Magnifieke malloot
Asfaltkampioen
Foei, foto van je eten maken, suf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vind werk leuker dan schoonmaken en dat levert ook nog eens meer op dan laten schoonmaken kost.. win-win![]()
Ieder z'n keuzes. Nogmaals, genoeg vrije tijd, ik werk "maar" drie dagen. Meer dagen levert wel meer geld op, maar kost ook meer opvang en levert meer stress op. Dus voor mij geen optie.Beste keuze ever inderdaad. Je koopt vrije tijd met elkaar en rust, wat mij wat waard is.
Waarom zou je dat doen? Maar dat is persoonlijk. Kleine ergernis, ga je ergens eten, moeten mensen van elke hap en gang een foto maken.Nou weet ik niet of ik het een al te beste foto vind, maar wat is daar nu weer suf aan?
Mijn broertje werkte een tijd in de horeca, maar die vond dat ook echt verschrikkelijk.Waarom zou je dat doen? Maar dat is persoonlijk. Kleine ergernis, ga je ergens eten, moeten mensen van elke hap en gang een foto maken.
Mwah, het is niet zo zwart-wit, wat mij betreft.Waarom zou je dat doen? Maar dat is persoonlijk. Kleine ergernis, ga je ergens eten, moeten mensen van elke hap en gang een foto maken.
Fair.Mijn broertje werkte een tijd in de horeca, maar die vond dat ook echt verschrikkelijk.![]()
Mijn vrouw maakt ook van bijna elke Hello Fresh gerecht wel een foto om te delen met haar zusjes...duh!Mijn broertje werkte een tijd in de horeca, maar die vond dat ook echt verschrikkelijk.![]()
Petje af voor het niet schade rijden inderdaad, maar verder... foei! Maak dan maar foto's van eten.Ha, wat een held. Knappe prestatie om het ding niet te beschadigen (op die leeftijd), trouwens.
![]()
Duitse tiener brengt vriendin naar school met gestolen lijnbus
De jongen reed 150 kilometer van Mainz naar Karlsruhe.nos.nl
Mijn vrouw had dat ook wel een beetje. Beter kunnen is zelf doen, zei ik altijd.Heb ook nooit in de horeca gewerkt idd
M’n vrouw heeft ook tijd zat hoor maar ik ben het probleem hierin. Ze wil het dan verdelen om het eerlijk te maken.. dan koop ik het eigenlijk af
Ze heeft ook een idioot hoge standaard van wat ‘schoon’ is. Dus een schoonmaakster vinden waar ze tevreden mee is is ook lastig.. ik doe het iig nooit goed dus dan doe ik het ook niet meer lol
Krijg ik geen EV kortingYep, milieuterreur kost geld.
vlieg zelf regelmatig. Sky priority zelfs.
Waarom zou je dat doen? Maar dat is persoonlijk. Kleine ergernis, ga je ergens eten, moeten mensen van elke hap en gang een foto maken.
Als bepaalde landen nou eerst eens zouden stoppen met elkaar aanvallen en bommen en raketten gooien, dat scheelt alvast een hele hoop. Hoeven die vliegtuigen ook niet meer de lucht in, kunnen wapenfabrieken sluiten…Yep, milieuterreur kost geld.
En vooral niet veel zoeken elke dag op de sites van vliegmij-en; zij gebruiken algoritmen op jou IP-adres en teveel op hun site 'manouvreren' kan de ticketprijs negatief beïnvloeden....Stel boeven!Holy moly, dacht, even een keer een vlucht boeken binnen Europa, weekend Hemelvaart. Gewoon keer wat anders. Net even snel gekeken, met z'n vieren vanaf Eelde, dikke €2000 voor een basale retour. Is vliegen echt zo duur geworden? Laat dan maar![]()
En vooral niet veel zoeken elke dag op de sites van vliegmij-en; zij gebruiken algoritmen op jou IP-adres en teveel op hun site 'manouvreren' kan de ticketprijs negatief beïnvloeden....Stel boeven!
Ik heb recent mogen ontdekken hoe fijn privium is. Dat maakt vliegen toch erg aangenaam.vlieg zelf regelmatig. Sky priority zelfs.![]()
Ik heb recent mogen ontdekken hoe fijn privium is. Dat maakt vliegen toch erg aangenaam.
Wanneer vlieg je ? Ik de 30e ook weerIk over 2 weken 2x achter elkaar , ben heel benieuwd
Wanneer vlieg je ? Ik de 30e ook weer
Ik heb dan weer recent mogen ontdekken hoe naar Alaska Airlines Basic Economy is. Dat maakt vliegen toch nog een stuk vervelender.Ik heb recent mogen ontdekken hoe fijn privium is. Dat maakt vliegen toch erg aangenaam.
BS…er zit nog geen accijns op kerosine.Yep, milieuterreur kost geld.
BS…er zit nog geen accijns op kerosine.
Gewoon vraag/aanbod verhaal, net zoals tickets vanuit azië ineens over de kop buitelen omdat de maatschappijen het nu kunnen vragen
Was een grapje hoor.BS…er zit nog geen accijns op kerosine.
Gewoon vraag/aanbod verhaal, net zoals tickets vanuit azië ineens over de kop buitelen omdat de maatschappijen het nu kunnen vragen
Dat idee had ik al, anders zet ik er geen smiley achterWas een grapje hoor.![]()
Werk of plezier?25e tot 29 en dan 31 weer tot 5
Ja, daar wel. Met iPhone en iPad in ieder geval wel. Android heb ik geen ervaring mee.Kan dat op de FP wel? Nooit geweten...
Ik doe het ook zo en mits ik de foto discreet kan maken. Iets van een 6 jaar kookles gedaan in avondonderwijs en kan erg genieten van een mooi gedresseerd bord en daarvan leren.Ik kan wel echt genieten als een chef het bord op bepaalde manier heeft opgemaakt. Of ik een foto ervan maak hangt er vanaf, maar plaats het niet op social media.
Hopscheuten dat hoor je echt zelden nog inderdaad.Gisteren met mijn broer een Hoppescheutenmenu gaan eten, dat is een West-Vlaamse delicatesse die maar beperkt in de winter beschikbaar is. Duur, want erg arbeidsintensief om te oogsten, maar zo zalig
Dat massagewerk moet je je vrouw laten doen. En dan met een h....endZo net even gaan sporten en op de terugweg lekker de massagestoelen hun werk laten doen! Dikke prima![]()
Wij denken het, jij zegt hetDat massagewerk moet je je vrouw laten doen. En dan met een h....end
Robert, shame on you!![]()
Wel lekker hoor, zeker lunch/avondeten smaakt goed daar. Douchen kan ook gewoon, cocktails drinken ook geen probleem.Ik over 2 weken 2x achter elkaar , ben heel benieuwd
Spreek voor jezelf.Wij denken het, jij zegt hetDat massagewerk moet je je vrouw laten doen. En dan met een h....end
![]()
In de basis correct, maar die stoel begint na een druk op de knop gelijk zn werk te doen..vrouw not so muchDat massagewerk moet je je vrouw laten doen. En dan met een h....end
De massageskills van je vrouw zijn om te huilen?Huilend denk ik
Jij snapt hetDe massageskills van je vrouw zijn om te huilen?![]()
Om er één te kopen?Ik ben een beetje naar vakantiehuizen aan het kijken, voordat je het weet zit je naar miljoenen duren optrekjes te kijken en zeg je tegen jezelf dat zwembad is wel wat klein, of die keuken is niet mooi![]()