Jay DoubleYou
Autoholic
Dus zoals de Shiba in de film van Hachi zijn ze dus ook echt?Onze shiba luistert ook goed.
![]()
Heb de film op DVD.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dus zoals de Shiba in de film van Hachi zijn ze dus ook echt?Onze shiba luistert ook goed.
![]()
wat is dat?
Hachi was eigenlijk een Akita, maar dat is in wezen een grotere Shiba. Alleen toen Hachi een puppy was werd 'ie gespeeld door een Shiba.Dus zoals de Shiba in de film van Hachi zijn ze dus ook echt?Die wilde eerst ook niks met een bal weet ik nog.
Heb de film op DVD.![]()
Zo’n schijfje uit de tijd dat televisie nog leuk was.wat is dat?
En televisie net zo diep als breed... zo'n kanon achteropZo’n schijfje uit de tijd dat televisie nog leuk was.![]()
Ik had een beagle, die komen standaard zonder gebruiksaanwijzing en ga je nooit krijgen.
Nee hoor, die van ons luisterde echt goed voor een beagle. Nooit cursus gedaan. Luisterde altijd direct naar mij, Ging nooit verder dan 200m van mij vandaan, was extreem lief voor de kinderen. Vrat alleen af en toe wat van de tafel als je niet keek.
Honden als een herder had ik denk wel cursus gedaan. Ik wil eigenlijk nog ooit een ridgeback of bouvier als we meer m2 ruimte hebben. Dat ga ik niet met m’n goede gedrag goed trainen.
Zo’n scherm wat ik zelf alleen nog maar voor de PlayStation gebruik.Televisie?
Met zo’n puist achterop, dan heb je al een oudje.En televisie net zo diep als breed... zo'n kanon achterop
Nou en of.Ik vind een Zwitserse herder mooi. Berner sennen ook, lekker de ruimte geven.
Maar ik las net Australische herder, ook prachtig!
Ik ook maar ook die zijn helaas erg doorgefokt de laatste jaren.Ik vind een Zwitserse herder mooi. Berner sennen ook, lekker de ruimte geven.
Maar ik las net Australische herder, ook prachtig!
Ja dat doorfokken is verschrikkelijk. Loopt hier ook een doorgezakte Duitser in het dorp, zo sneu. Buren had een labrador, die had ook last van de heupen. Hebben ze in laten slapen, iets van 3 jaar oud? Echt zo zielig dan.Ik ook maar ook die zijn helaas erg doorgefokt de laatste jaren.
Aussies zijn heerlijke honden maar met voorwaarden, anders wordt het ellende.
Daar ben ik het ook absoluut mee eens.Ik snap ook weinig van een hoop eigenaren die bijvoorbeeld een herder hebben die zo vals als wat is naar anderen. Als je niet bereid bent er een goede hond van te maken zou je zo'n hond niet moeten nemen.
Dat hotel in Italië?Wij hadden een behoorlijk strenge ballotage destijds toen we voor een hond gingen kijken. Waren ook alleen maar fokkers gelinkt aan de Beagle club maar ging niet van 1 op andere dag, ook 1x geweigerd omdat ze ons te jong vonden (waren 26 toen).
Vind ik heel goed.
Ik heb nog een business plan liggen in deze wereld. Toch maar eens van stal halen. Nog geïnteresseerden om mee te doen / in te stappen?![]()
Cane corso vind ik wel te heftig haha. Rottweiler wel echt leuke honden.naar een cane corso of rottweiler, alleen vrouwlief wil bij voorkeur geen kwijlbak meer.
Wij hadden een behoorlijk strenge ballotage destijds toen we voor een hond gingen kijken. Waren ook alleen maar fokkers gelinkt aan de Beagle club maar ging niet van 1 op andere dag, ook 1x geweigerd omdat ze ons te jong vonden (waren 26 toen).
Vind ik heel goed.
Ik heb nog een business plan liggen in deze wereld. Toch maar eens van stal halen. Nog geïnteresseerden om mee te doen / in te stappen?![]()
Ja joh, die Herders kennen hun eigen formaat niet. De onze lag ook vaak over mij heen in de rolstoel. Wel voorzichtig, maar toch…Volgens heb ik het verhaal weleens verteld van mijn vriendin haar tante in Zimbabwe? Die had meerdere honden. We gingen daar jaren geleden eens heen, toen werd ik gewaarschuwd, die honden moeten niks van mannen hebben.
Nou, niks aan de hand, beetje blaffen toen we aankwamen maar na het nodige gesnuffel was het goed. Ze had ook een Duitse herder, die klom altijd half op schoot bij mij. Kan gewoon, herder als schoothondjeen dus een ridgeback. Daarnaast nog een vuilnisbak, die was de kleinste, maar wel de baas haha.
Terecht, dan stap je met een hele andere mindset in, en daar komt het qua ‘feel’ ook meer mee overeen.Zelf daad bij woord gevoegd en rondje gereden met en ID.Buzz GTX, tsja...je voelt dat ie mokerzwaar is maar voor de rest is het best ok. Ik zie het meer als mpv dan als bus dus ik krijg er minder error van dan jij @MACHINER.
Wat zit er int vat?Ik heb nog een business plan liggen in deze wereld. Toch maar eens van stal halen. Nog geïnteresseerden om mee te doen / in te stappen?![]()
Die heb ik ook haha, maar dit is meer platform/ IT.Dat hotel in Italië?
Je kan het combinerenDie heb ik ook haha, maar dit is meer platform/ IT.
Als je nog drukwerk zoekt…Die heb ik ook haha, maar dit is meer platform/ IT.
Die heb ik ook haha, maar dit is meer platform/ IT.
Net zoals malloot de boot missen?Das mijn business.
![]()
Net zoals malloot de boot missen?
![]()
Op het forum ook!Lekker rustig op de weg nu
Is huren for an apple and an egg niet goedkoper dan? Of heb je ‘m regelmatig nodig?- Goedkoop (want voor een appel en een ei huur je een aanhanger hier)
Huren is goedkoper, daarom moet het goedkoop zijn. Financieel is het stom om te kopen. Het is gewoon het gemak het zelf te hebben.Is huren for an apple and an egg niet goedkoper dan? Of heb je ‘m regelmatig nodig?
Ik heb getwijfeld over België...Deze dan?
![]()
FOLDABLE TRAILER FOR MOTORCYCLE - CAPACITY 600 KG
Load your motorbike safely and easily, all by yourself. Store the trailer vertically without losing precious space. This foldable motorbike trailer does not require a ramp. Thanks to the manual winch system, the loading floor tilts down in a controlled manner, so you can simply stay on your motorbwww.matthys.net
Ik heb getwijfeld over België...
Zelfde ontwerp als de Balhanger die ik eerder poste. Maar dan komt verscheping erbij.