Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je mond viel er van open...?de mondhygiëniste, ook geen straf.
Als ze net zo leuk is als die van mij snap ik dat wel.Je mond viel er van open...?![]()
Dat moet je doen van thuis?Oh ja en lijstje maken voor de weekendklus; Nieuw dak leggen op de pergola, een regengoot plaatsen en aansluiten op de regenton.
Hier hele dag op pad in het Brabantse. Hele dag binnen maar op veel N wegen gereden dus dak lekker open. Nu nog wat laatste werk dingetjes er doorheen jagen en dan mn gezicht maar weer eens laten zien bij mevrouw
Niet dat ik weetDat moet je doen van thuis?
Kuiten van een schaatser nu?Ik kwam er trouwens gister achter dat als je meer en langer gaat hardlopen terwijl je al fit bent, je juist in gewicht aankomt. Nooit geweten en voelt tegenstrijdig maar is dus heel normaal.
LinkedIn…dat word voor mijn gevoel steeds meer een soort social platform a la feestboek?Goed idee, nu onderweg naar de trein. Kijken of ze zo nog wakker is.
Ben binnenkort LinkedIn famous, net een kennis sessie gehouden
Wachten? Ik ben al over het gemiddelde...Gemiddeld hè, dus je kunt nog even wachten….![]()
Omdat je nog wat spieren opbouwd?Ik kwam er trouwens gister achter dat als je meer en langer gaat hardlopen terwijl je al fit bent, je juist in gewicht aankomt. Nooit geweten en voelt tegenstrijdig maar is dus heel normaal.
Of de trein nog wakker is?Goed idee, nu onderweg naar de trein. Kijken of ze zo nog wakker is.
Klinkt mij als hardloper vreemd eerlijk gezegd. En ik ben al af mijn 18e een beetje begonnen met hardlopen.Ik kwam er trouwens gister achter dat als je meer en langer gaat hardlopen terwijl je al fit bent, je juist in gewicht aankomt. Nooit geweten en voelt tegenstrijdig maar is dus heel normaal.
LinkedIn…dat word voor mijn gevoel steeds meer een soort social platform a la feestboek?
Combinatie van meer vocht, spieropbouw en veel eten omdat je verbrand en dan vaak teveel eet. Maar vooral vocht is oorzaak.Klinkt mij als hardloper vreemd eerlijk gezegd. En ik ben al af mijn 18e een beetje begonnen met hardlopen.
Ga met 9 jaar oud 7 km naar school fietsenKuiten van een schaatser nu?
Je was onderweg naar de trein. Kijken of ze zo nog wakker is.
Afschuwelijk. Het heeft zo’n hoog main character gehalte.LinkedIn…dat word voor mijn gevoel steeds meer een soort social platform a la feestboek?
Afschuwelijk. Het heeft zo’n hoog main character gehalte.
Ik plaats puur zakelijk ter promotie van bedrijf , niks privé . Fijn dat anderen zich openbaren met gevoelens die ze hebben ontwikkeld omdat ze een geweldige levensles hebben geleerd toen ze voor het stoplicht stonden. Mij niet bellen.
DatAls ze net zo leuk is als die van mij snap ik dat wel.
Ik heb ooit een profiel aangemaakt, toen ging het nog enkel over werkgerelateerde zaken. enige wat ik nu doe is verzoeken van collega’s accepteren. Een jaar of wat geleden de fout gemaakt even ‘mogelijk geïnteresseerd in wat anders’ aan te vinken..dat heb ik gewetenAfschuwelijk. Het heeft zo’n hoog main character gehalte.
Ik plaats puur zakelijk ter promotie van bedrijf , niks privé . Fijn dat anderen zich openbaren met gevoelens die ze hebben ontwikkeld omdat ze een geweldige levensles hebben geleerd toen ze voor het stoplicht stonden. Mij niet bellen.
Alleen maar fysieke training in zo’n week of ook nog andere begeleiding?Deze dag ook overleefd! Morgen nog fysio en ergo en dan zit de eerste week van 9 hier intern erop.
Combinatie van van alles. Fysiek maar ook best wel mentaal vlak. De mentale delen waren deze week de zwaarsten.Alleen maar fysieke training in zo’n week of ook nog andere begeleiding?
Dat kan, de trein heeft een slaapstandOf de trein nog wakker is?![]()
Hmmm, ik kwam toch echt pas aan toen ik noodgedwongen stopte met hardlopenCombinatie van meer vocht, spieropbouw en veel eten omdat je verbrand en dan vaak teveel eet. Maar vooral vocht is oorzaak.
Ik vond het ook vreemd maar kennis van me die veel hardloopt kwam er mee.
Vind het prima want kan nog wel wat kgs erbij. 1m92 en 85 kg
LinkedIn is één grote circlejerk van mensen die naar buiten kijken en denken: “kijk mij eens ingenomen zijn met mijzelf. Laat ik als Piet zijnde, Piet even grondig feliciteren met de uitzonderlijke prestaties van Piet”.Ik heb ooit een profiel aangemaakt, toen ging het nog enkel over werkgerelateerde zaken. enige wat ik nu doe is verzoeken van collega’s accepteren. Een jaar of wat geleden de fout gemaakt even ‘mogelijk geïnteresseerd in wat anders’ aan te vinken..dat heb ik geweten![]()
In jouw netwerk misschien.LinkedIn is één grote circlejerk van mensen die naar buiten kijken en denken: “kijk mij eens ingenomen zijn met mijzelf. Laat ik als Piet zijnde, Piet even grondig feliciteren met de uitzonderlijke prestaties van Piet”.
Muisgrijs? Die zag je het meest rijdenZe hadden geen andere kleur 406?![]()
ik zag er gister eentje die ook weer zo bijzonder was.LinkedIn is één grote circlejerk van mensen die naar buiten kijken en denken: “kijk mij eens ingenomen zijn met mijzelf. Laat ik als Piet zijnde, Piet even grondig feliciteren met de uitzonderlijke prestaties van Piet”.
Hier volle bak hoor!Goedemorgen, wie zet de zon even aan? Ik krijg ontwenningsverschijnselen...
Goedemorgen, wie zet de zon even aan? Ik krijg ontwenningsverschijnselen...
De horreur.
Modus operandi voor vandaag. Apres Ski muziek.