Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

IMG-0138.jpg

Ik was er al meermaals in de buurt en dat kasteel intrigeerde me enorm. “Wie woont er?” “Wat doen ze?” “Wat drijft hen?”
Maar ik ging altijd over naar de orde van de dag :devilish:… ziet er echt tof uit Carkiller en met die sauna koop je je partner om!

Ik was er al meermaals in de buurt en dat kasteel intrigeerde me enorm. “Wie woont er?” “Wat doen ze?” “Wat drijft hen?”
Maar ik ging altijd over naar de orde van de dag :devilish:… ziet er echt tof uit Carkiller en met die sauna koop je je partner om!
Ze is van een streek waar ze vaak een sauna hebben, dus ik dacht haar er een plezier mee te doen. En het viel in goede aarde.

Ik vind een eigen sauna overroepen, maar dat is persoonlijk - toen ik mijn huis kocht in 08-09 zat er een sauna in voor 4-5 personen. De 3 fazenaansluiting heb ik als visionair richting met een EV rijden behouden :ROFLMAO:
Maar de kachel en al de houten banken eruit. Ook alles van behouden, voor de volgende eigenaar half dagje werk en hoppa sauna. Mooi geïsoleerd, op de noordkant van het huis en sindsdien mijn wijn- en Trappist bewaarkelder

In mijn ogen kan :-)

Ach heb een ix3, net zo elektrisch. Niks voor jou?

Het model wat jij hebt spreekt me meer aan dan de nieuwe (los van range etc). Doordat het premium aanbod niet meer helemaal aansluit bij wat ik verwacht van een dergelijk merk denk ik steeds meer aan een no nonsense oplossing. Best praktisch ook met twee kleine kids.

Wat dan niet helpt als een zeker persoon een veel te mooie F11 plaatst in Teutonia…meteen weemoedige gevoelens.

Zo, dat was even een lekker ritje. :alien:

Heenweg lekker de auto het werk laten doen, precies volgens de borden (hoe onzinnig soms ook). ACC, matrixverlichting….superrelaxed.
Terugweg ging wat vlotter. Eerste wat mijn vrouw zei toen ze instapte was “Permission to scheur”. Gevleugelde uitspraak!:cool:

Heerlijk, zo laat op de weg. Zou er zo nog een retourtje achteraan plakken.

Het model wat jij hebt spreekt me meer aan dan de nieuwe (los van range etc). Doordat het premium aanbod niet meer helemaal aansluit bij wat ik verwacht van een dergelijk merk denk ik steeds meer aan een no nonsense oplossing. Best praktisch ook met twee kleine kids.

Wat dan niet helpt als een zeker persoon een veel te mooie F11 plaatst in Teutonia…meteen weemoedige gevoelens.

Moet zeggen dat ik bijzonder tevreden ben met die ix3. Heel fijn en mooi interieur, erg goede infotainment en nog geen overbemoeiende ‘assistentie’ systemen. De nieuwe doet mij ook weinig. Heb ook de rationele keuzes bekeken maar als je tijdens de proefrit al frustraties of bedenkingen hebt..

Die ene F11 535 zag er wel uit als een plaatje. Wel echt veel geld voor een f11. Maar wat voor 1! 30k is ie wel waard, 40.. mwah.

Onze orkestleider is 2 dagen op roadtrip / “Site”seeing in Zwitserland, dan is het rustig in het AW Café.

Terug
Bovenaan