S J 1001
Petrolhead
2081, succes met wachten! Ik hoop het niet te halen...
Ah jawel red ik wel
Denk dat ik tzt sws al niks meer zie dus dan kan ik gewoon direct erheen kijken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
2081, succes met wachten! Ik hoop het niet te halen...
Bedankt dat je weer een trauma oprakelt @NisekoDe droom van alle hobby "Boer en tuinders" onder ons - de Manitou 632 TURBO - geen gedoe bij Manitou over bijbetalen voor achterasbesturing, torque vectoring etc. Ruitenwisser, geveerde stoel, airco, Carplay, keyless en noem het maar, allemaal standaard.
(de volgende pagina is weer voor DD)
![]()
De Aarde is toch het centrale punt in het heelal én plat?Ik had het principe uitgelegd met LEGO (42179) om deze vraag in de toekomst te voorkomen van mijn kinderen hoop ik. Ligt het aan mij of is dit niet een bijster intelligente vraag...
Aan de andere kant, als je geen idee hebt van hoe alles draait... is het verdraaid lastig!![]()
Klopt. En over die platte aarde zit een soort koepel, die de lucht bijeenhoudt. Die koepel is tevens een scherm, met zon, maan en sterren. Ruimtevaart is bedacht door Twix om ons zoet te houden.De Aarde is toch het centrale punt in het heelal én plat?![]()
Volgend jaar op 2 augustus in zuid Spanje kun je alweer2081, succes met wachten! Ik hoop het niet te halen...
Een soort Las Vegas Sphere dus.Die koepel is tevens een scherm, met zon, maan en sterren. Ruimtevaart is bedacht door Twix om ons zoet te houden.
Toch wel bijzonder dat we er dan niet af vallen, hè?De Aarde is toch het centrale punt in het heelal én plat?![]()
Dat komt door die koepel. Je kan hoogstens je hoofd stoten.Toch wel bijzonder dat we er dan niet af vallen, hè?![]()
Interessant. Als er een koepel om de aarde zit zou dat betekenen dat schepen zouden crashen aan het einde van de horizon. O.a. het feit dat schepen verdwijnen aan de horizon zegt mij dat de aarde rond of bol is. En in het geval van een glazen koepel zouden er ook geen maanlandingen kunnen plaatsvinden. Ruimteonderzoekers zouden dan niet eens weg kunnen. Maar goed, ik heb ook niet alle wijsheid in pacht.Dat komt door die koepel. Je kan hoogstens je hoofd stoten.
Iedereen is natuurlijk vrij om te denken wat hij of zij wilt, maar soms is het niet zo gek om verder te kijken dan je straat (of je neus) lang is.Laat je niet gek maken! Als ik hier de straat door kijk is het gewoon plat!1!1!111!!
Kom later wel terug
Ik niet, maar vind het wel een goed excuus om Vlaanderen de oorlog te verklaren en te onderwerpen aan ons gezagIk voel me aangesproken
Ik niet, maar vind het wel een goed excuus om Vlaanderen de oorlog te verklaren en te onderwerpen aan ons gezag
![]()
Jij bent van mening dat @Twix stiekem een spion is die werkt voor het Witte Huis?hahahaha, dan zit ik in de tang & al helemaal als Twix dan nog een F35 laat opstijgen... - er is al oorlog genoeg in de wereld, gewoon annexeren volstaat en dan Wallonië naar Frankrijk. Brussel krijgt een EU Capital status. Bij voorkeur goed ommuurd. Iedereen blij![]()
Ik heb de premier van België net even gebeld en ik heb België gekocht… hij wilde er toch wel heel snel vanaf dus het was makkelijk om een deal te doen.- er is al oorlog genoeg in de wereld, gewoon annexeren volstaat en dan Wallonië naar Frankrijk. Brussel krijgt een EU Capital status. Bij voorkeur goed ommuurd. Iedereen blij![]()
JL maakt het allemaal mogelijk binnenkort!Dat van Verstappen is gewoon té ongeloofwaardig….
En “who-the-f*ck” is Conner Roelofs?![]()
Je kunt dat water beter aan het gras geven….
Dan kan ik bezig blijven…Je kunt dat water beter aan het gras geven….![]()
Dan kan ik bezig blijven…
Overigens ga ik eerder weiland beregenen dan gazon sproeien. En dat doen we met bronwater. Voor dir badkuip xxl kregen we het advies dat leidingwater makkelijker bij houd qua ph huishouding
We hebben een wat kleiner model maar wel met dezelfde houtlook. Vind het op peil houden van de waterkwaliteit nog wel een beetje gedoe. Mijn betere helft wil nu dus een echt zwembad…
Das mais!Welk gras?
Ja dat dacht ik al! Ik zou mijn zwembad ook in een maisveld zetten want je wilt natuurlijk niet dat mooie groene grasveld beschadigenDas mais!
Interessant. In de verwachting dat de waterkwaliteit daar wel beter in blijft? Of meer automatisch gaat?We hebben een wat kleiner model maar wel met dezelfde houtlook. Vind het op peil houden van de waterkwaliteit nog wel een beetje gedoe. Mijn betere helft wil nu dus een echt zwembad…
Mijn hoofd slaat van beiden op holIk stel jullie voor : de nieuwe vlag van Koninkrijk JL86 - omdat Zwitsers nogal voor referenda zijn is de keuze aan jullie
![]()
![]()