Twix
Asfaltkampioen
In de categorie "er is altijd iemand met groter, beter, mooier", daar hebben wij er twee van staan.Neu, veel groter.
![]()
Zoiets.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In de categorie "er is altijd iemand met groter, beter, mooier", daar hebben wij er twee van staan.Neu, veel groter.
![]()
Zoiets.
Lekker hoor die teentjes, ik zou deze foto’s online verkopen en flink cashenVoor de alcoholisten:
![]()
Voor de alcoholvrijers:
![]()
Tja Texas had niks anders verwachtIn de categorie "er is altijd iemand met groter, beter, mooier", daar hebben wij er twee van staan.
Is ook gewoon bittere noodzaak natuurlijk.Tja Texas had niks anders verwacht![]()
Onze verwarmingsinstallatie is dan vast weer een stuk beter en groter.In de categorie "er is altijd iemand met groter, beter, mooier", daar hebben wij er twee van staan.
Ga je het vandaag nou echt over verwarming hebben?Onze verwarmingsinstallatie is dan vast weer een stuk beter en groter.
Geregeld -15 gezien afgelopen winter...Celsius.
Veel plezier ermee! Ik houd niet van kouOnze verwarmingsinstallatie is dan vast weer een stuk beter en groter.
Geregeld -15 gezien afgelopen winter...Celsius.
Als je België toch gaat overnemen, kunnen we dan van Rijkswaterstaat niet gelijk een Zwitsers bedrijf maken? De Zwitsers weten tenminste hoe ze moeten handelen onder die omstandigheden.Als het sneeuwt zijn de wegen gewoon schoon hier hè, is het land hier wel gewend![]()
Ja, hier ook maar niet meteen. En als je dan om 6 uur in de ochtend naar je werk moet...Als het sneeuwt zijn de wegen gewoon schoon hier hè, is het land hier wel gewend![]()
Bij hevige sneeuw zit daar ook een vertraging op, heb in Zwitserland ook wel eens in de file gestaan door hevige sneeuwval. Beter geregeld ongetwijfeld.Hier wordt dat gewoon in de nacht gedaan, overal staan sneeuwschuivers zelfs in dorpen waar wij ook wonen. Zoals ik al zei, ze zijn er hier op voorbereid. Zelfs de voetpaden waar wij wonen zijn schoon voordat ik wakker wordt![]()
Voetpaden zijn privé-eigendom hier. Echt een briljant concept als je graag je nek breekt.Hier wordt dat gewoon in de nacht gedaan, overal staan sneeuwschuivers zelfs in dorpen waar wij ook wonen. Zoals ik al zei, ze zijn er hier op voorbereid. Zelfs de voetpaden waar wij wonen zijn schoon voordat ik wakker wordt![]()
Hoe zit dat dan als de enige mogelijkheid van jouw looproute over zo’n pad is? Dan heb je toch wel mooi een probleem, lijkt me. Heb wel eens gelezen dat dat in sommige gevallen ook wel eens niet goed is afgelopen.Voetpaden zijn privé-eigendom hier. Echt een briljant concept als je graag je nek breekt.
Hier deed de gemeente er afgelopen winter drie vier dagen over om zelfs de doorgaande wegen schoon te krijgen. In de wijken meer dan een week.Hier wordt dat gewoon in de nacht gedaan, overal staan sneeuwschuivers zelfs in dorpen waar wij ook wonen. Zoals ik al zei, ze zijn er hier op voorbereid. Zelfs de voetpaden waar wij wonen zijn schoon voordat ik wakker wordt![]()
Wat moet je anders op een ‘voetpad’ ?Lopen? In de VS?
Schoorvoetend toegeven dat je die nooit gebruikt...Wat moet je anders op een ‘voetpad’ ?![]()
Doe ik ook braaf, maar niet al mijn buren doen het. Of wat te denken van leegstand, vakantie, een handicap? Oftewel, het is een leuke afwisseling tussen stenen en sneeuw hier in de winter.Je moet ook het openbare voetpad voor je huis schoon vegen?
Mooi is anders.Doe ik ook braaf, maar niet al mijn buren doen het. Of wat te denken van leegstand, vakantie, een handicap? Oftewel, het is een leuke afwisseling tussen stenen en sneeuw hier in de winter.
@Jay DoubleYou: Nja, ik moet wel zeggen, het plotse stoppen valt wellicht nog mee (vervelend is het wel), maar het betekent helaas inderdaad ook dat het nogal kan glooien met lekker abrupte tegels die wat hoger of lager zitten.
Overigens, cynisch als ik ben, waardeer ik dit soort dingen ergens ook wel weer. Lekker absurd.
![]()
![]()
![]()
Echt rijke mensen hebben dat allemaal niet nodig.Echt rijke mensen hebben gewoon een verwarmde driveway...
Het is ongeveer 40 graden hier. Mijn driveway is verwarmd....Echt rijke mensen hebben gewoon een verwarmde driveway...
Wel een mooi plekkieSta je dan een half uur op Delft ivm werkzaamheden , toch maar even naar boven.
Ruik je rook en zie je die ook nog, is er een woningbrand en het regent opeens hard.
Ik heb ook wel weer zin in de herfst en winter.Och, wat seizoenen is toch niet verkeerd?
Ik ben wel weer klaar met die hitte hoor.![]()
Echt rijke mensen hebben gewoon een verwarmde driveway...
Nope werkt niet
We hebben 1 voor woonkamer / keuken (open ruimte), da’s wel een grote unit
Dan 1 in onze slaapkamer, die doet ook alleen onze slaapkamer
En dan 1 op zolder - als je die vol op 16 graden laat knallen dan zakt de temp op de 1e wel een aantal graden (cq kamer van de kleine) maar echt koelen is het niet. Nu is dat de ‘koude’ kant van het huis dus wordt het sowieso minder warm dan aan onze kant.
We hebben wel split unit buiten (dus 1 unit voor 3 binnen units, Mitsubishi i.v.m. verbruik en geluid)
…want zou dan evt dit nog kunnen doen.Boven 1 op onze slaapkamer die overdag vier kamers en de overloop fris houd. Hoeft nog niet eens hard aan te staan. Nu vanavond wel ff de deur van de kids iets open tot wij gaan slapen. Anders warmt het mn bij degene met een plat dak toch iets te vlot op
Hier ook niet ideaal. Airco blaast parralel aan de overloop en haaks op onze deur. Slaapkamer zoon heeft de deur vervolgens versprongen een stukje ‘terug’ tegenover de onze. De andere twee deuren zitten schuin int verlengde van de overloop. Toch valt niet tegen wat één binnenunit bij beent. Buiten gister 37 graden en op de ‘lastigste’ slaapkamer 23/24 graden.Ja hier zit ik ook aan te denken, al is de slaapkamer van onze kinderen ook op de koele kant …
…want zou dan evt dit nog kunnen doen.
Al zit onze slaapkamer op een vervelende hoek om de kamers vd kinderen te bereiken
Bij ons ook maar dan zonder aircoHier ook niet ideaal. Airco blaast parralel aan de overloop en haaks op onze deur. Slaapkamer zoon heeft de deur vervolgens versprongen een stukje ‘terug’ tegenover de onze. De andere twee deuren zitten schuin int verlengde van de overloop. Toch valt niet tegen wat één binnenunit bij beent. Buiten gister 37 graden en op de ‘lastigste’ slaapkamer 23/24 graden.
Heb ik ook, kan je in principe combineren hoorWij hebben een WTW, helaas kan je dat niet combineren, anders was een airco wel een optie. Ik vind het niet nodig, het is prima te doen met de hitte gelukkig.
Mijn huisarts zegt inderdaad ook dat er niks mis mee is, zolang het je nachtrust niet verstoort.Middagdutje wordt zo onderschat. Heerlijk.