Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik wou een ode brengen aan de Autel AL-629 scantool van YT brulboei Scotty Kilmer als afwisseling op Peugeot, Mercedes en BMW blokken / modellen maar ben te laat :giggle:

Jij maakt je druk om boxermotor of niet terwijl die auto niet eens een benzinemotor heeft?:unsure: Wat mij betreft kan het, want elektrisch dus onmogelijk om er een boxermotor in te leggen. Had er een 4 in lijn benzinemotor in gelegen..
Ik maak me niet druk. Genoeg andere dingen om me druk over te maken. :p

IJsje halen nu met de kinderen in de stad. Zullen we nog een drankje doen op het terras vraagt de oudste..

..welja..

Dus nu een lekkere imperial stout voor m’n neus. Nog iets teveel in de vakantie sfeer

Was me het dagje wel weer vandaag…

Vanochtend van 8 - 12 een cursus op kantoor, eerste hulp, nog nooit eerder gedaan dus was zeker wel interessant

Daarna van 12 - 16 meetings

Hele dag zonder pauze, vanaf 16u tijd om de laptop eens open te doen en e-mails te lezen.

Nog het eea printen voor de komende twee dagen, morgenvroeg COO ophalen op het vliegveld en dan tour de suisse, dus uiteraard van te voren voorbereid.

Wil ik het kantoor verlaten stuurt de PA uit Engeland een bericht, vluchten veranderd, komt ze pas rondt het middag uur aan… dus ik F*ck, alles al prepped, dus reisschema aanpassen, bezichtigingen gepland in de ochtend, afzeggen… etc. Nu een aangepast schema klaar en nu eindelijk thuis.

Na die cursus EHBO kan je jezelf al tenminste beginnen hartmassage te geven. En hopelijk komt die knappe Amazone die van dat paard gedonderd is je dan mond op mond beademing geven :giggle:

Na die cursus EHBO kan je jezelf al tenminste beginnen hartmassage te geven. En hopelijk komt die knappe Amazone die van dat paard gedonderd is je dan mond op mond beademing geven :giggle:
We hadden de cursus met 8 vrouwelijke collega’s en 2 mannelijke (ik 1 van de 2), dus ik zei tegen de instructeur, we hebben die poppen niet nodig ik offer mij wel op als slachtoffer, tijdens de introductie ronde…

Samengevat, ik heb morgenvroeg een afspraak bij de personeelsafdeling…

Lol. En terecht ;). Gebbetje.

Ik heb zelf nu wel een gok 99% kans op arbeidsrechtelijk conflict in m’n team wat ook behoorlijk persoonlijk is geworden richting mij.

Gelukkig vanaf dag 1 HR en m’n eigen leidinggevende geconsulteerd en altijd 100% transparant geweest in wat de situatie is.

Ach beetje slechte grappen maken om het ijs te breken :p

Ik had vandaag ook een conflict met een collega waar het al langer bij wringt… zijn altijd lastige situaties! Vreten ook veel energie!

We hadden de cursus met 8 vrouwelijke collega’s en 2 mannelijke (ik 1 van de 2), dus ik zei tegen de instructeur, we hebben die poppen niet nodig ik offer mij wel op als slachtoffer, tijdens de introductie ronde…

Lang geleden EHBO/BHV bij mijn eerste fulltime werkgever. Met dat het stukje slachtoffers wegslepen voorbij kwam pakte de uitvoerder één van de secretaresses op, legde haar op de leger manier over de schouders en trok een sprintje de hal uit….die kenden mekaar al jaren van haver tot gort, dus no problemo, maar de rest van de club moest eerst even uitlachen voordat we verder konden oefenen.

Lol. En terecht ;). Gebbetje.

Ik heb zelf nu wel een gok 99% kans op arbeidsrechtelijk conflict in m’n team wat ook behoorlijk persoonlijk is geworden richting mij.

Gelukkig vanaf dag 1 HR en m’n eigen leidinggevende geconsulteerd en altijd 100% transparant geweest in wat de situatie is.
Ai, dan ben je wel heel blij dat de rest al in de loop is. Niets zo vervelend als woord tegen woord.

Lange werkdag, dus geen In om te koken. Even de overgebleven gezinsleden meegenomen naar de Burger King. Drama-tent, maar wel makkelijk.

Vanavond vrouw en zoon ergens in het zuiden oppikken. Zijn met een busreis een paar dagen weggeweest, maar onze woonplaats is de laatste stop, dus dan wordt het morgenochtend heel vroeg.
Dus maar even op en neer knallen. Kunnen ze vannacht gewoon in bed slapen. :cool:

Wat was het nu weer? wC ontstopper zeker, wij hadden hier ooit een Oost-Europese prediker of zo die zijn gezin uitmoordde en die daarmee oploste in de badkuip :oops:
Weer een groot schandaal want wie koopt nu tientallen liters ontstopper?

Wat was het nu weer? wC ontstopper zeker, wij hadden hier ooit een Oost-Europese prediker of zo die zijn gezin uitmoordde en die daarmee oploste in de badkuip :oops:
Weer een groot schandaal want wie koopt nu tientallen liters ontstopper?
Pandy heette die toch?

Ik luister aardig wat true crime podcasts tijdens werk. De Kroongetuigen van HLN luister ook lekker weg

Zouden jullie niet gek worden met het huidige verkeer?
Het grappige is dat ik het meest vergevingsgezind was op verkeer toen ik taxi-chauffeur was. Reed ik mijn vader door mijn universiteitsstad en hij maar klagen over het verkeer en de verkeerslichten.
Nu doe ik dat zelf (ook) weer continue. Herinnert mijn vrouw mij zo nu en dan aan mijn chauffeurstijd……. ;)

Ja idd Andras Pandy, klopt, was in het Brusselse.
Ik ken de context niet exact, maar hij had een kind met zijn dochter en daarom moest iedereen sterven was het of zoiets.
Zelf luister ik liever naar muziek tijdens het werk, muziek verzacht de zeden :giggle:

Muziek ook wel, maar vooral als er even flink output gemaakt moet worden. Dat wil goed op powermetal of het betere stampwerk van Scooter of Elstak. Als ik goed na moet denken heb ik liever een podcast op.

En ja, verdacht dicht bij de Nurburgring. Niet doorvertellen graag.:censored:;)

Ik heb een plan, ga zeggen dat ik een mooi kasteel weet in de buurt.
Voor wie hem herkent:

aHR0cHM6Ly9yZXNjLmRlc2tsaW5lLm5ldC9pbWFnZXMvUlBULzEvMTlhMGY4MDYtY2ZhNy00MzM0LWFlYmItMTFjN2ZlYTMyYjhkLzk5L2ltYWdlLmpwZw

Terug
Bovenaan