Jay DoubleYou
Petrolhead
Maakt niet uit. We vinden het wel.Ben niet thuis dus wordt lastig hahaGezellig! We komen er zo aanzet je de wijn in de wijnkoeler,?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maakt niet uit. We vinden het wel.Ben niet thuis dus wordt lastig hahaGezellig! We komen er zo aanzet je de wijn in de wijnkoeler,?
Poort staat open, alarm wel aanMaakt niet uit. We vinden het wel.![]()
De camera van de 360-view zit ook in de spiegel…..Wie heeft nog spiegels nodig met al die 360 camera's tegenwoordig!
Mirrors are overrated!
Ah ja dat is ook zo. Ik heb nog zo'n simpele wagen met enkel camera voor de achteruitDe camera van de 360-view zit ook in de spiegel…..
Ligt bij mij nu in de middenarmsteun.![]()
Ah ja dat is ook zo. Ik heb nog zo'n simpele wagen met enkel camera voor de achteruit![]()
Starten, lopen? Of heb je ‘m aan een druppellader?
Pff hoe je daar mee kan overleven![]()
Ik ookAh ja dat is ook zo. Ik heb nog zo'n simpele wagen met enkel camera voor de achteruit![]()
Aan de lader inderdaad.Starten, lopen? Of heb je ‘m aan een druppellader?
Proost. Niet mijn smaak maar dat is ook niet van belang.@Carkiller Ik heb m’n 12% biertje open. Moersleutel Motor Oil Imperial Stout.
Lekker toepasselijk hier![]()
Ah, oké.Aan de lader inderdaad.
Wij Noordelingen hebben niet zoveel nodig. Als ik mijn rijbewijs had kunnen halen en geen ruimte voor een rolstoel nodig had, dan had ik nu in een kale Peugeot 107 rondgereden.Pff hoe je daar mee kan overlevenAh ja dat is ook zo. Ik heb nog zo'n simpele wagen met enkel camera voor de achteruit![]()
![]()
Zonder kan ook, de A4 heeft zo’n bovenaanzicht met rode streepjes en een piepje. Gaat prima. Eerder ging helemaal zonder ook.Pff hoe je daar mee kan overleven![]()
Stout bier, en dan ongekoeld en geen schuim kreeg ik een keer in Engeland. De plant hoefde geen water meer daarna...
Zonder kan ook, de A4 heeft zo’n bovenaanzicht met rode streepjes en een piepje. Gaat prima. Eerder ging helemaal zonder ook.
Moet wel zeggen dat ik vrijwel nooit hoef te fileparkeren.
Toen was het de zachte ‘tok’ en het wat hardere ‘klote’ wat het eindpunt betekende.Haha het was natuurlijk sarcastisch
vroegah hadden we geeneens piepers
En toen woonde ik ook nog eens in amsdus altijd fileparkeren..
Klinkt strak.Toen was het de zachte ‘tok’ en het wat hardere ‘klote’ wat het eindpunt betekende.
Van de week de dumper even binnen gezet, die heeft 3 en 5 cm speling tussen staander en hooiwagen.
Tja, kapschuur was was krapper geworden dan tevoren bedacht. Nadeel is dat een aantal machines nu een ‘gebruiksaanwijzing’ heeft om ze erin cq eruit te krijgenKlinkt strak.
Ik probeerde nog zo mijn best te doen om het onderwerp op bier te houden.Wat een stilte opeens.
Champions League? Als het onderwerp bier niet aanslaat, dan maar voetbal. Al heb ik er zelf niks mee.Sorry!
Was beetje aan het zappen. Van atletiek naar Dantes Peak naar ...
Nee geen CL.Champions League? Als het onderwerp bier niet aanslaat, dan maar voetbal. Al heb ik er zelf niks mee.![]()
En? Hadden we het laatst nog overIk heb War Machine gekeken op Netflix.
Niet verkeerd.En? Hadden we het laatst nog over
Klopt hoor.Nee geen CL.
Zie het niet staan
Netflix, geen anime.![]()
War Machine - Wikipedia
en.wikipedia.org
?
Nee geen CL.
Zie het niet staan
Wat een geil apparaatMercedes-benz CL-klasse CL 500
https://www.viabovag.nl/auto/aanbod/mercedes-benz-cl-klasse-cl-500-uc8mr19
Je kan nog switchen
Doe mij dan toch maar een ‘Grijze-mannen-met-sigaren’-Spec.Mercedes-benz CL-klasse CL 500
Ben nog niet grijs, wel vanmiddag sigaar. Ik keur m goedDoe mij dan toch maar een ‘Grijze-mannen-met-sigaren’-Spec.![]()
Ik zal m doorsturen naar een jonge collega. Hij zoekt een andere MB met 6 cilinders. Boerenzoon, woont thuis. Rookt als een schoorsteen en bier drinken ook. Een handige Harry binnen het bedrijf. Kan er erg goed mee, altijd wel een grap/grol tussen ons.Mercedes-benz CL-klasse CL 500
Je kan nog switchen
Ik zal m doorsturen naar een jonge collega. Hij zoekt een andere MB met 6 cilinders. Boerenzoon, woont thuis. Rookt als een schoorsteen en bier drinken ook. Een handige Harry binnen het bedrijf. Kan er erg goed mee, altijd wel een grap/grol tussen ons.
Moet weer even wennen aan vroeg licht worden, half 6 gingen mn luikjes los. Tijd om de rolluiken weer dicht te doen savonds.
Zo eerst richting de tempel, en vanmiddag kijken of ik wat kalk ga strooien of de auto wassen. Is eigenlijk allebei wel nodig.
Jawel, maar helpt mij niet genoegGeen verduisterende gordijnen in de slaapkamers?