Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Spuit 11.Kopen? Wat Robert en Carkiller zeggen…
Het houdt niet op, niet vanzelf.Om te kopen idd, maar ben nu alleen aan het kijken, vooral buiten m’n budget![]()
Kwakzalver.Spuit 11.
Kwakzalver.
Ik heb niet alles gelezen, maar bij wiens vrouw moet ik zijn voor een massage met happy end?![]()
Misschien dan meteen een land waar ze goed kunnen masseren?Misschien moet ik dat er maar bij gaan doen, kan ik ook een vakantiehuisje kopen.
Je wilt me het land uit hebben?Misschien dan meteen een land waar ze goed kunnen masseren?![]()
Zo kennen we je weer!Ik ben trouwens op het forum, dus geen tijd voor werk.
Niet per se, maar je vroeg om iemand die goed kan masseren…Je wilt me het land uit hebben?
Het klopt wel beter. Ik moet nog 1 klus van 20 minuten doen in 2,5 uur tijd.Zo kennen we je weer!![]()
Nee dat blijktIk ben trouwens aan het werk, dus geen tijd voor het forum.
Het is daar nog vroeg, dus je hebt nog tijd zat.Herkenbaar.
Mijn scriptievoorstel moet morgen af zijn. Dus als je wat meer ziet forummen: vandaar.
Hard werken is niet gezond.Het klopt wel beter. Ik moet nog 1 klus van 20 minuten doen in 2,5 uur tijd.
Precies wat ik dacht! Nederlandse tijd of Amerikaanse tijd?Het is daar nog vroeg, dus je hebt nog tijd zat.
Nee, is fysiek werk. Pomp aanzetten en als ie leeg is weer uit zetten.Kun je niet gewoon die klus doen en dan naar huis gaan? Facetime heeft ook niemand wat aan…
Forum.Maar dan moet je dus 2 uur wachten en uit je neus eten?
lol, zou wel geestig zijn als mijn hoogleraren de Nederlandse tijd zouden volgen...Precies wat ik dacht! Nederlandse tijd of Amerikaanse tijd?![]()
Die is intussen wel leeg, denk ik.Maar dan moet je dus 2 uur wachten en uit je neus eten?
Slaap in psychiatrische ziekenhuizen; kan ik verbanden vinden tussen (verstoorde/slechte) nachtrust een agressie, terugkeer v. patiënten en isolatie ('seclusion').Waar gaat je scriptie over?
Slaap in psychiatrische ziekenhuizen; kan ik verbanden vinden tussen (verstoorde/slechte) nachtrust een agressie, terugkeer v. patiënten en isolatie ('seclusion').
Daar willen ze waarschijnlijk juist vanaf. Een hamer werkt ook.Genoeg pillen daar, dan slaap je altijd.
Zo’n scriptie heb je geen hogere opleiding voor nodig.Jay Double You, ik leef met je mee!
Ga je me anders missen tot eind juni?Als ze daar maar goed internet hebben JW.
Vast wel, ik zou iedereen hier en JL86 missen als ze lang weg waren.Ga je me anders missen tot eind juni?![]()
's Nachts aan het werk! Deed ik in mijn schooltijd ook regelmatig. Werkte tijdens de grote vakantie bij de PTT als postbode en had regelmatig nachtdienst. Dan moest je samen met een paar anderen in een hokje met een koffie-automaat wachten op een posttrein om die leeg te halen. Kwamen er drie of vier in een nacht. Relaxed baantje, van 11 uur tot zeven. Beetje niksdoen en als die trein binnenkwam als een gek al die rekken met postzakken eruit trekken. 200% loon innen. Denk er nog wel eens aan, was leuk om te doen. Midden in de zomer, koele nachten en als ik om zeven uur naar huis fietste, kwam ik al die gasten tegen die nog hun werkdag moesten beginnen en ik was al klaar!Nee, is fysiek werk. Pomp aanzetten en als ie leeg is weer uit zetten.
Kunnen we proberen Jay van z’n troon te stoten met z’n meeste berichten![]()
@JL86: Wat Soloman zegt.'s Nachts aan het werk!
Nachtdienst heb ik niet meer hoor, dat is wel even geleden.'s Nachts aan het werk! Deed ik in mijn schooltijd ook regelmatig. Werkte tijdens de grote vakantie bij de PTT als postbode en had regelmatig nachtdienst. Dan moest je samen met een paar anderen in een hokje met een koffie-automaat wachten op een posttrein om die leeg te halen. Kwamen er drie of vier in een nacht. Relaxed baantje, van 11 uur tot zeven. Beetje niksdoen en als die trein binnenkwam als een gek al die rekken met postzakken eruit trekken. 200% loon innen. Denk er nog wel eens aan, was leuk om te doen. Midden in de zomer, koele nachten en als ik om zeven uur naar huis fietste, kwam ik al die gasten tegen die nog hun werkdag moesten beginnen en ik was al klaar!![]()
Ja en dat bevalt goedJij krijgt dus betaald om hier op het forum te zijn, net zoals een paar andere![]()
Ik heb tot nu toe wel gewerkt. Het is verschrikkelijk druk. Maar even wat eten maken.Nachtdienst heb ik niet meer hoor, dat is wel even geleden.
Ik heb er een E bij gezet, dan is het verleden tijd. En ik zal jouw typefouten vanaf nu ook bijhouden en per stuk vermelden.Ik vind je ‘d’ bij ‘verdiend’ anders ook best grappig hoor.![]()
Als bepaalde landen nou eerst eens zouden stoppen met elkaar aanvallen en bommen en raketten gooien, dat scheelt alvast een hele hoop. Hoeven die vliegtuigen ook niet meer de lucht in, kunnen wapenfabrieken sluiten…Kijken we daarna wel naar recreatief vliegverkeer.
![]()