• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Alderbastend…van de factoren waar mijn zelfvertrouwen van afhangt is de haardos wel zo ongeveer de laatste.

Het word dunner achterop, so be it, als het me te gortig word gaat de rest er gewoon ook af.

Maar toegegeven, ze weten het leuk te brengen :)
En voor mensen die niet kunnen lezen, het is al helemaal geen advertentie van Porsche. Al kunnen die dit bericht waarschijnlijk ook niet lezen. :p

Ik compenseer mijn kalende hoofd gewoon met een baard. Grappige is dat mijn baard heel donker is, mijn hoofdhaar donkerblond maar mijn wenkbrauwen blond. Mijn haar wordt in de zomer ook blond, dus soort van Duo Penotti
Het lastige is dat ik op allerlei plekken haar heb waar ik het niet wil hebben, maar steeds minder op de plek waar ik het wél wil hebben. En hier en daar begint het nog grijs te worden ook. :rolleyes: Verder ben ik in de zomer gelukkig nog blond op mijn hoofd, of aan de zijkanten beter gezegd, ook nog steeds blond maar de rest is rossig tot donker.

Ik compenseer mijn kalende hoofd gewoon met een baard. Grappige is dat mijn baard heel donker is, mijn hoofdhaar donkerblond maar mijn wenkbrauwen blond. Mijn haar wordt in de zomer ook blond, dus soort van Duo Penotti
Ik heb weinig baardgroei dus meer dan een flinke sik zit er niet aan. Helpt ook niet mee als het ding door onbenullig de vuurton aansteken weer helemaal weg schroeit :rolleyes:

Wel rossig, in tegenstelling tot een donkere kop bovenop

Wel leuk dat de Cadillacs allebei de race uitreden. Ik ben fan van Checo, sympathieke gast!
Ik heb weinig met hem eerlijk gezed, idem Bottas. Wat mij betreft ook geen top coureurs, of ze sympathiek zijn buiten het circuit vind ik minder belangrijk, ik zie dan liever talent dat een stoeltje krijgt en een poging mag wagen. Net zoals Kimi, maar ook Olli bijv. daar ka ik veel meer van genieten :)

Hier al twee jaar geheel kaal, komt door alopetia. Begon al in 2020 met kale plukjes in mijn (grijs/witte) baard en het missen van 90% rechter wenkbrauw (2022). Nu linker wenkbrauw ook nog slechts een paar blonde haartjes. Kaal plekje achter op de schedel,10 eurocent groot, werd 20c, werd één euro, werd 2 euro etc.
Ik scheer nu met een 4-koppige Pittbull Skull shaver, Gold Pro-uitvoering: Werkt super!

Ik heb nog een volle dikke bos en wil dat graag zo houden. Grijs vind ik niet erg, kaal gevoelsmatig wel wat moeite.

Nu in OV naar centrum. Korte broek aangetrokken , koud nu wel brrr. Dat is altijd zo’n ellende bij zo’n wedstrijd - spullen meenemen. Wachten etc.

Vanochtend lekkere bak rijst met kip, banaan. Ook nog zakkie tuin aarde open gescheurd dus helemaal klaar om te gaan

Hier al twee jaar geheel kaal, komt door alopetia. Begon al in 2020 met kale plukjes in mijn (grijs/witte) baard en het missen van 90% rechter wenkbrauw (2022). Nu linker wenkbrauw ook nog slechts een paar blonde haartjes. Kaal plekje achter op de schedel,10 eurocent groot, werd 20c, werd één euro, werd 2 euro etc.
Ik scheer nu met een 4-koppige Pittbull Skull shaver, Gold Pro-uitvoering: Werkt super!
#metoo

Kaal als een luis, haar is voor apen. :ROFLMAO:

Succes @De Dude

Het lastige is dat ik op allerlei plekken haar heb waar ik het niet wil hebben, maar steeds minder op de plek waar ik het wél wil hebben. En hier en daar begint het nog grijs te worden ook. :rolleyes:
Ik maak mij niet zo druk over waar het groeit. Genetisch ook "belast" met snel kaal, maar ik heb het al jaren heel kort dus valt ook niet zo op. Baard begint bij mij ook grijs te worden. Borsthaar en zo hoort erbij, echte mannen toch :p

vehicle_ad_standard_image_94e2cd92086aba076aed86d2c6c4414c.jpg

Succes @De Dude

Ik maak mij niet zo druk over waar het groeit. Genetisch ook "belast" met snel kaal, maar ik heb het al jaren heel kort dus valt ook niet zo op. Baard begint bij mij ook grijs te worden. Borsthaar en zo hoort erbij, echte mannen toch :p
Yep, het is een genetisch dingetje. Mijn vader was ook kaal, ik werd het ook al vroeg. Zelf nooit problemen mee gehad, ik vind het wel makkelijk bijhouden. Broerlief echter, belast met een wat groter ego dan ik, heeft er een trauma van. :oops:

Ik heb nog een volle dikke bos en wil dat graag zo houden. Grijs vind ik niet erg, kaal gevoelsmatig wel wat moeite.

Nu in OV naar centrum. Korte broek aangetrokken , koud nu wel brrr. Dat is altijd zo’n ellende bij zo’n wedstrijd - spullen meenemen. Wachten etc.

Vanochtend lekkere bak rijst met kip, banaan. Ook nog zakkie tuin aarde open gescheurd dus helemaal klaar om te gaan
Vol en dik kan ik wel delen, maar helaas niet van toepassing op haar.:unsure:

Even in Hardenberg voor een andere hobby

Hardenberg of all places!.... Heb er 16 jaar gewoond, af mijn 10e tot 26 jarige. Mijn moeder komt daar vandaan, geboren. Opa en oma woonden daar ook hun hele leven tot hun dood. Maar ben er al lang weg, herken het nauwelijks meer. Hele wijken er bij gebouwd. Lelijk gemeentehuis ook.

Nice , was laatst bij iemand die had 3 van die 8 series staan en rest ik meen 6. Echt super mooi spul
Gaaf! Ik zou graag nog een keer aan een 7010 serie komen. Maar anderzijds, dan moet je er voor het mooie ook wat uren mee maken, en daar komen we hier niet aan met zo’n zware trekker

Goede tijd neergezet @De Dude ?
Ja wel oké hoor ! 2u6 en conform m’n trainingen tot nu toe. Had stiekem wel gehoopt rond of net onderde 2u, maar het was wat warmer en kreeg in begin m’n hartslag niet helemaal onder controle. Na de 10 km liep ik heerlijk.

Vooral genoten, was onwijs druk langs de weg en het weer was súper. Heb met veel vrienden en familie gelopen , erna afzakkertjes gedaan dus helemaal top.

Nu benen omhoog , pizza in de oven en een coronaatje om het af te leren.

Terug
Bovenaan