• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Vind werk leuker dan schoonmaken en dat levert ook nog eens meer op dan laten schoonmaken kost.. win-win :)
Beste keuze ever inderdaad. Je koopt vrije tijd met elkaar en rust, wat mij wat waard is.
Ieder z'n keuzes. Nogmaals, genoeg vrije tijd, ik werk "maar" drie dagen. Meer dagen levert wel meer geld op, maar kost ook meer opvang en levert meer stress op. Dus voor mij geen optie.

Als promotie van je eigen zaak op de socials vind ik het ook een ander verhaal. Zelf ben ik niet zo dat ik het uitgebreid ga delen met iedereen. Gelukkig heb ik de mogelijkheid dat ik het zo nu en dan best eens zou kunnen doen met een groepje vrienden en familie, maar ik wil ook graag rekening houden met personen in mijn vriendenkring en netwerk die het minder breed hebben, dus misschien daardoor dat soort dingen niet kunnen. Het plezier haal ik vooral uit anderen meenemen, ik hoef er niks voor terug.

Heb ook nooit in de horeca gewerkt idd :ROFLMAO:

M’n vrouw heeft ook tijd zat hoor maar ik ben het probleem hierin. Ze wil het dan verdelen om het eerlijk te maken.. dan koop ik het eigenlijk af :p

Ze heeft ook een idioot hoge standaard van wat ‘schoon’ is. Dus een schoonmaakster vinden waar ze tevreden mee is is ook lastig.. ik doe het iig nooit goed dus dan doe ik het ook niet meer lol
Mijn vrouw had dat ook wel een beetje. Beter kunnen is zelf doen, zei ik altijd.:cool:

Holy moly, dacht, even een keer een vlucht boeken binnen Europa, weekend Hemelvaart. Gewoon keer wat anders. Net even snel gekeken, met z'n vieren vanaf Eelde, dikke €2000 voor een basale retour. Is vliegen echt zo duur geworden? Laat dan maar :ROFLMAO:

Waarom zou je dat doen? Maar dat is persoonlijk. Kleine ergernis, ga je ergens eten, moeten mensen van elke hap en gang een foto maken.

ik maak zelf eigenlijk nooit foto’s maar m’n vrouw wel

We gaan ook wel vaak naar wat betere plekken en ze zet ook alles op insta

En dat heb ik niet eens :p

Maar goed doet onze hele vriendenkring ook dus dan kijken we wat er leuk uitziet en tips uitwisselen en gaan

Yep, milieuterreur kost geld.:rolleyes:

vlieg zelf regelmatig. Sky priority zelfs.:cool:
Als bepaalde landen nou eerst eens zouden stoppen met elkaar aanvallen en bommen en raketten gooien, dat scheelt alvast een hele hoop. Hoeven die vliegtuigen ook niet meer de lucht in, kunnen wapenfabrieken sluiten… :rolleyes: Kijken we daarna wel naar recreatief vliegverkeer. :p

Holy moly, dacht, even een keer een vlucht boeken binnen Europa, weekend Hemelvaart. Gewoon keer wat anders. Net even snel gekeken, met z'n vieren vanaf Eelde, dikke €2000 voor een basale retour. Is vliegen echt zo duur geworden? Laat dan maar :ROFLMAO:
En vooral niet veel zoeken elke dag op de sites van vliegmij-en; zij gebruiken algoritmen op jou IP-adres en teveel op hun site 'manouvreren' kan de ticketprijs negatief beïnvloeden....Stel boeven!

Ik kan wel echt genieten als een chef het bord op bepaalde manier heeft opgemaakt. Of ik een foto ervan maak hangt er vanaf, maar plaats het niet op social media.
Ik doe het ook zo en mits ik de foto discreet kan maken. Iets van een 6 jaar kookles gedaan in avondonderwijs en kan erg genieten van een mooi gedresseerd bord en daarvan leren.
Gisteren met mijn broer een Hoppescheutenmenu gaan eten, dat is een West-Vlaamse delicatesse die maar beperkt in de winter beschikbaar is. Duur, want erg arbeidsintensief om te oogsten, maar zo zalig :giggle: . 4 uur voor gereden H/T daarvan wel een uur verloren door een Tesla die van de snelweg was gesukkeld.

Ik was eens in die regio als student! Toen kon ik me dat idd nog niet veroorloven, haha. Het staat nog altijd mijn lijstje. Hoe was het?

Gisteren met mijn broer een Hoppescheutenmenu gaan eten, dat is een West-Vlaamse delicatesse die maar beperkt in de winter beschikbaar is. Duur, want erg arbeidsintensief om te oogsten, maar zo zalig
Hopscheuten dat hoor je echt zelden nog inderdaad.

Ik ben een beetje naar vakantiehuizen aan het kijken, voordat je het weet zit je naar miljoenen duren optrekjes te kijken en zeg je tegen jezelf dat zwembad is wel wat klein, of die keuken is niet mooi :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan