ik weet, zelf bepalen. Heb wel eens een overzicht daarvan op tv gezien, maar in bepaalde gemeentes betaal je zelfs helemaal niks. Hoe dan? :unsure: Mijn idee zou zijn om het gewoon te centraliseren. Voor iedereen hetzelfde. Zou eigenlijk met de wegenbelasting ook moeten wat mij betreft, dat is nu per provincie verschillend. Asfalt is asfalt, toch?

Pagina 402, Peugeot…
Peugeot_402_grey_vl.jpg

Laatst bewerkt:
Boah! Snap dan niet dat dat niet gewoon door de helft gaat. Nu ben je alleen in feite duurder uit. Jij kiest er niet voor om alleen achter te blijven. Best oneerlijk eigenlijk. Maar goed.

En geld/spaargeld: ik krijg mijn uitkering altijd de 23ste van de maand, wanneer het in een weekend valt de vrijdag ervoor, maar zou mij ook wel goed uitkomen als ze het de 15de storten. Heb nu nog € 1,96 over op de lopende rekening en heb ook al een en ander van de spaarrekening moeten schrapen. Niet echt fijn voor de kwartaalrente die al niet erg hoog is. Nu was dat ook dankzij het weekje weg, maar anders was ik prima uitgekomen deze maand en had ik mijn Spaarpot (zo heb ik de spaarrekening in de app hernoemd) niet hoeven aanbreken. Heb geen klagen, er zijn mensen die helemaal niks hebben, dus voel me op allerlei vlakken een bevoorrecht mens.

En als het gaat om rekeningen betalen betaal ik alles zoveel mogelijk in één keer, heb als student ook wel ervaren dat gespreid betalen onder de streep in bepaalde gevallen duurder is.
En nog weer 29 euro…gaat lekker zo. :ROFLMAO:

Mijn god, dat is echt verschrikkelijk.

Je krijgt met al dit soort berichten en alle terugroepacties toch wel het idee dat de testfase in de ontwikkeling wel onder druk staat…

Mijn god, dat is echt verschrikkelijk.

Je krijgt met al dit soort berichten en alle terugroepacties toch wel het idee dat de testfase in de ontwikkeling wel onder druk staat…
Ik like omdat ik het met je eens ben, maar een 'ik vind het leuk' is hier natuurlijk ongepast.

Vreselijk, maar wat doet een 2-jarige alleen in een auto?
Nou dit gaat vrij makkelijk kan ik je vertellen. Die van mij klimt ook altijd achterin de auto en gaat zitten , ik loop dan naar achteren toe voor de spullen in de kofferbak. In die tijd zijn ze alleen achterin en kan er in theorie van alles gebeuren.

Nou, zo snel kan dat niet gaan. Je hoort ze echt wel als ze klem beginnen te zitten.
Neem ook aan dat de stoelen niet werken zonder eerst iets van de auto aan te zetten.

Dit werkt juist ook als de auto uit staat want dan wil je bijv een zitrij inklappen om bagage mee te nemen. Waarom dat allemaal elektrisch moet is mij dan weer een raadsel ;) Een oplossing voor een niet bestaand probleem. En dat creëert nu juist problemen.

Kijk nu de nieuwe docu van Louis theroux inside menosphere. Ik word er echt kotsmisselijk van. Afgrijselijke zielige hoogst onzekere jongetjes.

Ik ben aan het kijken naar een alternatief voor onze digitale agenda. Op de een of andere manier houdt het synchroniseren eens in de zoveel tijd op tussen onze agenda's. Dus ik dacht, op zoek naar een app waarin je het handig deelt, maar dan geen Google.
Voorwaarde is wel dat we de weekagenda van mijn vriendin kunnen integreren via een url. Tot nu toe niks gevonden waarbij je niet hoeft te betalen... dus mocht iemand een goed idee hebben!

Ik ben aan het kijken naar een alternatief voor onze digitale agenda. Op de een of andere manier houdt het synchroniseren eens in de zoveel tijd op tussen onze agenda's. Dus ik dacht, op zoek naar een app waarin je het handig deelt, maar dan geen Google.
Voorwaarde is wel dat we de weekagenda van mijn vriendin kunnen integreren via een url. Tot nu toe niks gevonden waarbij je niet hoeft te betalen... dus mocht iemand een goed idee hebben!
Heb je Apple, of niet?

Ze installeert nu Google Agenda en dan maar alles via Google account regelen. Niet de voorkeur, maar ik ben al een tijdje bezig en het schiet niet op. Sync van Google naar Apple gaat nu steeds mis.

Ze installeert nu Google Agenda en dan maar alles via Google account regelen. Niet de voorkeur, maar ik ben al een tijdje bezig en het schiet niet op. Sync van Google naar Apple gaat nu steeds mis.

M’n vrouw heeft ook een Android en ik appel

We hebben ‘gewoon’ een gedeelde agenda van Google die beide in de agenda app van de telefoons staat
Werkt al 5+ jaar perfect

Werkt hier ook prima, wel wil ik graag binnenkort switchen naar Proton. Ik zie het probleem eigenlijk ook niet om daar een paar euro per maand voor neer te leggen.

Kijk nu de nieuwe docu van Louis theroux inside menosphere. Ik word er echt kotsmisselijk van. Afgrijselijke zielige hoogst onzekere jongetjes.
Toevallig, ik heb hem gisteren gezien.

Goed uitgevoerde docu met een host die op een fantastische wijze z’n interviews zo opzet dat hij het probleem makkelijk blootlegt, maar zelf mistte ik wat diepgang. Het ging nu vooral om het ‘wat’ en ‘hoe’, waarbij de ‘waarom’ een beetje onderbelicht bleef. Onderwerpen zoals familie en opvoeding werden wel behandeld, maar hadden wat mij betreft prominenter in beeld mogen komen.

Wellicht behoor ik ook niet helemaal tot de doelgroep van de docu, aangezien het leek alsof het meer voor een oudere doelgroep is die niet zelf in aanraking zou komen met dit soort content.

Nu maar Google agenda's gemaakt en gedeeld voor mijn wederhelft. Alles via Google zal niet zo snel sync problemen opleveren. Enige is dat ik haar "oude" agenda niet kan inzien nu, dus die moeten handmatig over naar haar Google. Zie zo even niet hoe dat sneller anders kan, maar nu eerst slapen, ben gaar. 22u is het nieuwe 23u voor mij blijkbaar.

Oké! Ik moet me morgen 9.30 al melden voor opname. :sleep: Op zich redelijke tijd maar betekent wel dat ik om 7.30 al uit bed moet. (Voor mijn doen vroeg! :ROFLMAO:) 9.00 van huis weg.

De avonden heb ik redelijk voor mezelf maar zit daar met een groep dus moet af en toe ook daar wel even sociaal doen en vroeger naar bed. :ROFLMAO: Moet elke doordeweekse dag om 9.30 weer fris en fruitig zijn. Weekenden wel lekker thuis.

Wij gebruiken klender.
Doet me denken aan mijn opa. Die zei vaak woorden met opzet op die manier om de kleinkinderen aan het lachen te krijgen. Dus als hij bv. ‘klender’ zei bedoelde hij ‘kalender’. :ROFLMAO: Moet ‘m al bijna 4 jaar missen, hij was ook echt wel als een vriend voor me.

Zo pfff

Dagje kantoor

Metrootje naar de stad voor Dinner met gezin

Kleine had een mini meltdown bij het eten.. combi van moe en honger .. eerste keer zo heftig meegemaakt. Maar goed uiteindelijk had ze wel netjes mosseltjes, tuna tataki en eendenborst gegeten met asperges.

Naar huis en nog even werken.. Word ze net wakker met paniek

Ben ook wel moe, morgen Utrecht voor 2 presentaties, 1 ochtend 1 middag. Woensdag naar Antwerpen voor een stuurgroep. deck net af.

Donderdag nog wat projectplanningen en budgetupdatss maken voor een aantal grote klanten

#liefdagboek

Ook alweer sinds uurtje of 4 wakker

Pff
Vannacht vond draakje 2 het ook nodig om te spoken..

2:45 huil, huil...hoofdpijn.
3:30 huil, huil..knuffel kwijt. Pardon, welke van de friggin zes die om je heen liggen.
4:30 mama, mama, mama! Ik heb dorst.

Gelijk even verteld dat we die kunsten morgennacht niet meer aan gaan halen :confused:

Vannacht vond draakje 2 het ook nodig om te spoken..

2:45 huil, huil...hoofdpijn.
3:30 huil, huil..knuffel kwijt. Pardon, welke van de friggin zes die om je heen liggen.
4:30 mama, mama, mama! Ik heb dorst.

Gelijk even verteld dat we die kunsten morgennacht niet meer aan gaan halen :confused:

Die roept op z’n minst nog mama

Hier wordt er standaard papa geroepen :cry:

Zes knuffels hahaha heb hier een Max van 2 kleine en 1 grote knuffel xd (alsof dat beter is)

Hier dus 23u paniek en huilen (night terrors denk ik)
1u komt mn vrouw boven en word ik wakker van
3u ‘of ik even naast haar wil
Zitten’
4u ‘deken is eraf’ ja moet je niet de hele
Tijd liggen draaien pff
6u gaat de wekker van mn vrouw en die ligt nog rustig te maffen hier naast me

Nu al helemaal klaar met vandaag

Die roept op z’n minst nog mama

Hier wordt er standaard papa geroepen :cry:

Zes knuffels hahaha heb hier een Max van 2 kleine en 1 grote knuffel xd (alsof dat beter is)

Hier dus 23u paniek en huilen (night terrors denk ik)
1u komt mn vrouw boven en word ik wakker van
3u ‘of ik even naast haar wil
Zitten’
4u ‘deken is eraf’ ja moet je niet de hele
Tijd liggen draaien pff
6u gaat de wekker van mn vrouw en die ligt nog rustig te maffen hier naast me

Nu al helemaal klaar met vandaag
sodeknetter..kan me die laatste zin levendig voorstellen ja. :rolleyes:

Die zes zijn er weer stiekem ingemoffeld. Drie vinden we hier ook zat idd.

Terug
Bovenaan