Carkiller
Petrolhead
Stevig ontbijt is voldoende?Lunchen? Daar doe ik niet aan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Stevig ontbijt is voldoende?Lunchen? Daar doe ik niet aan.
Komende zaterdag plannen om richting Rotjeknor te gaan voor weer 2 te bekijken.
Iemand ervaring met bedrijf AutoCity?
Lunchen kan ik op zich ook wel zonder, al ga ik dan de tweede helft van de middag vaak toch lopen snaaien. Dus dan maar lunchen.Lunchen? Daar doe ik niet aan.
Idem hier. Ik red ‘s ochtends naar de auto niet zonder ontbijtIk kan niet zonder lunchen, ik denk dat ik bij expeditie Robinson op dag 1 ook al sterf.
Kan ik me voorstellen, ik word al beroerd als ik dat programma 5 minuten kijk.Ik kan niet zonder lunchen, ik denk dat ik bij expeditie Robinson op dag 1 ook al sterf.
Even met de House Manager samen op de knieën door de border, langs hegje en over het grindbed
Dan mis ik niks dus.Saaie klassieker tot nu toe. Bah.
Ik hoop dat je ze wel eerst even in bad doet of met de brandslang afspuitVrouw en zoons hebben mudrun gedaan.
Zo even het pontje naar de stad en dan broodje Döner.
€2400,-??![]()
De kinderopvang wordt bijna gratis, maar ouders zijn (nog) niet meer gaan werken
De kinderopvangtoeslag stijgt behoorlijk in aanloop naar de bijna gratis kinderopvang in 2029. Het kabinet verwacht dat ouders daardoor geleidelijk meer gaan werken, maar tot nu toe lijkt die financiële prikkel nog nauwelijks effect te hebben.www.nu.nl
Betaal bijna 2400 euro PER MAAND (oké wel bruto maar netto scheelt niet zoveel
Dan heb ik de twijfelachtige eer extra gen***d te worden. Doordat echtgenote arbeidsongeschikt is ontvangen wij geen toeslag. Blij dat het na Mei enkel BSO is![]()
De kinderopvang wordt bijna gratis, maar ouders zijn (nog) niet meer gaan werken
De kinderopvangtoeslag stijgt behoorlijk in aanloop naar de bijna gratis kinderopvang in 2029. Het kabinet verwacht dat ouders daardoor geleidelijk meer gaan werken, maar tot nu toe lijkt die financiële prikkel nog nauwelijks effect te hebben.www.nu.nl
Betaal bijna 2400 euro PER MAAND (oké wel bruto maar netto scheelt niet zoveel)
En dan gaan ze naar 100€ per maand?? Mag ik zeker via de IB voor gaan betalen??
@JL86 we komen eraan
het kan aan mij liggen hoor maar je laat je kind toch niet in een stacaravan, 3 hoog achter, zitten met een paar immigranten waar je de achtergrond helemaal niet van kent?! Mij niet bellenZet een stacaravan ergens neer op een veldje, huur een Oekraïnse in, dat samen met 3 andere ouders of zo...
Kan ze op 4 of 5 kindjes passen en ook in de 2 kamertjes hun dutjes doen etc.
€2400,-??![]()
Jemig!
Voor hoeveel uren of dagen per week dan?
Zet een stacaravan ergens neer op een veldje, huur een Oekraïnse in, dat samen met 3 andere ouders of zo...
Kan ze op 4 of 5 kindjes passen en ook in de 2 kamertjes hun dutjes doen etc.
Hoeveel dagen zijn dat?![]()
Betaal bijna 2400 euro PER MAAND (oké wel bruto maar netto scheelt niet zoveel)
En dan gaan ze naar 100€ per maand?? Mag ik zeker via de IB voor gaan betalen??
@JL86 we komen eraan
Huh? Werkschoenen zijn toch juist voor buiten?Ik kan via mijn werk kleding en schoenen en dergelijke bestellen.
Nu had ik nieuwe werkschoenen besteld, vanmiddag uit de doos gehaald en nu staat er in het deksel dat je ze niet mag dragen in direct zonlicht, maar er staat nergens dat het binnen schoenen zijn.
Ik werk ook in een fabriek met lassers, kantbanken en veel montage. Wij lopen ook standaard met werkschoenen aan, dus ook binnen. struikelen over een pallet of een stuk RVS of een stuk gereedschap valt op je voet.Huh? Werkschoenen zijn toch juist voor buiten?
Bij mij ook bruto. Ik krijg een aanzienlijk deel terug. Betaal bijna €800 en ontvang een goede €500. Dus onderaan zo'n €300/maand aan kwijt.Is voor 4d per week
Maar is wel bruto hè
Er zijn ouders die daar dus 1500+ van terug krijgen
Wij een stuk minder
Ja, duidelijk. Maar je verwacht bij werkschoenen dat ze robuust zijn. Niet tegen zonlicht kunnen vind ik niet robuust.Ik werk ook in een fabriek met lassers, kantbanken en veel montage. Wij lopen ook standaard met werkschoenen aan, dus ook binnen. struikelen over een pallet of een stuk RVS of een stuk gereedschap valt op je voet.
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord of gelezen, dat werkschoenen niet tegen zonlicht kunnen...bijzonder ja!Ja, duidelijk. Maar je verwacht bij werkschoenen dat ze robuust zijn. Niet tegen zonlicht kunnen vind ik niet robuust.
Hier 3,24.Saldo op mijn betaalrekening, 31,81 Euro.
Hoef niks meer te betalen en overmorgen salaris.
Zou ik het dan toch gaan redden...
Komende zaterdag plannen om richting Rotjeknor te gaan voor weer 2 te bekijken.
Iemand ervaring met bedrijf AutoCity?
Ja, ben er tot dusver ook erg blij mee en tevreden over. Allereerst spreekt de retro-look me erg aan, en het is een keer wat anders na jaren de (voor mij veilige) keuze voor verschillende radio’s van Sony. En het geluid valt ook niet tegen!Mooi ding JW.
Ja daar wilde ik voor gaan.![]()
≥ Kia Ev6 Plus 77.4 kWh 100% SOH l Leder l Warmtepomp l Camera — Kia — Marktplaats
Bent u op zoek naar een krachtige en milieuvriendelijke SUV die zowel stijl als comfort biedt? Dan is de Kia EV6 Plus 77.4 kWh de perfecte keuze voor ulink.marktplaats.nl
Leuke auto als dit m is
Ik maak elk jaar wel even een huishoudboekje in Excel.Ik heb het huishoudoverzicht even geupdate. Laatste versie was van 2017.
Het verschil is aanzienlijk, zowel aan de inkomsten als aan de uitgaven kant.
En toch is elke keer de maand weer nét te lang……..
Laat dan maar inderdaad.Complex verhaal![]()
Was het zo’n tiendehands met Alpina- of M-velgen, zwarte nieren, en andere foute uiterlijke kenmerken?Werd net voorbij gereden door een 640i cabrio met de kap naar beneden, die op een redelijk volume dit nummer aan had staan.
Is dit de gebruikelijke muziekkeuze van de gemiddelde BMW-rijder?![]()