• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Om te kopen? Wat Robert en Carkiller zeggen…

Zo kijk ik wel in Italië, Frankrijk en Scandinavië. Het kan wel, maar moet vaak veel gebeuren.

Genoeg pillen daar, dan slaap je altijd.
Daar willen ze waarschijnlijk juist vanaf. Een hamer werkt ook. ;)

Ik denk dat het probleem inderdaad in de pillen zit. Door de pillen gaan ze hallucineren. Door het hallucineren zien ze schaapjes. Die schaapjes gaan ze tellen, maar doordat ze de tel kwijtraken houden ze zichzelf wakker. Door een slechte nachtrust worden ze agressief, daarvoor krijgen ze weer pillen en begint het hele riedeltje weer opnieuw!

Laatst bewerkt:
Jay Double You, ik leef met je mee!
Zo’n scriptie heb je geen hogere opleiding voor nodig. :p Ik word 17 maart niet voor niks opgenomen voor revalidatie! Het is eigenlijk n.a.v. klachten die ik nog steeds heb na een herniaoperatie van afgelopen september, maar ik vermoed steeds vaker dat er meer aan de hand is. :rolleyes:;)

Nee, is fysiek werk. Pomp aanzetten en als ie leeg is weer uit zetten.
's Nachts aan het werk! Deed ik in mijn schooltijd ook regelmatig. Werkte tijdens de grote vakantie bij de PTT als postbode en had regelmatig nachtdienst. Dan moest je samen met een paar anderen in een hokje met een koffie-automaat wachten op een posttrein om die leeg te halen. Kwamen er drie of vier in een nacht. Relaxed baantje, van 11 uur tot zeven. Beetje niksdoen en als die trein binnenkwam als een gek al die rekken met postzakken eruit trekken. 200% loon innen. Denk er nog wel eens aan, was leuk om te doen. Midden in de zomer, koele nachten en als ik om zeven uur naar huis fietste, kwam ik al die gasten tegen die nog hun werkdag moesten beginnen en ik was al klaar! :)

's Nachts aan het werk! Deed ik in mijn schooltijd ook regelmatig. Werkte tijdens de grote vakantie bij de PTT als postbode en had regelmatig nachtdienst. Dan moest je samen met een paar anderen in een hokje met een koffie-automaat wachten op een posttrein om die leeg te halen. Kwamen er drie of vier in een nacht. Relaxed baantje, van 11 uur tot zeven. Beetje niksdoen en als die trein binnenkwam als een gek al die rekken met postzakken eruit trekken. 200% loon innen. Denk er nog wel eens aan, was leuk om te doen. Midden in de zomer, koele nachten en als ik om zeven uur naar huis fietste, kwam ik al die gasten tegen die nog hun werkdag moesten beginnen en ik was al klaar! :)
Nachtdienst heb ik niet meer hoor, dat is wel even geleden.

Als bepaalde landen nou eerst eens zouden stoppen met elkaar aanvallen en bommen en raketten gooien, dat scheelt alvast een hele hoop. Hoeven die vliegtuigen ook niet meer de lucht in, kunnen wapenfabrieken sluiten… :rolleyes: Kijken we daarna wel naar recreatief vliegverkeer. :p
Raketten gooi je niet, die zin is slecht Nederlands.

Terug
Bovenaan