Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een heerlijke frites Roob! Echt lekker!Wat voor complimenten verwacht je helemaal?!
Fijne avond en weekend dan!Mochten jullie denken, wat is ie stil. Vandaag is het woensdag zeg maar.
Wat een geld zeg. Veel minder opties, 5j ouder@De Dude
![]()
BMW 5-serie Touring 535i Executive
BMW 5-serie Touring 535i Executive voor € 21.900,- bij Automakelaar Timautomakelaartim.nl
Blok overzetten? Deze is verder kaal
Hier in het Haagse, Delftse en Rotterdamse 3 zaken zitten die echt een begrip zijn in de platenwereld !Ik ging voor CCR, Pink Floyd Wish you were here of Metallica Ride the Lightning of Kill 'm all. Géén van dat alles! Wel met een plaat van The Who met o.a. Who are you erop naar huis gegaan. Wilde niet met lege handen naar huis en de plaat was maar 10,-.
Ga morgen wel naar een groter 'dorp', ook een platenzaak. Wordt toch anders te warm om iets te ondernemen.
Welke ronde zit je?Mochten jullie denken, wat is ie stil. Vandaag is het woensdag zeg maar.
Begon te rokenWelke ronde zit je?
VertelDeze hele reis geeft veel stof tot nadenken wat ik nou wil met de 5 serie.
giet dat goe in die MX?Zwijg stil. Hilarische discussie op WA met mijn vriendin. Kort samengevat:
“Ik zal blij zijn als we morgen hier allemaal zijn, ik zal al zoveel mogelijk voorbereiden voor de BBQ”
“Hoe ga je dat doen, je bent zeker 5-6h kwijt om je zoon op te halen in BxL South?”
“Komt goed schat”
“Hopelijk zijn ze alle 3 goed moe van de verplaatsing!”
“Huh waarom, ik ben zo blij dat het full house is morgen en kijk uit naar lekker eten?”
“Ja hallo? ” (en een niet nader te noemen emoticon)
“OK, ik snap wat je bedoelt maar wat doen we als ze niet moe zijn?”
“In de auto dan maar”
Staat precies hevig…
Geen idee, wel duizelig.Welke ronde zit je?
Zonder mij is het net zo gezellig.Wel fijn dat je tussendoor nog even online bent hier![]()
Zonder mij is het net zo gezellig.
He foi. Blijf dan maar uit de buurt van dat lontje voordat je als uitlaatklep dientVrees ik wat voor MACHINER…
Ze had blijkbaar kletterende ruzie gehad met haar ex over wanneer haar kinderen nu terug naar hem gaan. Dan is het lontje nogal kort en hou ik me veiligheidshalve redelijk op de vlakte of ik deel ook in de spreekwoordelijke klappen.
Is hun probleem en ik duld ook geen gemoei van haar over de regeling die ik heb voor mijn kind. En ik heb een pesthekel aan ruzie. Morgenvroeg haar katjes dan voor de zekerheid maar terug brengen naar haar huis of ik krijg daar ook nog gedonder mee. Onze kat zal die kleintjes missen, zijn tiger copycats maar dan in formaat 1/2de. Echte lieverds![]()
Ze meent iets wat ik zeg/schrijf?Vind ik wel flauw als ze dat meent.
Cons:Vertel
![]()
Want die tikt minimaal ook al de cons aan, lekker vertrouwd?Ik hoor het al, wordt een X5!![]()
Dus je zoekt een EV met fantastische stoelen die als een blok op de weg ligt en dan een leuke 6-cilinder ernaastCons:
Pro’s
- Kost veel per km
- Afschrijving gaat nu echt hard gok ik
- Zal steeds meer ‘klein’ ongemak zijn nu
- meerwaarde ‘doorrijden’ 0 zowel op kruissnelheid als stoppen tov de tesla.
- Binnenruimte voor de kinderen is echt minder tov de tesla
- Grote auto en nu na vakantie is het weer 99% alleen
- Rijdt fantastisch, als blok op de weg
- De stoelen zijn echt fantastisch. Geen ene keer hoeven verzitten, rekken strekken. Ik zit nu op de bank alsof ik niet een hele dag heb autogereden
- Zescilinder
Ja dit dan serieus als route idd !Dus je zoekt een EV met fantastische stoelen die als een blok op de weg ligt en dan een leuke 6-cilinder ernaast![]()
Je krijgt er wat meer ruimte voor terug denk ik, dus 1 con minder, tel uit je winst!Want die tikt minimaal ook al de cons aan, lekker vertrouwd?
de con van binnenruimte durf ik wel weg te gummen. Maar dat is er slechts 1…Want die tikt minimaal ook al de cons aan, lekker vertrouwd?
valt me een beetje tegen van je!..toen won de ratio het toch echt wel boven de fata morgana van twee zescilinders op de dam
![]()
Con is iets beter in X5 , maar vergis je niet jij hebt sport en comfort zijn echt veel dikker. Denk dat het netto niet super veel scheelt tov mijn auto (ik wil sowieso comfort stoelen als ik weer voor BMW (X)5/7 gaHelder @De Dude, ik heb recent nog tesla en id4 op langere ritten ondervonden, mijn emotie blijft voorlopig nog de overhand houden merk ik wel.
Mijn echtgenote attendeerde me gister op een ‘21er RS4 bij de man waar de A4 ook weg komt..toen won de ratio het toch echt wel boven de fata morgana van twee zescilinders op de dam
de con van binnenruimte durf ik wel weg te gummen. Maar dat is er slechts 1…
Mwoah pijn pijn. Zijn kosten die ik normaal ook al heb en prima vind. Ik kom nu alleen op een punt alleen dat ik me afvraag OF ik het er nog voor over heb. Dat is het meer.180 liter benzine, €300-400? Dan snap ik wel dat het pijn doet. EV laden kost max de helft, zeker met abonnement. Aan de andere kant, vakantie mag geld kosten, de reis ook?
Jaja, ik ben engineer he, geen managementvalt me een beetje tegen van je!
Geef het een weekHet zal toch niet zo worden dat we allemaal opeens verstandig gaan doen? Er rijden hier al twee autoliefhebbers in een Toyota Camry.