Magnifieke malloot
Asfaltkampioen
Ik lees dat het niet kan. Ken er ook geen kant en klare opties voor. De kanalen zijn niet geschikt, schimmelvorming tot gevolg.Heb ik ook, kan je in principe combineren hoor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik lees dat het niet kan. Ken er ook geen kant en klare opties voor. De kanalen zijn niet geschikt, schimmelvorming tot gevolg.Heb ik ook, kan je in principe combineren hoor
Ja je moet niet op hetzelfde systeem aansluiten , je hebt wel WTW die ook kan koelen maar dat is eigenlijk volledig HVAC (wat @Twix en @der Magistrat hebben).Ik lees dat het niet kan. Ken er ook geen kant en klare opties voor. De kanalen zijn niet geschikt, schimmelvorming tot gevolg.
Niet!hoe maak jij die kanalen schoon? Laat je dat professioneel doen?
Ieder zijn ding Carkiller...Ik word al moe als ik het lees Robert.
45 minuten lopen.Bij mij verbrandt zelfs een omeletje bij wijze van.
Toevallig sta ik nu net in de keuken, spaghetti maken. En inderdaad, niet aangebrand.Ieder zijn ding Carkiller...
Jij kan (vast) beter koken!
Bij mij verbrandt zelfs een omeletje bij wijze van.
Ik word al moe als ik het leesNet terug van een rondje fietsen. Eerste keer met de nieuwe fietsen 37 km gemaakt. Nu al zere kont en morgen denk ik wat spierpijn, want de zithouding is uiteraard wat anders dan bij de oude fietsen. Vandaag wel super fietsweer.
Tegen de tijd dat jij dat hotel opent kom ik wel all inclusive boeken, op voorwaarde dat je zelf in de keuken gaat staanIk ga morgen pappardelle al Ragù maken. Riblappen gaan vanaf het middaguur sudderen op het vuur.
Tegen de tijd dat jij dat hotel opent kom ik wel all inclusive boeken, op voorwaarde dat je zelf in de keuken gaat staan
![]()
Een jaarlijkse meetup bij iemand genaamd De Dude tussen de Ndrangheta en Camorra in….Ik kom ook
Zoiets ja!45 minuten lopen.![]()
Wij gaan morgen een fietstochtje maken. Richting de heide op de Posbank, die bloeit nu paars. Denk dat ik de drone maar eens weer mee neemNet terug van een rondje fietsen. Eerste keer met de nieuwe fietsen 37 km gemaakt. Nu al zere kont en morgen denk ik wat spierpijn, want de zithouding is uiteraard wat anders dan bij de oude fietsen. Vandaag wel super fietsweer.
Dude doet Toscane of evt Piemonte volgens mij, jouw boeven zitten in het zuidenEen jaarlijkse meetup bij iemand genaamd De Dude tussen de Ndrangheta en Camorra in….
Dit kan ook echt alleen maar goed gaan
![]()
Was er nog wel gras om op te voetballen?Vandaag eerste voetbalwedstrijd van het seizoen weer gehad. Dinsdag én donderdag nog een oefenwedstrijd…
We hebben het eens laten doen door Feenstra, die zouden het dan ook inregelen. Lukte niet door een constructieve fout in de badkamer. Die heb ik opgelost, maar heb ze niet terug laten komen. Misschien met een paar jaar weer doen. Vervang de filters wel steeds.Ja je moet niet op hetzelfde systeem aansluiten , je hebt wel WTW die ook kan koelen maar dat is eigenlijk volledig HVAC (wat @Twix en @der Magistrat hebben).
Losse unit kan wel volgens mij. In mijn straat hebben heel veel mensen het al jaren.
Nu we het er toch over hebben, hoe maak jij die kanalen schoon? Laat je dat professioneel doen?
Ze zijn er niet ontstaan inderdaad, maar de Ndrangheta heeft al een mooi tijdje geschiedenis in MilaanDude doet Toscane of evt Piemonte volgens mij, jouw boeven zitten in het zuiden
![]()
Er zaten inderdaad wat droge plekken in het veld, maar het lag er eigenlijk verder echt mooi bij.Was er nog wel gras om op te voetballen?
Alles is toch dor?
Tegen de tijd dat jij dat hotel opent kom ik wel all inclusive boeken, op voorwaarde dat je zelf in de keuken gaat staan
![]()
Ik kom ook
Jep denken vooral aan Toscane.Dude doet Toscane of evt Piemonte volgens mij, jouw boeven zitten in het zuiden
![]()
Valt reuze mee, de fietsen zijn e-bikesIk word al moe als ik het leesRobert.Janneman.
Ha! Toevallig een keer zaken gedaan met iemand van de Ndrangheta, zonder dat ik het wist… kwam erna achter omdat er een grote inval was geweest in Amsterdam en hij ontsnapt was naar Costa Rica… was toen in het nieuws! toen gingen de “zaken” opeens via z’n vriendin in NLEen jaarlijkse meetup bij iemand genaamd De Dude tussen de Ndrangheta en Camorra in….
Is dat precies dezelfde? Lijkt niet zoMooi velg design
![]()
Nee, is duidelijk anders.Is dat precies dezelfde? Lijkt niet zo
Ok, gelukkig, ik bel de optometrist weer af!Nee, is duidelijk anders.
Nee die van mij zijn de spaken iets dunner, maar design is wel hetzelfde.Is dat precies dezelfde? Lijkt niet zo
Hoek lijkt ook anders:Nee die van mij zijn de spaken iets dunner, maar design is wel hetzelfde.
Je ogen zijn nog goed!Hoek lijkt ook anders:
Bij die van jou is de Y anders, smaller op de rand waarbij de ruimte ertussen groter is. Ook is de Y niet symmetrisch, bij die andere wel. Daar is de Y ook wijder, daardoor de ruimte ertussen juist minder groot.
Yup, de velg van SJ is een evenwijdige vertakking van de Y. Bij Dude’s velgen loopt 1 tak vanuit het hart rechtdoor en verspringt de andere.Hoek lijkt ook anders:
Bij die van jou is de Y anders, smaller op de rand waarbij de ruimte ertussen groter is. Ook is de Y niet symmetrisch, bij die andere wel. Daar is de Y ook wijder, daardoor de ruimte ertussen juist minder groot.
Geef hem eens ongelijk.400 meter dames op een dames 7-kamp.
Jij bent duidelijk van de dames Robert.![]()
Ssst!400 meter dames op een dames 7-kamp.
Jij bent duidelijk van de dames Robert.![]()