Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Interessant. In de verwachting dat de waterkwaliteit daar wel beter in blijft? Of meer automatisch gaat?
Meer automatisch inderdaad, weinig chloor maar wel weer zout erbij. Het verkoopverhaal is dat je er weinig werk van hebt. Maargoed, dat opzetbad functioneert verder prima dus we moeten nog even rustig nadenken of we een dergelijke uitgave willen doen…luxeproblemen.

Ik zal, speciaal voor jullie, vragen of zij de privé sector in wil :whistle:

adrienne-koleszar-begon-de-trend-instacops-in-duitsland

Telefoontje voor m’n werk: Of ik even langs kom. Wanneer? Ja morgen want ga op vakantie.

Waar? In de buurt van Steenwijk.

175 km. Enkele reis.

Welja joh. Combineer het wel met een ander bezoek in de buurt dus we mogen morgen kilometertje of 400 sturen. Opgeteld in 7 dagen tijd ivm vakantie tik ik de 2,400 km aan :p

Vroeg aan m’n vrouw of ik de Tesla mee kon pakken ivm dat hobbelpaard van mij (hopelijk volgende week gefixt!) - zegt ze gewoon nee.

Man man man.

De W211 staat morgen niets te doen maar ik woon niet op de route richting Steenwijk. :p

Hopelijk ben je volgende week van het gehobbel af. Heb je nog een snelheid die wel
dragelijk is?

Telefoontje voor m’n werk: Of ik even langs kom. Wanneer? Ja morgen want ga op vakantie.

175 km. Enkele reis.

Welja joh. Combineer het wel met een ander bezoek in de buurt dus we mogen morgen kilometertje of 400 sturen. Opgeteld in 7 dagen tijd ivm vakantie tik ik de 2,400 km aan :p

Vroeg aan m’n vrouw of ik de Tesla mee kon pakken ivm dat hobbelpaard van mij (hopelijk volgende week gefixt!) - zegt ze gewoon nee.

Man man man.
Heb je geen recht op een leaseauto? :unsure:

Voor wie denkt dat hamsters saai zijn… :p

175 km. Enkele reis.
Phoe he...is inderdaad toch een end. Had dat zelf niet zo ver ingeschat.
Gewoon eerder vertrekken dan mw. Dude :ninja:

Ik zei tegen E. "Kijk, de inauguratie van ons nieuw staatshoofd JL86 en zijn beveiligingssquadron op de Grote Markt in Brussel".
Zorgelijke blik en dan wat timide "heb ik ook even lelijke knieën?" - vrouwen toch, en waar ze op letten...

Op aanraden van mijn tandarts eens naar een mondhygiënist gegaan, blijkbaar ben ik nu op zo'n leeftijd..
Anyway, uurtje werk: $1575. Lieve help, wat zijn die uurlonen toch hoog hier.
Uurtje werk!? Heb je nu een kunstgebit?
Bij mij in een kwartier klaar, al heb ik wel het idee dat ze samenzweren... tandarts stuurt je door, was vroeger ook niet echt, wel?
En die kosten, au. Betaal ik gelukkig niet...

Bij mij in een kwartier klaar, al heb ik wel het idee dat ze samenzweren... tandarts stuurt je door, was vroeger ook niet echt, wel?
Haha, nee, zo oud ben ik ook nog weer niet. :D
Nja, eerst inspectie, dan wat sederend spul, vervolgens een soort van tandenbijtel (ik heb echt geen idee wat voor bizarre apparatuur ze gebruiken) en dan nog een anti-septisch middel.
Maar eens, ik vroeg me ook wel af of dit allemaal wel nodig was. Anderzijds, het was even geleden en ik moet zeggen dat ik niet per se koning flos ben (I know, I know). Och, we kunnen er weer even tegenaan!

(Ik heb trouwens een relatief goede verzekering en betaalde iets van $150, maar alsnog...).

Is ook in andere takken van de gezondheidszorg al jaar en dag zo. Dokters verwezen door naar vaste kinesisten en omgekeerd...
Mijn moeder was kinesiste en dat was toen ik nog een kind was al zo en nog steeds gangbaar volgens wat ik van een bevriende kine van ons hoorde. Daarop zijn amper controles qua misbruik mogelijk zolang het niet de spuigaten uitloopt.

Ik zet die brilletjes over een tijdje op mp, voor de eclips in Egypte volgend jaar, vast lui die afreizen. Grof geld verdienen, net horloges joh!
Zuid-Spanje schijnt volgend jaar ook een mogelijkheid te zijn.

Is hier ook altijd een combi. Heb altijd alleen tandsteen, nooit gaatjes.

Haha, nee, zo oud ben ik ook nog weer niet. :D
Nja, eerst inspectie, dan wat sederend spul, vervolgens een soort van tandenbijtel (ik heb echt geen idee wat voor bizarre apparatuur ze gebruiken) en dan nog een anti-septisch middel.
Maar eens, ik vroeg me ook wel af of dit allemaal wel nodig was. Anderzijds, het was even geleden en ik moet zeggen dat ik niet per se koning flos ben (I know, I know). Och, we kunnen er weer even tegenaan!

(Ik heb trouwens een relatief goede verzekering en betaalde iets van $150, maar alsnog...).
Flossen en (tanden)stoken ben ik ook niet van, maar gaat tot nu toe altijd goed. Ik rook niet en snoep weinig, misschien scheelt dat ook.

Laatst bewerkt:
Tsja, het ligt wat aan je gebit, denk ik. Ik consumeer ook erg weinig suiker, poets goed, ik rook ook niet, maar blijkbaar toch ergens wat vatbaar voor het accumuleren van spul onderin tussen mijn tanden. Och, flossen duurt maar een paar minuten, het wordt dan maar onderdeel van de dagelijkse routine.

Toch bizar dat ze voor iets simpels op $1,500 uitkomen lol. Naast reinigen doen ze neem ik aan niet veel.

Toch bizar dat ze voor iets simpels op $1,500 uitkomen lol. Naast reinigen doen ze neem ik aan niet veel.
Ik snap er ook niets van.
Anderzijds, de tandarts is onderdeel van een bedrijfsgroep waar ook mijn verzekering onder valt. Dus...het geld gaat vooral goed rond. :)

Ik snap er ook niets van.
Anderzijds, de tandarts is onderdeel van een bedrijfsgroep waar ook mijn verzekering onder valt. Dus...het geld gaat vooral goed rond. :)
Ja is dat niet een ding in Amerika, dat ze de verzekeringen altijd flink meer door rekenen en als je gewoon cash betaald de rekening een stuk lager is? Heb ik wel eens iets over gelezen… En dan verbaasd zijn dat de premie van de verzekering zo hoog is :rolleyes:

Ja, lijkt mij ook. Welke onverzekerde gaat in hemelsnaam een bescheiden maandloon neerleggen voor een grondige poetsbeurt?

Die premie is trouwens $40/maand (in feite voor gezondheid, ogen, en tanden), dus dat valt wel weer mee. :) [Verzekerd via mijn vrouw, zo doe je dat.]

Ja is dat niet een ding in Amerika, dat ze de verzekeringen altijd flink meer door rekenen en als je gewoon cash betaald de rekening een stuk lager is? Heb ik wel eens iets over gelezen… En dan verbaasd zijn dat de premie van de verzekering zo hoog is :rolleyes:
Klopt. Zodra er een zorgverzekering is gaan de prijzen omhoog. Een ziek systeem.

De eerste poging heeft CoPilot nog vrij goed gedaan, dat was op basis van een foto waarbij de 3 auto’s achter elkaar stonden naast die artisjokken plantage;
Toen ik vroeg er een Rolex twist met,een hoek af aan te geven ging het compleet mis, een GLE for two, een Thunderbird vierdeurs en een onbestemde Japanse coupé.

Ik had gevraagd om de tijd als eerbetoon om 8h06” te zetten en de spreuk dat de tijd de luxe overwint in het Latijn gegraveerd.
Het werd een compleet potje, maar ja, ik stond onder tijdsdruk…

Is hier ook altijd een combi. Heb altijd alleen tandsteen, nooit gaatjes.

Flossen en (tanden)stoken ben ik ook niet van, maar gaat tot nu toe altijd goed. Ik rook niet en snoep weinig, misschien scheelt dat ook.
Ik begreep dat het met de samenstelling van je speeksel heeft te maken. De één heeft eerder gaatjes, de ander juist veel tandplak/-steen. Ik val ook onder die laatste groep. Beter, als je het mij vraagt!

Jep heb ik. Maar vind dit leuker en doorgaans netto voordeliger ivm afzien auto regeling
Je kunt nu wel zelf kiezen en rijden wat je leuk vindt, dat is waar, maar je bent dan ook sneller weer aan onderhoud toe met dergelijke kilometers. Dat lijkt me dan weer minder prettig... :ROFLMAO:

Ik begreep dat het met de samenstelling van je speeksel heeft te maken. De één heeft eerder gaatjes, de ander juist veel tandplak/-steen. Ik val ook onder die laatste groep. Beter, als je het mij vraagt!
Nou, inderdaad. Ik heb ook wel eens gaatjes gehad maar boren is geen pretje. :(

Ik ben eerlijk gezegd blij dat we hier geen lease auto’s hebben, kost wat meer zo maar je kunt zelf bepalen wat je rijdt. Daartegen staat dan wel een hoge km vergoeding van ongeveer €0.75/km. Die verzilver ik overigens alleen als ik met collega’s zoals de afgelopen 2 dagen onderweg ben.

Dat is wel serieus hoog!! Kun je geen vestiging in Nederland starten onder Zwitserse voorwaarden? Dan kom ik bij je werken op de Marketing & Communicatie-afdeling. :p

Terug
Bovenaan