Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En daarna polijsten met bleekmiddel?Tandsteen verwijderen met een soort beitel? Zo erg is het bij mij gelukkig niet, gewoon met de hogedruk reiniger![]()
Oei!Nieuwe status unlocked "Autoholic"
Je bent de eerste en wellicht nog lang de enige terwijl wij Asfaltkampioenen en Kilometervreters zijn - op naar de 20.000!
Ik ben het ook totaal niet.Ik ben duidelijk nog niet wakker, dacht Jason Statham te zien in die rolstoel.![]()
En de zetelventilatie met 5 standen, die tuit verleidelijk haar zwoele lippen naar jeLaatste dag van de extreme hitte hier, vandaag nog zon 35-36 graden en dan zakt het naar een "ijskoude" 26-27 graden... Volgens mij is het de laatste 2 maanden hier niet minder dan 30 graden geweest en maar 2 druppels regen gehad, dus het mag wel weer wat normaler worden.
Vanmiddag nog een sollicatiegesprek, dus ik moet nog naar kantoor, twijfel of ik de T-Bird pak, maar is wel knetterwarm als ik 36 graden op mn bol heb staan. De airco van de MB geeft mij dan ook een knipoog, pak mij, pak mij.... decisions decisions...
Ja hier ook hoor, het gras is niet meer groen omdat er niet tegen te werken is met die hitte en droogte. Dus het is zeer welkom! Net even een half uurtje naar buiten met de kleine, maar ben nat van het zweet, zo warm is het al weer, dus nee het wordt niet de T-Bird vandaag...! Probleem hier is dat CH op 400-500 meter hoogte ligt, dus de zon is ook een factortje sterker.
Ik ben trouwens weer het hele weekend druk, zal weinig online zijn. Hebben jullie ook een keertje rust.
En dan 130 met je hobbelpaard*?Ik was ff vergeten dat A6 nu ook 130 km/u is.
All systems go!
Ietsje harderEn dan 130 met je hobbelpaard*?
* = eigen bewoording Dude
Mn zitmaaier word idd zo een jaartje ouder zonder noemenswaardig uren te draaien jaIk werk weer van thuis, lekker raampje open.
Fijn. Nou ja, de buurman maait zijn gras elke twee dagen. Iets wat jullie hitte-en-droogteknuffelaars vast niet meer kennen.
Daarom pak ik bijna nooit meer de A7 of A28. Dat laatste scheelt ook een hoop getoeter...Ik was ff vergeten dat A6 nu ook 130 km/u is.
All systems go!
133 toch? Kan prima, is nog steeds geen 130 in het echt.Ietsje harder![]()
Het is wel echt een lekker stukje hoor !Daarom pak ik bijna nooit meer de A7 of A28. Dat laatste scheelt ook een hoop getoeter...
133 toch? Kan prima, is nog steeds geen 130 in het echt.
Na aftrek 15 km/u te hard vind ik nog wel primaDenk aan je rijbewijs Dude.
Ik was ff vergeten dat A6 nu ook 130 km/u is.
All systems go!
Ja dat is wel kort... ik heb morgen een retour Leiden staan, maar mijn vriendin wil voor 19u wel terug. Ah ja, scheelt weer accu..Dat stomme stukje van een kilometer of 5 lol
Gaat om het gevoel !!! Vrijheid is een volgetankte MercedesDat stomme stukje van een kilometer of 5 lol
Heb Sinds ik dit heb gelezen zin in een duvel. Vanavond maar!Dan er een lekker Duvel erbij.
Ik nu 5 weken, sinds 6 juli ongeveer.Ik leef morgen drie weken alcoholvrij. Ik vrees dat dit m'n record is sinds m'n studententijd...
Bekende laarsjesVoor de alcoholisten:
![]()
Voor de alcoholvrijers:
![]()
Boven 1 op onze slaapkamer die overdag vier kamers en de overloop fris houd. Hoeft nog niet eens hard aan te staan. Nu vanavond wel ff de deur van de kids iets open tot wij gaan slapen. Anders warmt het mn bij degene met een plat dak toch iets te vlot opZit beetje in te lezen mbt airco’s. Zijn er hier lui die meerdere kamers met 1 binnenunit koelen? Ik dacht evt aan in de gang naar de zolder 1 te plaatsen die dan de 1e verdieping koelt, zowel onze slaapkamer als die van onze kinderen. Geen idee of dit kan, koude lucht zakt wel immers.
Huiskamer gewoon aparte binnen unit
Zit beetje in te lezen mbt airco’s. Zijn er hier lui die meerdere kamers met 1 binnenunit koelen? Ik dacht evt aan in de gang naar de zolder 1 te plaatsen die dan de 1e verdieping koelt, zowel onze slaapkamer als die van onze kinderen. Geen idee of dit kan, koude lucht zakt wel immers.
Ik denk dat jullie een HVAC systeem hebben, dat is met een monoblock dat via kanalen alles koelt of verwarmd. Dat is vrij normaal in Amerika volgens mij. Wij hebben dat hier wel in commercieel vastgoed maar niet in woningbouw. Ik denk dat Machiner en De Dude het over kleinere plafond/wand eenheden hebben die als ze dan krachtig genoeg zijn meerdere ruimtes kunnen koelen.Wij hebben er eentje voor het hele huis.
Meestal op zolder inderdaadJa dat is de buiten eenheid maar binnen heb je denk ik ook nog iets staan, niet?
Zit beetje in te lezen mbt airco’s. Zijn er hier lui die meerdere kamers met 1 binnenunit koelen? Ik dacht evt aan in de gang naar de zolder 1 te plaatsen die dan de 1e verdieping koelt, zowel onze slaapkamer als die van onze kinderen. Geen idee of dit kan, koude lucht zakt wel immers.
Split ac. Prima voor Nederland. In Amerika over het algemeen HVAC systemen.Ik denk dat jullie een HVAC systeem hebben, dat is met een monoblock dat via kanalen alles koelt of verwarmd. Dat is vrij normaal in Amerika volgens mij. Wij hebben dat hier wel in commercieel vastgoed maar niet in woningbouw. Ik denk dat Machiner en De Dude het over kleinere plafond/wand eenheden hebben die als ze dan krachtig genoeg zijn meerdere ruimtes kunnen koelen.
Zoiets:
![]()