Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik twijfel of ik naar de Hornbach ga; tuinhuis/opslag van hout maken... kies ik voor een pakket of alles helemaal zelf.
Laatste is het leukst maar kost zoveel tijd...
BIj het vorige huis had ik een nieuwe tuinkast besteld, de oude tuinkast was slecht en te klein. Kwam een bouwpakket in 4 delen over 3 dagen verspreid. Was al pissed bij de 1e dat het neit comleet was.
Alles bij ellaar wel 200 schrootjes en latten in diverse lengtes. 2 zijkanten in elkaar getimmerd en daar zat al 5cm hoogteverschil in....grrrr! Nooit meer verder gebouwd, alles heeft 6 jaar in de schuur gestaan. Verkocht bij het huis...Succes!

Eet smakelijk Robert.

Ik ben dus op mijn werk, we hebben net bericht gekregen over het jaarlijkse zomerfeest.
Een collega die niet zo handig met computers vraagt: "Hebben jullie mij ook opgegeven?"

Ik zeg ja, jaar of 5 geleden al. Maar je bent er nog steeds.
Ja, zo kun je het ook opvatten...
Op die manier.
Wel sterk trouwens :LOL:

De V60-buurman wil nu laden, maar die van mij staat nu aan de 'goede' zijde te laden. Ben benieuwd! :ninja:
Robert:

a-man-with-binoculars-observing-through-the-blinds-the-concept-of-surveillance-spying-or.jpg

Volgens mij een vrouw op dit plaatje maar gaat om het idee...

BIj het vorige huis had ik een nieuwe tuinkast besteld, de oude tuinkast was slecht en te klein. Kwam een bouwpakket in 4 delen over 3 dagen verspreid. Was al pissed bij de 1e dat het neit comleet was.
Alles bij ellaar wel 200 schrootjes en latten in diverse lengtes. 2 zijkanten in elkaar getimmerd en daar zat al 5cm hoogteverschil in....grrrr! Nooit meer verder gebouwd, alles heeft 6 jaar in de schuur gestaan. Verkocht bij het huis...Succes!
Hier kan ik ook slecht tegen, als je levert, doe het dan goed. We hadden hier een kas, ik werd al heel snel heel chagrijnig van deze instructies. Windkracht 4 hielp ook niet. Dus opzij gelegd en eigen inzicht gebruikt. Dat hielp.
ChatGPT, CoPilot of Claud is je vriend. Heeft me nu ook met inbouwkast enzo zoveel tijd gescheeld qua maten, advies over dikte van de balken etc.
Ik heb hier thuis al meerdere kasten gebouwd, zonder AI ;)

Wanneer mijn broertje terug is uit Nepal eens vragen om het dak, daar ben ik nog even mee bezig. En onderzijde wil ik goed over nadenken, geen gedoe met nattigheid.

Mijn wederhelft wil een pakket omdat ik altijd te lang bezig ben met uitzoeken hoe ik het zelf ga doen, teveel in detail:ROFLMAO:

Oh...das minder nieuws.
Waar ik wel bang voor ben gek genoeg, is dat Andre van Duin een keer gaat, dat zou ik erg vinden. Die man heeft zoveel betekend voor de showbizz, tv maken etc. Dan ga ik wel effe traantjes laten, dat weet ik nu al
Idd wel bewonderenswaardig hoe breed hij zijn artistieke talenten in heeft kunnen zetten..

Vandaag ook maar weer eens wat geklust. Hooguit een uur... daarna erg moe en de schouder waar de ICD zit is wat opgezwollen.

Valt wel even tegen, stuk fietsen gisteren en eergisteren ging zo lekker.

Ik vraag mij nog steeds af waarom @S J 1001 zo laat was, overheen gelezen?
Of was het zijn wederhelft. Hopelijk komen ze goed aan. Met het lekkere eten... komt dat vast goed...
Ik heb er ook een handje van @Carkiller

Goed geraden ja xD ze was nog allemaal dingen aan het doen die ook moeten gebeuren maar miss niet als we net weg moeten

Maar goed.. we gaan zo weer Ri huis

Kleine hier op de bank in slaap gevallen

@S J 1001 @Carkiller uiteindelijk zowel aan de cabernet/shiraz en de merlot gegaan, waarvan de 2e meer mijn smaak was. Steak tartare erbij, gevolgd door steak frites met beurre café de Paris. Service was mwah, maar het eten was wel erg lekker

Klinkt goed :)

Net thuis.. ik kon de bmw rijden. Mevr had wat wijntjes gedronken. wat is het toch een fijne wagen zeg.

Goedemorgen allen!,
Straks richting West-/Mid-Brabant, om in 2 EV6's te gaan proefrijden en bekijken. De 2e betreft de wagen waar ik vorige week zaterdag al voor in Apeldoorn was. Nu bekijken en rijden.
1e: 'Instapper met kleine accu, weinig kilometers + trekhaak. Zou ik langer mee door kunnen rijden dus.
2e: de iets luxere met grote accu, mooi groen :)love:), maar 50dkm meer op klok, is 1,5 jaar korter van genieten.
De prijzen zijn ongeveer gelijk.
Heb al een lijstje met aandachtspunten gemaakt

Fiat Doblò?

Fijn ! Hoe gaat het tot nu toe ?
Gaat redelijk. Wat ik al schreef was dat het mentale stukje best wel zwaar is. Ik moet ook allerlei vragenlijsten invullen over mijzelf als persoon, maar dat sluit voor mijn gevoel niet echt aan bij waarvoor ik daar ben. Maar goed, zal wel. Qua transfers en hoe ik ze uitvoer in en uit de rolstoel boek ik echt vooruitgang in een paar dagen.

Goedemorgen allen!,
Straks richting West-/Mid-Brabant, om in 2 EV6's te gaan proefrijden en bekijken. De 2e betreft de wagen waar ik vorige week zaterdag al voor in Apeldoorn was. Nu bekijken en rijden.
1e: 'Instapper met kleine accu, weinig kilometers + trekhaak. Zou ik langer mee door kunnen rijden dus.
2e: de iets luxere met grote accu, mooi groen :)love:), maar 50dkm meer op klok, is 1,5 jaar korter van genieten.

Je kan er ook langer in doorrijden dus het hoeft niet per se 1,5j korter genieten te zijn. Als je de auto zelfs naar de 3 ton rijdt moet dat gewoon kunnen denk ik.

Je kan er ook langer in doorrijden dus het hoeft niet per se 1,5j korter genieten te zijn. Als je de auto zelfs naar de 3 ton rijdt moet dat gewoon kunnen denk ik.
Ik dacht zelf tot aan 260-270dkm doorrijden. Maar 3 ton moet ook wel kunnen.
Ik neem de dongle mee en moet de status van accu nog checken.

Goedemorgen allen!,
Veel plezier !

Terug
Bovenaan