Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij begon!Is het roast JL86 avond?
Meer automatisch inderdaad, weinig chloor maar wel weer zout erbij. Het verkoopverhaal is dat je er weinig werk van hebt. Maargoed, dat opzetbad functioneert verder prima dus we moeten nog even rustig nadenken of we een dergelijke uitgave willen doen…luxeproblemen.Interessant. In de verwachting dat de waterkwaliteit daar wel beter in blijft? Of meer automatisch gaat?
EensWaardeloos. Niet 1 blondje……
Haha ja.. 90 km/u of > 133 km/u.De W211 staat morgen niets te doen maar ik woon niet op de route richting Steenwijk.
Hopelijk ben je volgende week van het gehobbel af. Heb je nog een snelheid die wel
dragelijk is?
Heb je geen recht op een leaseauto?Telefoontje voor m’n werk: Of ik even langs kom. Wanneer? Ja morgen want ga op vakantie.
Waar? In de buurt van Steenwijk.
175 km. Enkele reis.
Welja joh. Combineer het wel met een ander bezoek in de buurt dus we mogen morgen kilometertje of 400 sturen. Opgeteld in 7 dagen tijd ivm vakantie tik ik de 2,400 km aan
Vroeg aan m’n vrouw of ik de Tesla mee kon pakken ivm dat hobbelpaard van mij (hopelijk volgende week gefixt!) - zegt ze gewoon nee.
Man man man.
Phoe he...is inderdaad toch een end. Had dat zelf niet zo ver ingeschat.Telefoontje voor m’n werk: Of ik even langs kom. Wanneer? Ja morgen want ga op vakantie.
Waar? In de buurt van Steenwijk.
175 km. Enkele reis.
Gewoon eerder vertrekken dan mw. DudeVroeg aan m’n vrouw of ik de Tesla mee kon pakken ivm dat hobbelpaard van mij (hopelijk volgende week gefixt!) - zegt ze gewoon nee.
Haha ja.. 90 km/u of > 133 km/u.
Je mag zelf gokken welke ik nu het meest -probeer- te rijden
25 euro voor een stukje karton…
Dit!Gewoon eerder vertrekken dan mw. Dude![]()
Uhm, bewaren?
Uurtje werk!? Heb je nu een kunstgebit?Op aanraden van mijn tandarts eens naar een mondhygiënist gegaan, blijkbaar ben ik nu op zo'n leeftijd..
Anyway, uurtje werk: $1575. Lieve help, wat zijn die uurlonen toch hoog hier.
Haha, nee, zo oud ben ik ook nog weer niet.Uurtje werk!? Heb je nu een kunstgebit?
Bij mij in een kwartier klaar, al heb ik wel het idee dat ze samenzweren... tandarts stuurt je door, was vroeger ook niet echt, wel?
En die kosten, au. Betaal ik gelukkig niet...
Zuid-Spanje schijnt volgend jaar ook een mogelijkheid te zijn.Ik zet die brilletjes over een tijdje op mp, voor de eclips in Egypte volgend jaar, vast lui die afreizen. Grof geld verdienen, net horloges joh!
Is hier ook altijd een combi. Heb altijd alleen tandsteen, nooit gaatjes.Uurtje werk!? Heb je nu een kunstgebit?
Bij mij in een kwartier klaar, al heb ik wel het idee dat ze samenzweren... tandarts stuurt je door, was vroeger ook niet echt, wel?
En die kosten, au. Betaal ik gelukkig niet...
Flossen en (tanden)stoken ben ik ook niet van, maar gaat tot nu toe altijd goed. Ik rook niet en snoep weinig, misschien scheelt dat ook.Haha, nee, zo oud ben ik ook nog weer niet.
Nja, eerst inspectie, dan wat sederend spul, vervolgens een soort van tandenbijtel (ik heb echt geen idee wat voor bizarre apparatuur ze gebruiken) en dan nog een anti-septisch middel.
Maar eens, ik vroeg me ook wel af of dit allemaal wel nodig was. Anderzijds, het was even geleden en ik moet zeggen dat ik niet per se koning flos ben (I know, I know). Och, we kunnen er weer even tegenaan!
(Ik heb trouwens een relatief goede verzekering en betaalde iets van $150, maar alsnog...).
Ik snap er ook niets van.Toch bizar dat ze voor iets simpels op $1,500 uitkomen lol. Naast reinigen doen ze neem ik aan niet veel.
Dus je kunt het zakelijk (deels?) terugkrijgen?Ik snap er ook niets van.
Anderzijds, de tandarts is onderdeel van een bedrijfsgroep waar ook mijn verzekering onder valt. Dus...het geld gaat vooral goed rond.![]()
Ja is dat niet een ding in Amerika, dat ze de verzekeringen altijd flink meer door rekenen en als je gewoon cash betaald de rekening een stuk lager is? Heb ik wel eens iets over gelezen… En dan verbaasd zijn dat de premie van de verzekering zo hoog isIk snap er ook niets van.
Anderzijds, de tandarts is onderdeel van een bedrijfsgroep waar ook mijn verzekering onder valt. Dus...het geld gaat vooral goed rond.![]()
Klopt. Zodra er een zorgverzekering is gaan de prijzen omhoog. Een ziek systeem.Ja is dat niet een ding in Amerika, dat ze de verzekeringen altijd flink meer door rekenen en als je gewoon cash betaald de rekening een stuk lager is? Heb ik wel eens iets over gelezen… En dan verbaasd zijn dat de premie van de verzekering zo hoog is![]()
Als je jezelf maar niet voorbij loopt.En 3 dagen vrij... Extreme onderbezetting op het werk maar overleefd. Energie wel op, heb zelfs geen grapje meer tegen JL86 over...
Lijkt me niet logisch een vlag met een Fiat 500 te maken. Beter iets dat de tand des tijds kan weerstaan.Ik stel jullie voor : de nieuwe vlag van Koninkrijk JL86 - omdat Zwitsers nogal voor referenda zijn is de keuze aan jullie
![]()
![]()
Jep heb ik. Maar vind dit leuker en doorgaans netto voordeliger ivm afzien auto regelingHeb je geen recht op een leaseauto?![]()
Ik pak denk binnendoor , maar ga over paar weken naar m’n opa en oma in Zuidlaren. Zal dan toeteren !Dit!
Als je de 28 pakt, even toeteren bij 75.5
![]()
Ik begreep dat het met de samenstelling van je speeksel heeft te maken. De één heeft eerder gaatjes, de ander juist veel tandplak/-steen. Ik val ook onder die laatste groep. Beter, als je het mij vraagt!Is hier ook altijd een combi. Heb altijd alleen tandsteen, nooit gaatjes.
Flossen en (tanden)stoken ben ik ook niet van, maar gaat tot nu toe altijd goed. Ik rook niet en snoep weinig, misschien scheelt dat ook.
Je kunt nu wel zelf kiezen en rijden wat je leuk vindt, dat is waar, maar je bent dan ook sneller weer aan onderhoud toe met dergelijke kilometers. Dat lijkt me dan weer minder prettig...Jep heb ik. Maar vind dit leuker en doorgaans netto voordeliger ivm afzien auto regeling
Nou, inderdaad. Ik heb ook wel eens gaatjes gehad maar boren is geen pretje.Ik begreep dat het met de samenstelling van je speeksel heeft te maken. De één heeft eerder gaatjes, de ander juist veel tandplak/-steen. Ik val ook onder die laatste groep. Beter, als je het mij vraagt!
Ik vrees voor een ban!@Jay DoubleYou je hebt al 9.998 berichten geschreven zie ik, ben je niet bang dat het bij 10.000 ophoudt? Automatische uitschakeling![]()