De Dude
Petrolhead
Heb Der Spiegel al gebeldEn ja, verdacht dicht bij de Nurburgring. Niet doorvertellen graag.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb Der Spiegel al gebeldEn ja, verdacht dicht bij de Nurburgring. Niet doorvertellen graag.![]()
Ik denk niet dat mijn vriendin die leest, dus prima.Heb Der Spiegel al gebeld
Was die er nu ook met V10?
Als M6 inderdaad met V10Was die er nu ook met V10?
Naar het schijntWas die er nu ook met V10?
Ze is van een streek waar ze vaak een sauna hebben, dus ik dacht haar er een plezier mee te doen. En het viel in goede aarde.Ik was er al meermaals in de buurt en dat kasteel intrigeerde me enorm. “Wie woont er?” “Wat doen ze?” “Wat drijft hen?”
Maar ik ging altijd over naar de orde van de dag… ziet er echt tof uit Carkiller en met die sauna koop je je partner om!
Nee. Ik ga ook verder geen informatie over haar plaatsen, als iemand meer wil weten dan graag privé.@Carkiller is je vriendin Duits?
Ik zou zeggen Scandinavische, maar we zullen het nooit weten. En goed ook, niet nodig die info.@Carkiller is je vriendin Duits?
Nee. Ik ga ook verder geen informatie over haar plaatsen, als iemand meer wil weten dan graag privé.
Probeer je de pagina te vullen (krijgen we bmw velg op de volgende pagina?Oh het is een 630
Scusi
Mijn vriendin sprak deze zomer soms Duits...Mijn vrouw is ook niet Duits. Dan weten jullie dat ook weer.
Niet? Ik dacht dat ze Helga heet, weer mis.Mijn vrouw is ook niet Duits. Dan weten jullie dat ook weer.
Ze riep hard nein?Mijn vriendin sprak deze zomer soms Duits...
Dan zou me gezien de Punktlichkeit bij onze oosterburen ook lichtelijk verbaasd hebben om eerlijk te zijnMijn vrouw is ook niet Duits. Dan weten jullie dat ook weer.
We waren in Duitsland op vakantie. Spannender wordt het niet. TrustenZe riep hard nein?
He jammer, ik zou wel een echt goede currywurst lusten.Mijn vrouw is ook niet Duits. Dan weten jullie dat ook weer.
Voor of na een terrasje?Mijn vriendin sprak deze zomer soms Duits...
Hopelijk mag je velen een leuke dag bezorgen.Aangekomen in Drenthe. Morgen vroeg wakker zijn en op naar het circuit. Is vanaf hier gelukkig maar een kwartiertje rijden.
Kuga deed het weer voortreffelijk met de trailer erachter.
He jammer, ik zou wel een echt goede currywurst lusten.
Probeer je de pagina te vullen (krijgen we bmw velg op de volgende pagina?)
Ik had er vrijdag een met een halve Leo Weissbier in München. HeerlijkHe jammer, ik zou wel een echt goede currywurst lusten.
Buurman *zwaai terug*Buurman *zwaai
In mijn ogen kan
Ach heb een ix3, net zo elektrisch. Niks voor jou?
Goed teken!Oh en ik wil niet door het huidige worsten onderwerp blaten maar dit topic loopt nogal hard de laatste dagen…![]()
Het model wat jij hebt spreekt me meer aan dan de nieuwe (los van range etc). Doordat het premium aanbod niet meer helemaal aansluit bij wat ik verwacht van een dergelijk merk denk ik steeds meer aan een no nonsense oplossing. Best praktisch ook met twee kleine kids.
Wat dan niet helpt als een zeker persoon een veel te mooie F11 plaatst in Teutonia…meteen weemoedige gevoelens.
M’n favoriete Hagenees ! Woont bij mij achter haha.
Ja en dat in een topic waarin we niet terugschrikken van nu en dan een valse noot.Orkestleider?
Zolang we elkaar met respect behandelen en elkaar de ruimte geven is er niks aan de hand toch?Ja en dat in een topic waarin we niet terugschrikken van nu en dan een valse noot.