Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Courget in plakken snijden, kaas erover en dan in de oven totdat het gesmolten is.Ik heb het nog niet eerder gemaakt, maar m'n schoonvader had 3 flinke courgettes meegenomen van z'n moestuin. Keer wat anders dan grillen of bakken. Dus dacht, eens kijken voor een recept. En die zijn er.
Persoonlijk heb ik het liefst een rode gazpacho.
Nee, ik ben weinig kieskeurig, hark bijna alles naar binnen wat eetbaar schijnt te zijn. Maar ik kauw liever een bord zuurkool weg dan dat me courgette of aubergine voorgezet word.
Nee, dat vind jij heerlijkHangt helemaal van de bereidingswijze afaubergine maak ik bijv in alu folie boven open vuur met wat kruiden.. das echt heerlijk
Stap 1. Vervang de aubergine voor maïskolf.Hangt helemaal van de bereidingswijze afaubergine maak ik bijv in alu folie boven open vuur met wat kruiden.. das echt heerlijk
Nee, dat vind jij heerlijk![]()
Stap 2. Vervang de maïskolf door een kip…Stap 1. Vervang de aubergine voor maïskolf.
Als ik geen aubergine hoef te eten doe ik het niet.Ben nog nooit iemand tegengekomen die dat niet lekker vindDurf het wel redelijk te stellen
![]()
Jij komt zeker niet veel onder de mensen??Ben nog nooit iemand tegengekomen die dat niet lekker vindDurf het wel redelijk te stellen
![]()
Wat laden die foto's slecht...
Normaliter sta ik ook liever links, dan strak naast de stoeprand. Zag de merc staan en denk ik zet em er voor de aardigheid ff naast. Anders had ik een ruimer plek opgezocht.Daar kan jij tenzij je topturnster, Hyrox Pro atleet of iets dgl. bent bent nooit meer deftig in instappen. En je staat al buiten het vak ook nog en claimt 2 zo te smalle vakken. Of beter jullie 2 palmen 3 vakken in.
Als het kan parkeer ik me op dat "GLE plaatsje", kan je altijd instappen naast die boordsteen.
Of op een plek voor EVs die zijn doorgaans ruimer![]()
Ik heb lange tijd in het Midden Oosten gewoond en na een regenbui was het verrassend hoe groen de woestijn geworden was.
Vervelend.Op de een of andere manier zitten we bij een Vietnamees restaurant
Beter.Op de een of andere manier zitten we bij een Vietnamees restaurant
Er zitten vooral allemaal rare plaatjes bij….Wat laden die foto's slecht...
Damn, het spijt me dat te horen man!Beter.
Net een frietje op bij Landal…..![]()
Gisteren regen over NL maar alles ging hier precies rechts en links voorbij.. op hooguit 20 druppels na.
Het gras is geel, bomen laten blad vallen alsof het herfst is. Niet normaal.
Maar dit blijkt juist wel het nieuwe normaal.
Bij welke Landal?Beter.
Net een frietje op bij Landal…..![]()
Geloof je direct, zelf geen ervaring met woestijnplanten, maar ik blijf gras in dat opzicht fascinerend vinden, je ziet de droogte er direct in, het lijkt dor en dood als het zo bruin is, maar zolang de wortel nog leeft is dat schijn, zodra er weer vocht komt kleurt het direct weer groen.Ik heb lange tijd in het Midden Oosten gewoond en na een regenbui was het verrassend hoe groen de woestijn geworden was.
Ik moet hem duwen en dan naar beneden nog een beetje controleren, maar ik laat hem vrij los. Voetjes omhoog en gaanHij gaat met de skelter heuvel op?
Maïs is kippenvoer.Stap 2. Vervang de maïskolf door een kip…
Als ik geen aubergine hoef te eten doe ik het niet.![]()
Tja, het is ook neefje van de palmboom hèGeloof je direct, zelf geen ervaring met woestijnplanten, maar ik blijf gras in dat opzicht fascinerend vinden, je ziet de droogte er direct in, het lijkt dor en dood als het zo bruin is, maar zolang de wortel nog leeft is dat schijn, zodra er weer vocht komt kleurt het direct weer groen.
Precies, en sla is konijnenvoer.Maïs is kippenvoer.
Ik ben ook geen fan van aubergine. Een corgette dat giet net an.Stap 2. Vervang de maïskolf door een kip…
Als ik geen aubergine hoef te eten doe ik het niet.![]()
Witlof vind ik ook niet top, maar gaat wel beter dan vroeger.Ik ben ook geen fan van aubergine. Een corgette dat giet net an.
Vanavond had de House Manager witlof-ovenschotel overgoten met brie en gebakken aardappeltjes gemaakt.
Italiaanse keuken (pasta immers) is dit toch wel uit den boze. In het noorden kan het nog wel maar zeker midden en zuid is dit ‘not done’.? Dat zit in elk gerecht toch