Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik lees dat het niet kan. Ken er ook geen kant en klare opties voor. De kanalen zijn niet geschikt, schimmelvorming tot gevolg.
Ja je moet niet op hetzelfde systeem aansluiten , je hebt wel WTW die ook kan koelen maar dat is eigenlijk volledig HVAC (wat @Twix en @der Magistrat hebben).

Losse unit kan wel volgens mij. In mijn straat hebben heel veel mensen het al jaren.

Nu we het er toch over hebben, hoe maak jij die kanalen schoon? Laat je dat professioneel doen?

Voor het eerst Tesla FSD gebruikt. Behoorlijk indrukwekkend.

En confronterend hoe je ook binnen de bebouwde kom al ongemerkt te hard rijdt bijv op die 50 en 70 wegen rondom de stad

Zo ff weer wat zooltjes doen slijten nu het gestopt is met regenen. Zal wel lekker zijn zo in het bos. Kijken of we richting de 8km komen...

Poeh hé! Hardlopen ging zwaar...
Het was benauwd en drukkend warm, hoge luchtvochtigheid en daardoor wat moeite met de ademhaling. Na 6,5km maar gestopt. Tempo lag ook wel iets te hoog, maar dat kwam doordat ik de hele tijd Travellin' Band van CCR in m'n kop had zitten, een tempo-nummer; en da's niet goed als je kilometers wilt maken op een normaal tempo.

Doolhof was supertof, net als de 3 vorige jaren, met altijd een ander thema. Dit jaar: Vlaamse Reuzen verwijzend naar Vlaamse steden. We hebben alles gevonden van de opdrachten en omdat het even had geregend net voordien was het relatief koel maar toch niet drassig. 6.000+ stappen dus mooie wandeling.

Nadien een lokale delicatesse gegeten, m.n. een spitburger en wie dan nog trek had artisanaal hoeve ijs. Omdat we nadien elk een andere bestemming hadden zijn we met 2 auto’s gereden, wij met de MX-5 :giggle: en wife + kids met haar Ignisje. Toffe uitstap :)

Net terug van een rondje fietsen. Eerste keer met de nieuwe fietsen 37 km gemaakt. Nu al zere kont en morgen denk ik wat spierpijn, want de zithouding is uiteraard wat anders dan bij de oude fietsen. Vandaag wel super fietsweer.

Net terug van een rondje fietsen. Eerste keer met de nieuwe fietsen 37 km gemaakt. Nu al zere kont en morgen denk ik wat spierpijn, want de zithouding is uiteraard wat anders dan bij de oude fietsen. Vandaag wel super fietsweer.
Ik word al moe als ik het lees Robert. Janneman.

Wij gaan morgen een fietstochtje maken. Richting de heide op de Posbank, die bloeit nu paars. Denk dat ik de drone maar eens weer mee neem :unsure:

Ja je moet niet op hetzelfde systeem aansluiten , je hebt wel WTW die ook kan koelen maar dat is eigenlijk volledig HVAC (wat @Twix en @der Magistrat hebben).

Losse unit kan wel volgens mij. In mijn straat hebben heel veel mensen het al jaren.

Nu we het er toch over hebben, hoe maak jij die kanalen schoon? Laat je dat professioneel doen?
We hebben het eens laten doen door Feenstra, die zouden het dan ook inregelen. Lukte niet door een constructieve fout in de badkamer. Die heb ik opgelost, maar heb ze niet terug laten komen. Misschien met een paar jaar weer doen. Vervang de filters wel steeds.

Een jaarlijkse meetup bij iemand genaamd De Dude tussen de Ndrangheta en Camorra in….
Ha! Toevallig een keer zaken gedaan met iemand van de Ndrangheta, zonder dat ik het wist… kwam erna achter omdat er een grote inval was geweest in Amsterdam en hij ontsnapt was naar Costa Rica… was toen in het nieuws! toen gingen de “zaken” opeens via z’n vriendin in NL :ROFLMAO:

Uiteraard afstand van genomen

0035_5A3E049_960x720_crop_center.jpg

Hoek lijkt ook anders:
Bij die van jou is de Y anders, smaller op de rand waarbij de ruimte ertussen groter is. Ook is de Y niet symmetrisch, bij die andere wel. Daar is de Y ook wijder, daardoor de ruimte ertussen juist minder groot.
Yup, de velg van SJ is een evenwijdige vertakking van de Y. Bij Dude’s velgen loopt 1 tak vanuit het hart rechtdoor en verspringt de andere.

Design als in Y spaaks velg is dan wel weer hetzelfde te noemen. Daarover heeft Dude weer geliek

House Manager en ik hebben afgelopen dagen op NPO Start naar Karen Pirie gekeken. Een Britse crimi van 3 afleveringen, 2 seizoenen. Aanrader!
Speelt zich af in Schotland, met ook wat mooie landscapes. Karen en haar team doen cold cases; moord in 1996 wat 25 jaar later wordt opgepakt. 2e seizoen over een ontvoering uit 1984.
Nogmaals aanrader!

Terug
Bovenaan