Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik vind de EX60 ook gewoon een mooie/chique auto, echt niks mis mee! Maar het interieur van de GLC voelt beter aan. De iX3 nog niet in het echt gezien/bewonderd.

Of een trailerbaar bootje….
Ben ik zelfs mee naar Tsjechie geweest. Prachtig.
Ik had een collega, die met zijn trailerboot(je) naar Kroatië ging in de zomer. jaar in, jaar uit...
Hij tankte dan de boot al af in NL, want dan kon hij de BTW-kosten van de brandstof nog aftrekken van de belasting. Zijn vrouw had een éénmanszaak en de auto (Volvo station) stond ook op naam van de zaak :rolleyes:

Ik vind de GLC lelijk, die neus verpest het. Volvo heb ik altijd wel mooi gevonden, al vind ik een V60/S60 mooier dan hun EV's.
Maar goed, ik ben ook niet de gemiddelde wat dat betreft (met mijn Capri)

Ik vind de GLC lelijk, die neus verpest het. Volvo heb ik altijd wel mooi gevonden, al vind ik een V60/S60 mooier dan hun EV's.
Maar goed, ik ben ook niet de gemiddelde wat dat betreft (met mijn Capri)

Heb wel gemerkt dat je heel anders naar een auto kijkt als je hem overweegt te kopen tov alleen beoordelen. Die neus vind ik ook lelijk, maar goed.. total package …

Kleine heeft het speelhoekje gevonden, moet me even vermaken..

Wel veel auto praat :p

Aan het water wonen = bootje is no brainer i.m.o. Vroeger veel gezeild, heerlijk. Ik vind dat ook leuker dan een motorboot.
Mooiste was een tocht door Friesland en Noord-Holland met een 30 voet zeilboot, Bavaria 30 was het meen ik.

Ja en nee. Nu moet je alsnog ergens naar toe rijden en je bootje te water laten.
Nu laten ze hem in het water zakken en varen weg, ga je toch sneller stukje varen.
Maar je moet ook altijd hetzelfde stukje….
Net als hier, fietsen op de Veluwe. Prachtig, en je begint vanuit huis. Maar dan heb je eerst altijd hetzelfde stukje. Dus….fiets op de drager en eerst naar een mooi plekje.

Overigens hebben we genoeg water in de buurt, dus ik had ‘m binnen een 30 minuten in het water liggen.

Hier is water/strand allemaal onder beheer van Leisure Land. Kun je dus een abonnement nemen en heb je meerdere stranden met helling (Bussloo, Veluwemeer, De Steeg)

Heb geen plek voor een motortrailer anders was dat ook wel fijn geweest! Die 450 is niet gemaakt voor lange snelwegritten

Snap het idee wel om eerst ergens naartoe te gaan

Heb wel gemerkt dat je heel anders naar een auto kijkt als je hem overweegt te kopen tov alleen beoordelen. Die neus vind ik ook lelijk, maar goed.. total package …
Dat is wel waar, maar voor dat soort bedragen moet ik auto wel mooi vinden. En Mercedes kan mij toch niet zo vaak bekoren als in eerlijk ben. Dat het interieur van een hoger niveau is, is een ander verhaal.

Maar je moet ook altijd hetzelfde stukje….
Net als hier, fietsen op de Veluwe. Prachtig, en je begint vanuit huis. Maar dan heb je eerst altijd hetzelfde stukje. Dus….fiets op de drager en eerst naar een mooi plekje.

Overigens hebben we genoeg water in de buurt, dus ik had ‘m binnen een 30 minuten in het water liggen.

Hier is water/strand allemaal onder beheer van Leisure Land. Kun je dus een abonnement nemen en heb je meerdere stranden met helling (Bussloo, Veluwemeer, De Steeg)
Dat heb ik hier met de racefiets. Hardlopen heb ik daar minder last van, pak veelal zelfde stuk.

Mwah, een boot zou voor ons al snel zijn om een dagje weg van te maken, dan ist al niet zo’n punt om een stukje naar een ligplaats te rijden. Maar goed, we zitten toch al kort bij Elburg, vocht genoeg daar.

Nou, vandaag is het gebeurt.

Man en vrouw met een hond, (gitzwarte herder) liepen op het (brom)fiets pad.
Ik kwam aangereden op de brommer, ga zoals altijd van het gas af en zo ver mogelijk naar rechts... En de man bedankte me door zijn hand op te steken. Het is een wonder, na 7 jaar is hij de eerste die dat doet.:eek:
Ze zijn er nog. ;)(y)

Was het dan een Groenendaeler, of een kruising Duitse Herder?
Denk het wel.

Zoiets:

fully-black-german-shepherd-v0-vgkbovbm9xf51.jpg

Dat is goed om te horen. Het is een trent die ik nooit begrepen heb.
Was vraag naar, net als bulldogs e.d. met extreem platte neus bijv. Een goede fokker zoeken, stamgegevens checken en een herder is een fantastische hond zonder fysieke problemen.
Ik heb nu een Australian Shepherd van een erg goede fokker. Daar zit een hele map aan documentatie bij, onderzoeken, dnatoestanden, dierenarts, gedragstherapeut, contract met cursus- en terugnameverplichting. Verplicht ieder weekend op bezoek komen in de puppyfase zodat er gekeken kan worden welke pup het beste bij jou past en als er geen match is, heb je pech. Het kan best goed gedaan worden.

Wij hebben het opvoeden van onze Duitse Herder zelf gedaan, consequent zijn is de key en mijn moeder was bijna altijd wel thuis, maar was echt een tophond. Tegelijk hadden we mijn Boomer ook als pup. Lekker druk! :ROFLMAO:

Ik had een beagle, die komen standaard zonder gebruiksaanwijzing en ga je nooit krijgen :p.

Nee hoor, die van ons luisterde echt goed voor een beagle. Nooit cursus gedaan. Luisterde altijd direct naar mij, Ging nooit verder dan 200m van mij vandaan, was extreem lief voor de kinderen. Vrat alleen af en toe wat van de tafel als je niet keek :p.

Honden als een herder had ik denk wel cursus gedaan. Ik wil eigenlijk nog ooit een ridgeback of bouvier als we meer m2 ruimte hebben. Dat ga ik niet met m’n goede gedrag goed trainen.

Terug
Bovenaan