Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Weer een lekker zonnig dagje. Vanochtend kas verkocht, komt een schuurtje te staan. Samen met de koper uit elkaar gehaald en ingeladen.
Vanmiddag een flinke klimmer van de geven getrokken, die was iets te fanatiek. Tot een meter afgezaagd en nu zien wat er gebeurt.
Tussendoor nog bij de mondhygiëniste, ook geen straf.

Hier hele dag op pad in het Brabantse. Hele dag binnen maar op veel N wegen gereden dus dak lekker open. Nu nog wat laatste werk dingetjes er doorheen jagen en dan mn gezicht maar weer eens laten zien bij mevrouw

Oh ja en lijstje maken voor de weekendklus; Nieuw dak leggen op de pergola, een regengoot plaatsen en aansluiten op de regenton.

Hier hele dag op pad in het Brabantse. Hele dag binnen maar op veel N wegen gereden dus dak lekker open. Nu nog wat laatste werk dingetjes er doorheen jagen en dan mn gezicht maar weer eens laten zien bij mevrouw

Goed idee, nu onderweg naar de trein. Kijken of ze zo nog wakker is.

Ben binnenkort LinkedIn famous, net een kennis sessie gehouden

Ik kwam er trouwens gister achter dat als je meer en langer gaat hardlopen terwijl je al fit bent, je juist in gewicht aankomt. Nooit geweten en voelt tegenstrijdig maar is dus heel normaal.

Ik kwam er trouwens gister achter dat als je meer en langer gaat hardlopen terwijl je al fit bent, je juist in gewicht aankomt. Nooit geweten en voelt tegenstrijdig maar is dus heel normaal.
Klinkt mij als hardloper vreemd eerlijk gezegd. En ik ben al af mijn 18e een beetje begonnen met hardlopen.

Klinkt mij als hardloper vreemd eerlijk gezegd. En ik ben al af mijn 18e een beetje begonnen met hardlopen.
Combinatie van meer vocht, spieropbouw en veel eten omdat je verbrand en dan vaak teveel eet. Maar vooral vocht is oorzaak.

Ik vond het ook vreemd maar kennis van me die veel hardloopt kwam er mee.

Vind het prima want kan nog wel wat kgs erbij. 1m92 en 85 kg

LinkedIn…dat word voor mijn gevoel steeds meer een soort social platform a la feestboek?
Afschuwelijk. Het heeft zo’n hoog main character gehalte.

Ik plaats puur zakelijk ter promotie van bedrijf , niks privé . Fijn dat anderen zich openbaren met gevoelens die ze hebben ontwikkeld omdat ze een geweldige levensles hebben geleerd toen ze voor het stoplicht stonden. Mij niet bellen.

Ik plaats puur zakelijk ter promotie van bedrijf , niks privé . Fijn dat anderen zich openbaren met gevoelens die ze hebben ontwikkeld omdat ze een geweldige levensles hebben geleerd toen ze voor het stoplicht stonden. Mij niet bellen.

Zelfs dat doe ik niet, zoek het uit met je LinkedIn reposts :ROFLMAO:

Ik heb ooit een profiel aangemaakt, toen ging het nog enkel over werkgerelateerde zaken. enige wat ik nu doe is verzoeken van collega’s accepteren. Een jaar of wat geleden de fout gemaakt even ‘mogelijk geïnteresseerd in wat anders’ aan te vinken..dat heb ik geweten :rolleyes:

Dan stel ik mij gelijk zoiets voor… :ROFLMAO:
rLqKwKJ8RHKVnPhBXHKveg.webp

Combinatie van meer vocht, spieropbouw en veel eten omdat je verbrand en dan vaak teveel eet. Maar vooral vocht is oorzaak.

Ik vond het ook vreemd maar kennis van me die veel hardloopt kwam er mee.

Vind het prima want kan nog wel wat kgs erbij. 1m92 en 85 kg
Hmmm, ik kwam toch echt pas aan toen ik noodgedwongen stopte met hardlopen :)

Ik heb ooit een profiel aangemaakt, toen ging het nog enkel over werkgerelateerde zaken. enige wat ik nu doe is verzoeken van collega’s accepteren. Een jaar of wat geleden de fout gemaakt even ‘mogelijk geïnteresseerd in wat anders’ aan te vinken..dat heb ik geweten :rolleyes:
LinkedIn is één grote circlejerk van mensen die naar buiten kijken en denken: “kijk mij eens ingenomen zijn met mijzelf. Laat ik als Piet zijnde, Piet even grondig feliciteren met de uitzonderlijke prestaties van Piet”.

LinkedIn is één grote circlejerk van mensen die naar buiten kijken en denken: “kijk mij eens ingenomen zijn met mijzelf. Laat ik als Piet zijnde, Piet even grondig feliciteren met de uitzonderlijke prestaties van Piet”.
In jouw netwerk misschien. ;) Zelf had ik ook een tijdje een profiel met connecties/mensen die best leuke dingen deden, maar absoluut niet naast hun schoenen liepen.

ik zag er gister eentje die ook weer zo bijzonder was.

Een ziggo monteur die aangemeld is bij dat reanimeren voor burgers.

Plaatste een hele post inclusief foto van zijn bus bij de ambulance en politie over dat hij een melding kreeg naar een locatie waar gelukkig een AED was die nog gecertificeerd was door netwerk blabla van Ziggo.

Ik denk hij heeft iemand gered. Nou oké super, moet dat dan zo hier door jezelf online verteld worden. Maar prima ieder z’n ding.

Lees ik het verhaal verder, had die helemaal niks gedaan. Hij racete er naar toe, werd ingehaald door politie, kwam ter plaatste en zag dat ze al bezig waren.

Hoezo deel je dit. Hoezo doe je zo’n foto dan plaatsen. Hoezo maak je die super cringe link met ziggo.

Echt schiet mij maar door de feestverlichting

Terug
Bovenaan