Magnifieke malloot
Asfaltkampioen
Doen ze bij mij ook nog hoor, vulpen. Maar zaken veranderen zeker. De wereld ook en daar bereid je ze op voor. Zelfs de basis verandert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Idem!Mogguh, ben lekker F1 aan het kijken. Spannend wel!
Werk of plezier?
Veel uitvallers!Idem!
Ik schrijf nog steeds met vulpen. En dat als linkshandigeDoen ze bij mij ook nog hoor, vulpen
Dan plas jij verderVoordat ik je weer negeer, plezier
Maar komen ook nog wat werktripjes aan dit jaar, maar dat is meestal pas een paar weken [soms dagen] van tevoren bekend
Ik was toen 2 of 3. Hangt af van de maand.Ik was in 1992 nog vloeibaar
Alderbastend…van de factoren waar mijn zelfvertrouwen van afhangt is de haardos wel zo ongeveer de laatste.![]()
Net zoals een nieuwe auto: kies de beste haartransplantatie
Een hoog vermogen onder de motorkap is natuurlijk geweldig,...www.autoweek.nl
Hahahaha wat een advertentie joh.
En voor mensen die niet kunnen lezen, het is al helemaal geen advertentie van Porsche. Al kunnen die dit bericht waarschijnlijk ook niet lezen.Alderbastend…van de factoren waar mijn zelfvertrouwen van afhangt is de haardos wel zo ongeveer de laatste.
Het word dunner achterop, so be it, als het me te gortig word gaat de rest er gewoon ook af.
Maar toegegeven, ze weten het leuk te brengen![]()
Het lastige is dat ik op allerlei plekken haar heb waar ik het niet wil hebben, maar steeds minder op de plek waar ik het wél wil hebben. En hier en daar begint het nog grijs te worden ook.Ik compenseer mijn kalende hoofd gewoon met een baard. Grappige is dat mijn baard heel donker is, mijn hoofdhaar donkerblond maar mijn wenkbrauwen blond. Mijn haar wordt in de zomer ook blond, dus soort van Duo Penotti
Ik heb weinig baardgroei dus meer dan een flinke sik zit er niet aan. Helpt ook niet mee als het ding door onbenullig de vuurton aansteken weer helemaal weg schroeitIk compenseer mijn kalende hoofd gewoon met een baard. Grappige is dat mijn baard heel donker is, mijn hoofdhaar donkerblond maar mijn wenkbrauwen blond. Mijn haar wordt in de zomer ook blond, dus soort van Duo Penotti
Was weer een boeiende race vond ik wel. En ja veel uitvallers en helaas ook MV.Veel uitvallers!
Ik heb weinig met hem eerlijk gezed, idem Bottas. Wat mij betreft ook geen top coureurs, of ze sympathiek zijn buiten het circuit vind ik minder belangrijk, ik zie dan liever talent dat een stoeltje krijgt en een poging mag wagen. Net zoals Kimi, maar ook Olli bijv. daar ka ik veel meer van genietenWel leuk dat de Cadillacs allebei de race uitreden. Ik ben fan van Checo, sympathieke gast!
Had ik ook altijd. Helaas ben ik van beide kanten erfelijk belast. Mijn opa’s, bedoel ik dan. Mijn moeder is niet kaal.Ik heb nog een volle dikke bos en wil dat graag zo houden. Grijs vind ik niet erg, kaal gevoelsmatig wel wat moeite.
Gek dieet heb je, tuin aarde met banaanVanochtend lekkere bak rijst met kip, banaan. Ook nog zakkie tuin aarde open gescheurd dus helemaal klaar om te gaan
#metooHier al twee jaar geheel kaal, komt door alopetia. Begon al in 2020 met kale plukjes in mijn (grijs/witte) baard en het missen van 90% rechter wenkbrauw (2022). Nu linker wenkbrauw ook nog slechts een paar blonde haartjes. Kaal plekje achter op de schedel,10 eurocent groot, werd 20c, werd één euro, werd 2 euro etc.
Ik scheer nu met een 4-koppige Pittbull Skull shaver, Gold Pro-uitvoering: Werkt super!
onzin.haar is voor apen.![]()
Klopt!onzin.
Ik maak mij niet zo druk over waar het groeit. Genetisch ook "belast" met snel kaal, maar ik heb het al jaren heel kort dus valt ook niet zo op. Baard begint bij mij ook grijs te worden. Borsthaar en zo hoort erbij, echte mannen tochHet lastige is dat ik op allerlei plekken haar heb waar ik het niet wil hebben, maar steeds minder op de plek waar ik het wél wil hebben. En hier en daar begint het nog grijs te worden ook.![]()
Yep, het is een genetisch dingetje. Mijn vader was ook kaal, ik werd het ook al vroeg. Zelf nooit problemen mee gehad, ik vind het wel makkelijk bijhouden. Broerlief echter, belast met een wat groter ego dan ik, heeft er een trauma van.Succes @De Dude
Ik maak mij niet zo druk over waar het groeit. Genetisch ook "belast" met snel kaal, maar ik heb het al jaren heel kort dus valt ook niet zo op. Baard begint bij mij ook grijs te worden. Borsthaar en zo hoort erbij, echte mannen toch![]()
Vol en dik kan ik wel delen, maar helaas niet van toepassing op haar.Ik heb nog een volle dikke bos en wil dat graag zo houden. Grijs vind ik niet erg, kaal gevoelsmatig wel wat moeite.
Nu in OV naar centrum. Korte broek aangetrokken , koud nu wel brrr. Dat is altijd zo’n ellende bij zo’n wedstrijd - spullen meenemen. Wachten etc.
Vanochtend lekkere bak rijst met kip, banaan. Ook nog zakkie tuin aarde open gescheurd dus helemaal klaar om te gaan
Altijd jammer. Maar mooi speelgoed.Die wou niet vort voor een foto![]()
Mooi spul wel, die voorste is een flinke unit!
Hardenberg of all places!.... Heb er 16 jaar gewoond, af mijn 10e tot 26 jarige. Mijn moeder komt daar vandaan, geboren. Opa en oma woonden daar ook hun hele leven tot hun dood. Maar ben er al lang weg, herken het nauwelijks meer. Hele wijken er bij gebouwd. Lelijk gemeentehuis ook.
Klopt, gister en vandaag miniaturen beurs en een hal vol met de grote jongens.Evenementenhal?
Toch bestaat het wel!Waarom staat die dan niet als 1 letter op mijn toetsenbord?
Wel aan elkaar schrijven, maar niet aan elkaar te typen, ik vind het apart.
I LOVE IT!
Content you have posted has attracted 500 positive reactions.
Pieter Derks misschien?
Nice , was laatst bij iemand die had 3 van die 8 series staan en rest ik meen 6. Echt super mooi spul
Gaaf! Ik zou graag nog een keer aan een 7010 serie komen. Maar anderzijds, dan moet je er voor het mooie ook wat uren mee maken, en daar komen we hier niet aan met zo’n zware trekkerNice , was laatst bij iemand die had 3 van die 8 series staan en rest ik meen 6. Echt super mooi spul
Ja wel oké hoor ! 2u6 en conform m’n trainingen tot nu toe. Had stiekem wel gehoopt rond of net onderde 2u, maar het was wat warmer en kreeg in begin m’n hartslag niet helemaal onder controle. Na de 10 km liep ik heerlijk.Goede tijd neergezet @De Dude ?