Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Precies op tijd en geen barrel.
Vorige pagina, discussie over die rode BMW.waar zie jij een barrel
Vorige pagina, discussie over die rode BMW.
Ja, en nu na al die jaren alleen nog barrels te vinden.Die 628?? Dat is cultureel erfgoed!!
Ik wou een ode brengen aan de Autel AL-629 scantool van YT brulboei Scotty Kilmer als afwisseling op Peugeot, Mercedes en BMW blokken / modellen maar ben te laat![]()
Ik maak me niet druk. Genoeg andere dingen om me druk over te maken.Jij maakt je druk om boxermotor of niet terwijl die auto niet eens een benzinemotor heeft?Wat mij betreft kan het, want elektrisch dus onmogelijk om er een boxermotor in te leggen. Had er een 4 in lijn benzinemotor in gelegen..
Dan pas komt die Autel AL-629 tot zijn recht om een telefoongids aan foutcodes op te sporenHelaas ik vond de v8 diesel leuker![]()
Dan pas komt die Autel AL-629 tot zijn recht om een telefoongids aan foutcodes op te sporen![]()
Ja stond ook achteropWeet je zeker dat het een Maybach was…..?![]()
Jij speelt expertlevel in eindeloos op een vrouw moeten wachten waardoor je planning volledig in de soep loopt, das nie eerlijkKlinkt als een rustig dagje![]()
Niet de 500, vergeet ze je nooit meerZo voelen die dagen soms wel… net ff de AMG weer volgetankt, komende twee dagen gaat de AMG mee op pad!
We hadden de cursus met 8 vrouwelijke collega’s en 2 mannelijke (ik 1 van de 2), dus ik zei tegen de instructeur, we hebben die poppen niet nodig ik offer mij wel op als slachtoffer, tijdens de introductie ronde…Na die cursus EHBO kan je jezelf al tenminste beginnen hartmassage te geven. En hopelijk komt die knappe Amazone die van dat paard gedonderd is je dan mond op mond beademing geven![]()
We zijn met z’n 4en in totaal en rijden zo’n 400 km morgen, dat overleven we niet denk ikNiet de 500, vergeet ze je nooit meer![]()
Lol. En terechtSamengevat, ik heb morgenvroeg een afspraak bij de personeelsafdeling…
Klinkt als een rustig dagjeLol. En terecht. Gebbetje.
Ik heb zelf nu wel een gok 99% kans op arbeidsrechtelijk conflict in m’n team wat ook behoorlijk persoonlijk is geworden richting mij.
Gelukkig vanaf dag 1 HR en m’n eigen leidinggevende geconsulteerd en altijd 100% transparant geweest in wat de situatie is.
Lang geleden EHBO/BHV bij mijn eerste fulltime werkgever. Met dat het stukje slachtoffers wegslepen voorbij kwam pakte de uitvoerder één van de secretaresses op, legde haar op de leger manier over de schouders en trok een sprintje de hal uit….die kenden mekaar al jaren van haver tot gort, dus no problemo, maar de rest van de club moest eerst even uitlachen voordat we verder konden oefenen.We hadden de cursus met 8 vrouwelijke collega’s en 2 mannelijke (ik 1 van de 2), dus ik zei tegen de instructeur, we hebben die poppen niet nodig ik offer mij wel op als slachtoffer, tijdens de introductie ronde…
Samengevat, ik heb morgenvroeg een afspraak bij de personeelsafdeling…
Ai, dan ben je wel heel blij dat de rest al in de loop is. Niets zo vervelend als woord tegen woord.Lol. En terecht. Gebbetje.
Ik heb zelf nu wel een gok 99% kans op arbeidsrechtelijk conflict in m’n team wat ook behoorlijk persoonlijk is geworden richting mij.
Gelukkig vanaf dag 1 HR en m’n eigen leidinggevende geconsulteerd en altijd 100% transparant geweest in wat de situatie is.
Ach beetje slechte grappen maken om het ijs te breken
Ik had vandaag ook een conflict met een collega waar het al langer bij wringt… zijn altijd lastige situaties! Vreten ook veel energie!
Vind jij natuurlijk heel vervelendDus maar even op en neer knallen.
Vooral dat. Maar ik vind het nu wel prima eigenlijk en heb er vrede mee. Focus me liever op het positieve.Vreten ook veel energie!
Vind jij natuurlijk heel vervelend![]()
Je ging weg toch ?Ik heb nooit conflicten op werk. Moet ze alleen oplossen.![]()
Haha ja eens, idem hier. Veel leuker mja
Als ik met chauffeuren hetzelfde binnen zou trekken als nu zou de carrière-switch er snel komen. Helaas…….![]()
Pandy heette die toch?Wat was het nu weer? wC ontstopper zeker, wij hadden hier ooit een Oost-Europese prediker of zo die zijn gezin uitmoordde en die daarmee oploste in de badkuip
Weer een groot schandaal want wie koopt nu tientallen liters ontstopper?
Apart genoeg niet. Als ik langer dan een half uur woon-werk zou hebben kun je me afvoeren. Maar zodra rijden mn werk is of erbij hoort (servicedienst) kan ik er best goed tegen.Zouden jullie niet gek worden met het huidige verkeer?
Het grappige is dat ik het meest vergevingsgezind was op verkeer toen ik taxi-chauffeur was. Reed ik mijn vader door mijn universiteitsstad en hij maar klagen over het verkeer en de verkeerslichten.Zouden jullie niet gek worden met het huidige verkeer?
Ik rijd elke dag op het drukste stuk van NL, raak je vanzelf aan gewend. Voordeel is dat dan alles in NL meevalt.Zouden jullie niet gek worden met het huidige verkeer?