Magnifieke malloot
Asfaltkampioen
Niet allemaal over een bergkam scheren hè...Wielrenners! Als ze in groepjes zijn hebben ze een blinde vlek voor ogen en denderen maar door, voorrang of geen voorrang...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niet allemaal over een bergkam scheren hè...Wielrenners! Als ze in groepjes zijn hebben ze een blinde vlek voor ogen en denderen maar door, voorrang of geen voorrang...
Haha heb eens precies hetzelfde gedaan, eerst auto vh slot (vrij luide typische 2x piep vh BMW alarm) en erna alle lampen incl de xenon aan.Met dat mannetje heb ik ook een leuke:
Telkens werd dat mannetje omgetrapt.
Tot ik op een bepaald moment na twee uur ‘s nachts nog op was.
Kwam er ook zo’n duidelijk beschonken persoon op de fiets langs, die speciaal de straat overstak om even een trap tegen het mannetje te geven.
Ik had echter de Octavia met de neus naar het mannetje staan. En bij de Octavia stond de “leaving-home” zo ingesteld dat zowel dimlicht als mistlampen aangingen.
Dus met 1 druk op de afstandsbediening stond de dronkaard ineens vol in het licht.
Die schrok vervolgens zo dat ie van z’n fiets donderde en niet wist hoe snel hij weg moest wezen.
![]()
Waanzinnig, kijk er naar uit ook omdat ze dan echt fijner zitten. De oudste kan er bijna uitIk heb al die stoeltjes-zooi laatst opgeruimd en naar de kringloop gebracht.
Enige dat ik voor de kinderen in de auto hoef mee te nemen zijn 4 USB-kabeltjes…….![]()
Ze hebben bij ons best lang op die zitverhogers-met-leuning gezeten. Konden ze toch net wat beter uit het raam kijken. Plus dat zelfs nu de standaard hoofdsteun totaal verkeerd zit.Waanzinnig, kijk er naar uit ook omdat ze dan echt fijner zitten. De oudste kan er bijna uit
Precies. Veel mensen kiezen te snel om de stoeltjes eruit te doen.Hier moeten ze daarna tot 140 (of 145?) cm van een kinderstoel in een zitverhoger.
Gordels A zijn veelal niet instelbaar in de hoogte en de riem loopt zonder zitverhoger te dicht tegen de keel is de reden daarachter, moet echt over je borstkas gaan.
Ben dr ook wel klaar mee ja. Al moet ik zeggen dat het alweer een hele verbetering is vergeleken met de tijd dat je ze erin moest tillenWaanzinnig, kijk er naar uit ook omdat ze dan echt fijner zitten. De oudste kan er bijna uit
Goed excuus voor die X5.M’n vrouw begint opeens over een caravan![]()
Is echt waar!Goed excuus voor die X5.
Denken in mogelijkheden
![]()
Gaat helemaal de verkeerde kant op bij jullie de laatste 24 uur… 5 serie eruit en nu caravan? Heb je een interventie nodig?! Geef maar even een signaaltjeM’n vrouw begint opeens over een caravan![]()
HELP!!Gaat helemaal de verkeerde kant op bij jullie de laatste 24 uur… 5 serie eruit en nu caravan? Heb je een interventie nodig?! Geef maar even een signaaltje![]()
Zeg, ik was eigenlijk meer van plan om zometeen richting Giethoorn een beetje bootjes te gaan kijken dan naar de randstad te kachelen.Gaat helemaal de verkeerde kant op bij jullie de laatste 24 uur… 5 serie eruit en nu caravan? Heb je een interventie nodig?! Geef maar even een signaaltje![]()
Jep mag 2,000 kg trekken. Is dat veel? Ik heb echt 0 idee bij wat een caravan weegt5 kan blijven dan, die zal toch wel 2000kg mog trekken?
Het ziet er zo lekker relaxt uit vanaf de kantAah bootjes, daar heb ik ook nog wel een zwak voor…!
Ik ook, maar vooral om af en toe mee te gaan met iemand. Laatst lang over gehad met iemand. Die kosten, ai ai ai. Toegegeven, het was een boot van +20m , maar alleen al die aanlegplaatsen voor weekendje, goede genade.Aah bootjes, daar heb ik ook nog wel een zwak voor…!
Wat een joekelIs echt waar!
Neem een zo groot mogelijke!
Kleiner kan, maar groter krijg je nooit meer voor elkaar…..
Dit is nog steeds mijn favoriet:
![]()
Deze is zelfs met stapelbed….
Vraagt wel om minstens 2000kg trekgewicht. Dus…..X5.![]()
Ben dr ook wel klaar mee ja. Al moet ik zeggen dat het alweer een hele verbetering is vergeleken met de tijd dat je ze erin moest tillen
Voor die dubbelasser kán het wel, maar eigenlijk moet je voor een 2500kg gaan. Er moet ook nog een luifel, airco en mover op.Jep mag 2,000 kg trekken. Is dat veel? Ik heb echt 0 idee bij wat een caravan weegt
Hahaha. Moest hardop lachen. En m’n vrouw ook die naast me zitZeg, ik was eigenlijk meer van plan om zometeen richting Giethoorn een beetje bootjes te gaan kijken dan naar de randstad te kachelen.
Want voordat jij er bent heeft mevr Dude dr tijd al wel benut om dhr Dude professioneel te slopen
![]()
Voor die dubbelasser kán het wel, maar eigenlijk moet je voor een 2500kg gaan. Er moet ook nog een luifel, airco en mover op.![]()
Jep mag 2,000 kg trekken. Is dat veel? Ik heb echt 0 idee bij wat een caravan weegt
Oke even paar minuutjes scrollen gehad, was 4 heb ik opgehangen.
We gaan maar eens de vakantie afsluiten door nog wat te drinken bij onze favoriete tent in de stad.
Mannen dank voor het meedenken en de humor . Wordt gewaardeerd
Sea Ray of Bayliner van 8m mag er hier wel komen, zal echter ook wel duur zijn in onderhoud, maar dat zijn oldtimers ook
![]()
Hetzelfde als zo’n grote caravan geld volgens mij, doet elkaar niet onder
Nee en dat is het probleem denk ik!Ook qua opex?
Nee en dat is het probleem denk ik!
Zo’n Bayliner heb je voor 30-40 mille, maar geen idee wat de OPEX is…
Dat gaat vrij snel. Benzinekosten voor een dagje varen. Stalling waar je in en uit kan. Onderhoud vam de motor. Trailertje niet vergeten.Zo’n Bayliner heb je voor 30-40 mille, maar geen idee wat de OPEX is…
MinimaalNaar mijn weten ben je zo 5k per jaar kwijt..
Qua caravan zou ik nu gaan voor dit:
![]()
Voor m’n bootje heb ik iets meer funding nodig……..
Sunseeker Predator 55