Robert 69
Asfaltkampioen
Ooit lijnrechter geweest bij Dames ere- en eerste en 2e divisie...ik kijk dan liever beach volleybal![]()
Nou, je weet soms niet waar je kijken moet met soms 3 paar b*llen voor je
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ooit lijnrechter geweest bij Dames ere- en eerste en 2e divisie...ik kijk dan liever beach volleybal![]()
In NL 90Hoe hard mag je met een caravan op de snelweg? 100?
Naar de lijnen en de bal tochOoit lijnrechter geweest bij Dames ere- en eerste en 2e divisie...
Nou, je weet soms niet waar je kijken moet met soms 3 paar b*llen voor je![]()
Ga je er een kopenHoe hard mag je met een caravan op de snelweg? 100?
Ah oké. Lees een review waarvan er eentje met een EV en caravan op vakantie is gegaan, 950 km rit, 7 laadstops en 15.5 uur over gedaanIn NL 90
Nee hahaha, als er iets achter de auto komt te hangen dan is het een bootGa je er een kopen![]()
Er is maar één Das Boot ! U-96dan is het een boot![]()
Volgens mij is het mogelijk bij bepaalde caravans om een Dekra-keuring te laten uitvoeren, dan mag je 100.In NL 90Hoe hard mag je met een caravan op de snelweg? 100?
90 in Nederland, in Zwitserland bergaf onbeperkt.Hoe hard mag je met een caravan op de snelweg? 100?
Ik weet nog goed dat ik op vakantie was als jochie, met mijn ouders. Wij reden met een karretje, dus niet te hard. Werden we ingehaald door een auto met caravan. Even later haalden wij ze weer in, omdat de combinatie links en achterstevoren stond... jammer joh!In theorie mag je 90, in de praktijk wordt ik 's morgens ingehaald door een busje met aanhanger met daarop zo'n minigraver met 120 km/h.
Welke combi van EV en caravan was het dan?Ik zag in Italië een auto met caravan ruim 130 rijden lol…
Maar m’n punt was meer met een EV en dan elke 135 km stoppen is natuurlijk wel een beetje k**. Ik neem aan dat je normaal gesproken ook wel ff een paar uur wilt door rijden.
Dat zijn ook wel veel stops inderdaad. Maar 7 laadstops betekent 8 "ritten", niet? Dus maar 118~119 km tussen de stops! Dat is wel erg verdrietig. Niet dat iedereen dat erg vindt, maar zou mij te vaak zijn. Anderhalf uur rijden, hooguit, en weer stoppen.Ik zag in Italië een auto met caravan ruim 130 rijden lol…
Maar m’n punt was meer met een EV en dan elke 135 km stoppen is natuurlijk wel een beetje k**. Ik neem aan dat je normaal gesproken ook wel ff een paar uur wilt door rijden.
Review opgezocht, op 950 km 422 kWh geladen, dat verbruik... kan @S J 1001 niet tegenop
Eerdere rit heeft hij/zij het ook al over een verbruik van 375 Watt/km. Allemachtig, wat(t) zo'n caravan doet!
Het zijn allemaal wel van die beesten hè, kan dat niet mooi vinden. Doet niks af van de prestatie uiteraard, maar ik kijk dan liever beach volleybal![]()
Dakkoffer is ook wel killing voor je verbruik. Trekhaakkoffer is beter dan. Maar goed, 200-250 km zou ik ok vinden, zeker met jonge kinderen, stoppen doe je toch wel.hoorde laatst over iemand met een Y LR, dakkoffer erop en gas erop.. na 200-250km mocht hij weer laden.
Dakkoffer is ook wel killing voor je verbruik. Trekhaakkoffer is beter dan. Maar goed, 200-250 km zou ik ok vinden, zeker met jonge kinderen, stoppen doe je toch wel.
Hang een caravan achter mijn Expedition en opeens heb ik ook geen 1000 km range meer.Een 6 of 8 cil diesel met 1200km range.. dat is een vakantie auto.
Hang een caravan achter mijn Expedition en opeens heb ik ook geen 1000 km range meer.
Mij wel, lekker hoor.je zult mij nooit met caravan op vakantie zien gaan![]()
![]()
Mij wel, lekker hoor.
Mèh, maar ieder z'n ding. GLS is niks voor mij. Vandaag 3x G-klasse zien rijden, kan ze echt niet mooi vinden.Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.
![]()
Verkoopprijs: € 79.900
Kilometerstand: 84.864 km
Bouwjaar: 05/2020
Hiermee zou ik wel te porren zijn voor een autovakantie
Je moet toch stoppen, bakje koffie en toilet, kan je weer verder. Ondertussen laden vind ik echt prima. Lekker lange ritten vond ik fijn maar kan het missen als kiespijn.Vind 200km enkele reis wel de max voor met onze EV ..
Een 6 of 8 cil diesel met 1200km range.. dat is een vakantie auto.
Ik hoor het al, ik denk te simpel wbt velg designsYup, de velg van SJ is een evenwijdige vertakking van de Y. Bij Dude’s velgen loopt 1 tak vanuit het hart rechtdoor en verspringt de andere.
Design als in Y spaaks velg is dan wel weer hetzelfde te noemen. Daarover heeft Dude weer geliek
Voor het doorrijden is het lekker , maar ik blijf toch angstig wbt in slaap vallen. Hoe deden jullie dit ?Eerder gingen we 's nachts rijden, vertrek rond middernacht. Meiden sliepen dan in de auto, ik reed dan ook lange stukken. Met de Mondeo was dat ook echt wel lekker, merk je toch dat het anders is dan de Focus. Denk dat ik het met de Capri ook wel zou kunnen, maar als je doorrijdt (130) houdt dat zonder koffer ook wel op met 250-300 km...
Maar goed, andere tijden, ik kan er mee leven. En de rest ook.
Vandaag zei de oudste na een rit van 2,5u dat het helemaal geen lange rit was. Prima!
Hier heb ik echt een zwak voor…Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.
![]()
Verkoopprijs: € 79.900
Kilometerstand: 84.864 km
Bouwjaar: 05/2020
Hiermee zou ik wel te porren zijn voor een autovakantie
Bedoel je met de EV?Voor het doorrijden is het lekker , maar ik blijf toch angstig wbt in slaap vallen. Hoe deden jullie dit ?
Nee gewoon ‘s nachts rijden. Wij hadden het er terugweg over maar angst voor in slaap vallen en ook dag ergens aankomen waar je nog niet kan inchecken leek ons onhandigBedoel je met de EV?
Dit jaar hebben we niet 's nachts gereden. We zijn vroeg in de ochtend (5:30u) vertrokken. Ze hebben toen nog wel even geslapen. We hebben 3u gereden voordat we weer gingen laden en ontbijten (8:30u), toen hadden we dus zo'n 3u gereden en ruim 300 km gereden, was bij Lehrte, net voorbij Hannover. En met 26% accu niet eens grote noodzaak.
Lange ritten 's nachts doen we niet meer, maar ze trekken het dus prima om de hele dag in de auto te zitten. En dan helpt elke 2-3u een half uurtje pauze wel voor hen.
Dit heb ik 1x gehad en dat was vorig jaar , waren toen voorbij Arnhem. Toscane in 1x naar huis, wel gewisseld qua rijden onderweg en op bijrijdersstoel geslapen maar de laatste 900 km had ik gereden.Daarvoor merk je al dat je moe bent/wordt. En dan moet je gewoon stoppen, niet nog even door willen
Oké, dacht dat dit dan ook in Nederland mocht.Niet in nederland, masr dan in duitsland.
Die '100'- stickers zijn voor de duitse wegen
Ja dat heb ik dus ook… maar daar ligt juist het gevaar denk ik zelf..Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat vermoeidheid in verkeer bij mij enkel begint op te spelen na een werkdag van rond de 20 uur, en dan ook op wegen die ik goed ken. Op de één of andere manier blijf ik op onbekende routes dan nog steeds alert. Als ik tevoren weet dat het zo’n dag kan worden staat er 1 blikje energiedrank als noodmiddel in de auto, maar over het algemeen mijd ik die troep als de p. Heb in een vorige leven al veel teveel van dat spul genuttigd toen er precies een tray onder de stoel van mn werkbus paste
![]()
Quiz master ? Scheidsrechter bij ‘ik zie ik zie’ ? DJ? Karaoke zanger tijdens de rit ?Maar goed, ik kan weer andere dingen.![]()