Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Als chef zijnde hoor je dat eigenlijk van tevoren te weten..vooruitzien
Bij ons is dinsdag een verplicht nummertje, maandag is meestal rustig, dus dat weet ik ook van te voren ;).

Mijn assistente kwam hinkend naar binnen, die was van een paard gevallen tijdens het weekend…. Dus ik zei, it was about time you came of that high horse…

Wat ben ik toch een fijne vent :ROFLMAO:

261119474

Of hij wilde 'jouw' wasbox niet, omdat...(vul in)
Ik ga altijd naar een tankstation met 3 wasboxen. Daarvan neem ik de linker of middelste. Niet de rechter, want daar is het wasprogramma korter en voor mijn gevoel ook de kracht van waterstraal lager.
Hij ging in dezelfde box die ik had na mij... Wel lezen Robert.;)

@De Dude vandaag wezen eten bij Flora! Erg leuke locatie en vooral de Primi (radiatore met venkelworst) en Secondi (dry-aged steak) waren hemels, natuurlijk met een paar glazen rood erbij.

Aperitivo en antipasti waren ietsjes minder en ik kon uiterlijk om 18:00 reserveren (of 20:00+), waardoor het aan het begin best rustig was. Is ook niet meer vol geraakt…

@De Dude vandaag wezen eten bij Flora! Erg leuke locatie en vooral de Primi (radiatore met venkelworst) en Secondi (dry-aged steak) waren hemels, natuurlijk met een paar glazen rood erbij.

Aperitivo en antipasti waren ietsjes minder en ik kon uiterlijk om 18:00 reserveren (of 20:00+), waardoor het aan het begin best rustig was. Is ook niet meer vol geraakt…
Leuk!! Klinkt goed. Heb er toen alleen oesters op dus wilde sowieso nog keer terug

Bij Sjon zal je geen koopjes van de week doen maar als er iets is, neemt hij wel 100% zijn verantwoordelijkheid… die snapt zeer zeer goed “the best customer is the repeat customer”. Ik heb zelf een super goede garage, maar wie in de buurt van Carrec of Rijt woont heeft op dat vlak ook niet te klagen. Ze hebben wel een andere culinaire smaak : Carrec eerder frikandellen en Rijt worstenbroodjes en vlaai :giggle:

Laatst in zijn vlog was wel grappig, heeft hij zijn niet bepaald misselijk bootje volledig laten wrappen in een andere kleur met PPF folie :LOL:

Bij Sjon zal je geen koopjes van de week doen maar als er iets is, neemt hij wel 100% zijn verantwoordelijkheid… die snapt zeer zeer goed “the best customer is the repeat customer”. Ik heb zelf een super goede garage, maar wie in de buurt van Carrec of Rijt woont heeft op dat vlak ook niet te klagen. Ze hebben wel een andere culinaire smaak : Carrec eerder frikandellen en Rijt worstenbroodjes en vlaai :giggle:

Laatst in zijn vlog was wel grappig, heeft hij zijn niet bepaald misselijk bootje volledig laten wrappen in een andere kleur met PPF folie :LOL:
Klopt! En John en zijn team lusten ook wel een Juupke. :p

Geen open dakje dus not interested :whistle:
Ja, dat is jammer dat-ie niet open is. ;)

Het lijstje van "dingen die ik eerder had moeten doen" is gisterenavond gegroeid.
Auto was vies (sproeier met slootwater en wind... bah) dus even natte washmitt en afspoelen. Had laatst de motorkap met de hand gepolijst en daarna spraywax. Dat water parelde eraf. Wat een prachtig effect en diepe glans zeg. Had ik dus eerder moeten doen.
Nadeel, nu moet ik de tijd vinden (en het weer) om de hele auto te doen haha. Op onze oprit een uitdaging, maar hoeft niet binnen een week gelukkig.

Zo eerst naar de dierentuin met de meiden, laatste dag vakantie voor mij. Mag ook wel weer natuurlijk :p

Klopt, maar ik deel niet alle problemen hier ;)
Één van mijn oneliners bij problemen op het werk is ‘zoutzuur lost alles op’

Ik riep dat een keer tegen een collega wat stoeltjes verderop terwijl mijn chef die schuin tegenover me zetelt in een call zat met commercie en diegene net zei ‘die klant heeft een probleem’

Chef in een deuk en verkoper enigzins ontzet
:)

Één van mijn oneliners bij problemen op het werk is ‘zoutzuur lost alles op’

Ik riep dat een keer tegen een collega wat stoeltjes verderop terwijl mijn chef die schuin tegenover me zetelt in een call zat met commercie en diegene net zei ‘die klant heeft een probleem’

Chef in een deuk en verkoper enigzins ontzet
:)
Timing is ook een kunst! :ROFLMAO:

@JL86
Dat zou voor @JL86 een stap terug zijn. :p

Die AMG plakkertjes, uitlaten etc halen die hele auto naar beneden. Helemaal niets mis met een normale 450. Conclusie, doe als JL86: haal een 53 (of 63).

Bij hetzelfde bouwjaar en vergelijkbare km-stand vermoed ik dat je dan wel over een "iets" ander prijskaartje praat...

Ja ik vind dat ook altijd zonde, een 450 ombouwen (exterieur) als AMG… ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij is er ook geen 53 met bouwjaar 2019, die versie kwam namelijk een jaar later en niet gelijk bij de introductie.

Je ziet het overigens ook vaak bij S klassen een 350d met 63 AMG ombouw…

Ja ik vind dat ook altijd zonde, een 450 ombouwen (exterieur) als AMG… ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij is er ook geen 53 met bouwjaar 2019, die versie kwam namelijk een jaar later en niet gelijk bij de introductie.

Je ziet het overigens ook vaak bij S klassen een 350d met 63 AMG ombouw…

Had mijn 212 echt uitgezocht op het feit dat er géén AMG pakket op zat. Zo een S lijkt me ook niks met AMG pakket. Maar bij een GLE heb ik er geen moeite mee.. tis toch al een patserbak :p

Terug
Bovenaan