Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Plaatje bij de pagina

641.jpg

Ik vind het ook bizar dat ouders blijkbaar wel het gevoel hebben dat ze hun kinderen op materieel vlak wel van alles moeten kunnen geven, maar dat sommige ouders dan verder niet naar ze omkijken of denken dat anderen wel voor ze zorgen snap ik dan weer niet. En zo zijn er wel meer dingen en keuzes van anderen die ik soms in deze huidige maatschappij niet snap. :ROFLMAO:

Maar goed! Mijn moeder was altijd thuis, en we hadden het goed maar eenvoudig. Mag daarover niet klagen.

Laatst bewerkt:
Als ik @JL86 of @S J 1001 was (kan ook @MACHINER zijn, ik verwar de beide altijd en overal?) stopte ik onmiddellijk met rijden met de Benzen. Sarcofaag in en je nazaten zullen je zeer dankbaar zijn ;)

Als ik @JL86 of @S J 1001 was (kan ook @MACHINER zijn, ik verwar de beide altijd en overal?) stopte ik onmiddellijk met rijden met de Benzen. Sarcofaag in en je nazaten zullen je zeer dankbaar zijn ;)

Zowel @MACHINER als (de vrouw van) @S J 1001 rijden BMW, maar zo’n Mercedes zou ik niet laten staan.

Ja, lap, moet ik die arme AW forum server weer stevig laten zweten, het is dus S-J 1001 of S J 1001 of 1 van de andere "1001" combinaties die dus een Merc heeft.
En dan Twix ook nog met zijn Camry en zijn Ford Broccoli; waar is mijn kompas om het Noorden weer terug te vinden :cool: ?

S-J 1001: BMW iX3, Toyota Camry & Mercedes-Benz 300E W124​

Priemiejum artikel maar het meest interessante staat al in de titel…
:)

9/10 klanten is vrouw…mijn hoofd kan hier nog wel een paar uur op filosoferen
Man ik kan een boek schrijven alleen al over afgelopen week. Dra-ma

Ah interessant, dat betekent dat ik ook wel minimaal 2 ton voor mijn Mercedes moet kunnen krijgen, zal Christies even bellen :p

Jij kunt een uurtje rage room gebruiken of de oorzaak van de drama?
Mwoah ben niet zo heetgebakerd (meer ;) ) - ik zet gewoon keihard muziek op in de auto.

Maar het artikel heb ik gelezen via archive.ph en moest wel lachen om wat ‘we’ tegenwoordig vinden wat ons ‘allemaal wordt aangedaan’.

En dat linkt wel met mijn geweldige eerste week na vakantie :p

Pfff net een pittig gesprek gevoerd, na maanden lang aan een project gewerkt te hebben, inmiddels ook aardig wat centen aan uitgegeven hebben, zowel wij als de andere partij, waarbij de overeenkomst inmiddels klaar was, trekken wij ons last minute terug.

Een grote speler in de markt die wij nog vaker gaan tegenkomen, dus "het ligt niet aan jou maar aan ons" kon ik hier niet gebruiken :ROFLMAO: ...

Mwoah ben niet zo heetgebakerd (meer ;) ) - ik zet gewoon keihard muziek op in de auto.

Maar het artikel heb ik gelezen via archive.ph en moest wel lachen om wat ‘we’ tegenwoordig vinden wat ons ‘allemaal wordt aangedaan’.

En dat linkt wel met mijn geweldige eerste week na vakantie :p
Heetgebakerd niet, maar af en toe vind ik het niet erg om even af te reageren op een paar blokken hout met de kloofbijl. Krijg soms die neiging ook als ik in een paar topics hier meegluur, maar dat zijn discussies waarvan ik me voorgenomen heb die enkel nog in real life te voeren en niet via schermpjes

@iPad-gebruikers: hebben jullie sinds iOS 26.6 ook steeds dat je apps alleen maar kunt afsluiten terwijl je de Power-knop indrukt? Heel irritant…

Haha ja altijd weer hetzelfde met dat klootjesvolk die in dit soort pauper autos rijdt :p
En dan hebben ze ook nog de ambitie om België te kopen. Voor sommigen is het nooit genoeg… :rolleyes:

:p

Er is nog een parallel Twix, de economische motor die sputtert en een jobgroei die moeilijk van start geraakt.

Net een pakketje uit Korea binnen (zuid), Tayo the little bus van Netflix. Is hier helemaal niet te koop, maar daar wel. Hij blij, maar is met geluid /muziek in het Koreaans :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan