Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan kan ik beter zeggen dat het een autostoeltje is voor Twixin Mini. Dan gaat het gratis het ruim in.Past niet in de Carry on?
Dan kan ik beter zeggen dat het een autostoeltje is voor Twixin Mini. Dan gaat het gratis het ruim in.

Wat was je gemiddelde snelheid?
Wat was je gemiddelde snelheid?
Wel erg hoog verbruik... ik reed laatst 's avonds terug uit Baarn, bijna 200 km. Ik kon kiezen; 100 rijden en dan misschien net thuis halen, of met een korte pauze laden (kids moesten toch plassen gokte ik) en dan doorrijden. Heb dat laatste gedaan, 140 op de acc. Verbruik over de hele rit was 22 kWh/100, viel mij echt mee. Misschien dat de werkzaamheden bij Emmeloord hielpen...

Netjes, ik heb net mijn Pa naar Zürich gebracht met de Benz, was 1 op 6, in de Sport + stand en 150 km/u op de snelweg omdat hij bang was om te laat te komen, waren 15 min te vroeg
Netjes, ik heb net mijn Pa naar Zürich gebracht met de Benz, was 1 op 6, in de Sport + stand en 150 km/u op de snelweg omdat hij bang was om te laat te komen, waren 15 min te vroeg![]()
Dat zou ik in jouw geval niet doen. "Hebbie weer een nieuwe Rolex? Patser!".op mn horloge tikken als een ware manager![]()
Ik ook. Het is nog geen 2am.Ik lig nog in bed![]()
Geen Rolex omDat zou ik in jouw geval niet doen. "Hebbie weer een nieuwe Rolex? Patser!".
Geen Rolex om![]()
Domste wat je als bedrijf kan doen. Geen goed exit gesprek en nazorg. Je komt elkaar áltijd weer tegendoe al 3 weken the bare minimum.. gesprek bij opzeggen was ook weer echt zooo slecht. Dan heb ik ook geen zin om de laatste weken nog ff gas te geven.
Teveel.
Reëel een Fendt 3** LSA type of JD 3*50 serie. NH8*70 serie ook mooi, maar wel heel lomp
Als centjes geen rol spelen. Fendt 61* LSA of JD 4*55. MB-Trac vind ik ook ook geweldig, alleen onbetaalbaar tegenwoordig
Heb je niet iemand in Nederland die het voor je kan opvangen?Ik heb getwijfeld over België...
Zelfde ontwerp als de Balhanger die ik eerder poste. Maar dan komt verscheping erbij.
Domste wat je als bedrijf kan doen. Geen goed exit gesprek en nazorg. Je komt elkaar áltijd weer tegen
Kiezen voor jezelf is op de lange termijn veel beter. Dan heb je daarna ook weer meer ruimte en energie om aan anderen te kunnen geven.Ja en er staat ipc 1 persoon boven mij in NL, de rest van de mdw die komen en gaan rapporteren aan mij. Ik weet het normaal gezien ook al langer als mensen iets anders zoeken Enzo.. heel open cultuur, goede gesprekken, duidelijke verwachtingen. Komt nooit als verrassing. Hier kreeg ik te horen ‘valt rauw op m’n dak’. Jongens .. zijn jullie blind? Heb echt met mijn NL team te doen nu ik wegga.. maar ben echt mijn best aan het doen met het ‘niet mijn verantwoordelijkheid meer’.
Ik was ooit in een klooster…Wordt je dan niet tijdelijk op non-actief gesteld?
Nooit te vroegVoor slechte grappen is het nog een beetje te vroeg Jay, zo op de maandag ochtend![]()
Heb je niet iemand in Nederland die het voor je kan opvangen?
Ik lig nog in bed
doe al 3 weken the bare minimum.. gesprek bij opzeggen was ook weer echt zooo slecht. Dan heb ik ook geen zin om de laatste weken nog ff gas te geven.
Wordt je dan niet tijdelijk op non-actief gesteld?
Zorgen voor een correcte overdracht vind ik erg belangrijk en evenmin de boel verzieken - zoals je nooit de kans krijgt een tweede eerste indruk te maken geldt dat wat mij betreft ook voor de laatste indruk.
Na 18 jaar word ik soms nog aangesproken op mijn hilarische afscheidsdrink bij bedrijf X. Was geen goedkope aangelegenheid (augustus, warm, veel dorst) maar ik had het voorbereid met wat gedichtjes, anekdotes en een ludieke quiz over het bedrijf en een aantal markante medewerkers en ons team. Ik heb daar de hele avond rondgelopen met een soort witte hoed / kroon van isomo op mijn hoofd met de handtekeningen van de collega’s op![]()
Dat laatste communiceer je wel? Iets met verwachtingenMijn (operationele) opvolger ( die ik al aan het trainen was de afgelopen maanden omdat ik dit al wel een beetje aan zag komen ) zorg ik uiteraard voor dat hij kan doen wat hij nu moet doen, zijn ‘normale’ werk is doorgeschoven naar BE en dat mag directie managen.
Zorg natuurlijk wel voor dat ze kunnen blijven werken en dat niks in het honderd loopt - maar strategische zaken laat ik wel volledig zitten. Jaarplan 2027/budget voorbereiding/dashboards/beleid/netwerk events etc etc
Dat laatste communiceer je wel? Iets met verwachtingen![]()
Ik was ooit in een klooster…Wordt je dan niet tijdelijk op non-actief gesteld?
Dus je wil Twix vanuit Houston iets laten ophalen in BE?Iets in BE ophalen is zo gedaan toch?
Dat is zó waar!Domste wat je als bedrijf kan doen. Geen goed exit gesprek en nazorg. Je komt elkaar áltijd weer tegen
Verwachten is bij mij hetzelfde als aanname..de moeder van alle..kun je zelf wel invullenDat laatste communiceer je wel? Iets met verwachtingen![]()
Dat is zó waar!
Anderhalve week terug nog met mijn oude leidinggevende (detachering) in Nijmegen uit eten geweest. En we hebben afgesproken dat elk half jaar te doen. We hebben in de 10 jaren ook lief en leed gedeeld.
En mocht om wat voor manier ook mijn huidige werk stoppen, kan ik altijd nog terug bij hem in dienst.
Ik heb de hele dag nog als OOO gezet , aanrader voor iedereen. Enkel m’n team en mijn leidinggevende weet dat ik weer aan het werk ben.
Vanochtend wel bijgekletst met m’n leidinggevende.
Nog 300 mails te gaan en dan zijn we weer bij…
Als het een plek is waar er toch al over je gel*ld gaat worden zou ik me daar wat minder druk om maken.Zorgen voor een correcte overdracht vind ik erg belangrijk en evenmin de boel verzieken - zoals je nooit de kans krijgt een tweede eerste indruk te maken geldt dat wat mij betreft ook voor de laatste indruk.
Heerlijk vermaak tochZojuist ordinair uit het kantoorraam staan kijken hoe 'gasten' aan het aanklooien waren bij/met een BMW i7 eDrive 50 (149.5k)...
Waarschijnlijk een agent met een paar klanten (mediteraans/ zuid amerikaans uiterlijk) op bezoek. Stonden aan de laadkabel te trekken die in de i7 zat, 4 man er om heen toekijken. Eindelijk los! Gaat één gast de i7 180 graden omkeren vanuit de 45 graden schuine parkeervakken...duh!
Zo'n slagschip moest hij wel 8x voor- en achteruit steken eer die andersom stond. En elke keer met de neus in de struikjes voor onze raam, om maar iets te kunnen bijdraaien...![]()
Als iets bij je taken hoort dan verwachten ze dat je het doet. Als je er zelf anders over denkt, omdat je bijvoorbeeld stopt, vind ik dat niet hetzelfde als een aanname.Verwachten is bij mij hetzelfde als aanname..de moeder van alle..kun je zelf wel invullen
![]()