Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Lunchen? Daar doe ik niet aan.
Lunchen kan ik op zich ook wel zonder, al ga ik dan de tweede helft van de middag vaak toch lopen snaaien. Dus dan maar lunchen.

IMG-0925.jpg

Laatst bewerkt:
Voortuin weer klavertjes-vrij gemaakt.
Even met de House Manager samen op de knieën door de border, langs hegje en over het grindbed gekropen.
Gelijk effe genocide gepleegd langs de voorgevel.

Even met de House Manager samen op de knieën door de border, langs hegje en over het grindbed
:ninja:

Geintje.

De house manager hier is ook op de knieën in de tuin bezig met plantjes poten.

Ik lig op de bank in de zon met een Aperol en sigaar en langs de lijn aan.

Ziet er beetje ouderwets uit zo - maar gister en vanochtend genoeg gedaan :p

Saaie klassieker tot nu toe. Bah.

Betaal bijna 2400 euro PER MAAND (oké wel bruto maar netto scheelt niet zoveel)

En dan gaan ze naar 100€ per maand?? Mag ik zeker via de IB voor gaan betalen??

@JL86 we komen eraan

Betaal bijna 2400 euro PER MAAND (oké wel bruto maar netto scheelt niet zoveel
€2400,-?? :unsure: :eek: Jemig!
Voor hoeveel uren of dagen per week dan?

Zet een stacaravan ergens neer op een veldje, huur een Oekraïnse in, dat samen met 3 andere ouders of zo...
Kan ze op 4 of 5 kindjes passen en ook in de 2 kamertjes hun dutjes doen etc.

@JL86 we komen eraan
Dan heb ik de twijfelachtige eer extra gen***d te worden. Doordat echtgenote arbeidsongeschikt is ontvangen wij geen toeslag. Blij dat het na Mei enkel BSO is :rolleyes:

Zet een stacaravan ergens neer op een veldje, huur een Oekraïnse in, dat samen met 3 andere ouders of zo...
het kan aan mij liggen hoor maar je laat je kind toch niet in een stacaravan, 3 hoog achter, zitten met een paar immigranten waar je de achtergrond helemaal niet van kent?! Mij niet bellen ;)

€2400,-?? :unsure: :eek: Jemig!
Voor hoeveel uren of dagen per week dan?

OK. Een beetje brutosalaris is zo'n 4500, zeker als zelfstandige. Kosten veld + verzekering+stacaravan+eten/drinken/luiers zeg - lekker losse pols - 2000.
Vier tot vijf 'kindjes': €1300-1700/maand zit je al snel aan. En dan zit je nog los van allerlei keuringen en inspecties (in België weet men alles van 'kleine zelfstandigen' en kinderopvang). Dan moet je nog zo'n veldje vinden en dan moet het nog een beetje bereikbaar zijn ook.

Oftewel, leuk idee!

@JL86 we komen eraan
Hoeveel dagen zijn dat?
Hier twee kinderen twee dagen per week, dat is nog geen €800 per maand... gaan beiden wel naar school. In 2025 betaalden we zo'n €1200, toen ging de jongste nog niet naar school en dus twee volle dagen naar de opvang.

Ik kan via mijn werk kleding en schoenen en dergelijke bestellen.
Nu had ik nieuwe werkschoenen besteld, vanmiddag uit de doos gehaald en nu staat er in het deksel dat je ze niet mag dragen in direct zonlicht, maar er staat nergens dat het binnen schoenen zijn.

Ik kan via mijn werk kleding en schoenen en dergelijke bestellen.
Nu had ik nieuwe werkschoenen besteld, vanmiddag uit de doos gehaald en nu staat er in het deksel dat je ze niet mag dragen in direct zonlicht, maar er staat nergens dat het binnen schoenen zijn.
Huh? Werkschoenen zijn toch juist voor buiten?

Ik werk ook in een fabriek met lassers, kantbanken en veel montage. Wij lopen ook standaard met werkschoenen aan, dus ook binnen. struikelen over een pallet of een stuk RVS of een stuk gereedschap valt op je voet.
Ja, duidelijk. Maar je verwacht bij werkschoenen dat ze robuust zijn. Niet tegen zonlicht kunnen vind ik niet robuust.

Saldo op mijn betaalrekening, 31,81 Euro.
Hoef niks meer te betalen en overmorgen salaris.
Zou ik het dan toch gaan redden...
Hier 3,24. :ROFLMAO: Mijn maandelijkse bedrag komt morgen in de loop van de dag. Daarnaast wel mijn Spaarpot moeten aanbreken, maar ja.
Weekje vakantie, nog wat dingetjes voor in het revalidatietraject qua makkelijke kleding, nieuwe wekkerradio voor thuis, is trouwens de Denver DAB-18 geworden.
Heb nu vaker de wekker nodig, maar mijn Sony wekkerradio had z’n beste tijd wel gehad. Wel heb ik ingeleverd op de CD-speler, die gebruikte ik toch niet meer, maar heb daar nu DAB+ en Bluetooth voor terug dus kan nu zelfs Spotify draaien. Dat kon met de vorige niet.

550x340.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb het huishoudoverzicht even geupdate. Laatste versie was van 2017.
Het verschil is aanzienlijk, zowel aan de inkomsten als aan de uitgaven kant.:eek:

En toch is elke keer de maand weer nét te lang……..

Ik heb het huishoudoverzicht even geupdate. Laatste versie was van 2017.
Het verschil is aanzienlijk, zowel aan de inkomsten als aan de uitgaven kant.:eek:

En toch is elke keer de maand weer nét te lang……..
Ik maak elk jaar wel even een huishoudboekje in Excel.
- Toen nog schoolgeld voor de kinderen moest betalen en nog zakgeld kregen etc.
- Later weer toen Michiel op kamers ging en een bijdrage kreeg van ons.
- En nu weer ééntje gemaakt, dat de sponsoring stopt in juni, er een EV6 voor terugkomt en ik overstap naar een andere werkgever en wellicht wat ga inleveren aan salaris (maar adv dagen terugkrijg)

Terug
Bovenaan