Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

photo_download.gne

Een mooie groene?
Kia EV6
Die groene heb ik dus afgelopen zaterdag gereden. En op 1 of andere manier vertrouw ik het niet.
Er hinhgen deurrubber los tussen de linker portieren. En had veel DC-laden gehad. toch was de SoH 100%.
De zwarte raamlijst onder het raam langs van linker achterportier was half zwart, half wit van schade.

Thuis. Halverwege de rit op het laatste moment achter komen dat de A15 naar Den Haag dicht is dus dat werd even lekker door de Botlek cruisen.

Misschien toch even Google maps checken volgende keer..

Lol das toch meest obvious alternatief. We zijn ook allemaal wel echt lui geworden wat dat betreft en kunnen alleen maar op navi rijden.

M’n vrouw heeft nooit met kaart hoeven rijden. Kent serieus de a16 niet eens en daar rijdt ze elke dag op. Alles op Google Maps.

Ze moet morgen ook naar Leiden trouwens.

Lol das toch meest obvious alternatief. We zijn ook allemaal wel echt lui geworden wat dat betreft en kunnen alleen maar op navi rijden.
Dat leer je vanzelf wel af als je savonds in het buitengebied van Benschop moet zijn. Een bocht op de navi is een 90 graden hoek in de weg met rechtdoor een ‘slootje’ van 8 meter breed…

En geen briefje zeker? Kan me wel voorstellen dat je liever zou hebben dat het de Alto was geweest dan. En nog liever helemaal niet natuurlijk. Gelukkig staat de Soeb binnen.

Bij mij ging de wekker ook net. Niet dat ik nu per sé wat hoef qua afspraken in een thuisweek, maar puur om het voor mijn lichaam makkelijker te maken in een therapieweek om vroeger op te kunnen.

Goedemorgen allen. Vandaag retourtje Utrecht. Pakken we de Tesla of de BMW. Hmm
Als je de brandstofkosten nog aankunt zou ik de BMW pakken, :p anders toch maar de Tesla. :confused:

5 uur, maar rest van de week uitslapen. Je hebt deze week geen therapie?
Deze week inderdaad geen therapie. Vroegâh ging dat met een dergelijk traject wel zo. Maar het is gebleken dat er betere resultaten zijn wanneer de cliënt, met eenvoudige huiswerkopdrachten uiteraard, tussendoor een week thuis is. In mijn geval houdt dat in dat ik structuur aanbreng in het opstaan, meerdere zitmomenten in mijn rolstoel heb en die dan op den duur ga uitbouwen.

Als het op dit niveau blijft ben ik €50 per maand extra kwijt. Dat kan er wel vanaf.

M’n pa rijdt mee en die heeft nog niet in de Tesla gezeten.
Ben er nog niet over uit hehe.
Ik weet niet hoe mobiel je pa nog is, maar kan me uit eigen ervaring wel voorstellen dat als je een lange rit hebt dat een hoge zit/instap dan wel fijn is. Dus dan toch de Tesla. :p

Ik ben nog een stukje jonger maar zoals elders al aangegeven ben ik toch wel erg fan van de hoge instap. :rolleyes:
En zelfs mijn kinderen, en met name de jongste dochter, hadden opmerkingen over de "lage auto".
't Is maar wat je gewend bent......

Ik ben nog een stukje jonger maar zoals elders al aangegeven ben ik toch wel erg fan van de hoge instap. :rolleyes:
En zelfs mijn kinderen, en met name de jongste dochter, hadden opmerkingen over de "lage auto".
't Is maar wat je gewend bent......
Een lage en hoge auto neerzetten, blijven ze aan beiden gewend :ROFLMAO:

Wij hadden met Herr Vierringer en Tiggy ook telkens hoog/laag. Schoonpa liet zich vanmorgen in de A4 zakken en zei tegen mn dochtertje 'oef, die sportauto van je vader is zo laag' :rolleyes:

Voordeel van der Herr is wel dat ook Directrice xxs er zelf in stapt, die heeft over een paar weken bij de opvolger van Tiggy een trappetje nodig om erin te komen:censored:

Bij mijn cabrio in- en uitstappen gaat nog wel goed. De vrouw heeft er meer moeite mee. Zolang het kan dus lekker mee rijden. Dat wil zeggen als het CBR er eens voor zorgt dat ik weer een rijbewijs heb.

Bij mijn cabrio in- en uitstappen gaat nog wel goed. De vrouw heeft er meer moeite mee. Zolang het kan dus lekker mee rijden. Dat wil zeggen als het CBR er eens voor zorgt dat ik weer een rijbewijs heb.
En anders is er ook nog iets als een Evoque of T-Roc Cabrio. Misschien niet heel sportief, maar toch… ;)

2 weken ziekenhuis en ambulance vervoer en wat verder naast het eigen risico niet vergoed wordt en ik ben 500 euro armer. Pff wat een geld, je zou er hartkloppingen van krijgen...
Heftig. Loont het om de verzekering te verhogen? Ja, je betaalt meer premie maar je vergoedingen zijn dan volgens mij ook hoger.

385 euro eigen risico, pilletje hier en daar, controle bij de tandarts en hoppa.

Ritje met de ambulance van het ene ziekenhuis naar het andere was ruim 900 euro (dure taxi) waarbij al 300 eigen risico was.

Ja, ambulance is duur. Bij de geboorte van onze zoon had de verloskundige zonder overleg een ambulance gebeld. Kostte bijna 600 euro voor krap 4 kilometer. :rolleyes:
Dat heb ik ook al eerder gehoord. Voorheen reed ik altijd met een taxibedrijf wat ook ambulancevervoer doet hier in de regio, de taxitak hebben ze pas verkocht aan een ander bedrijf. Er verandert voor mij als klant gelukkig weinig.

385 euro eigen risico, pilletje hier en daar, controle bij de tandarts en hoppa.

Ritje met de ambulance van het ene ziekenhuis naar het andere was ruim 900 euro (dure taxi) waarbij al 300 eigen risico was.
Ja ambulance is duur idd. Ik zag op de rekening €1300,- voor een dag IC. En de ambulance was ook €800,- voor een rit van enschede naar zutphen (08-2021). Dus 5 jaren inflatie er overheen zit je op die €900,-.

Terug
Bovenaan