Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Dan ga ik wel effe slipstreamen achter een vrachtwagen, om het verbuik omlaag te krijgen; daarmee net de laatste paar kilometers extra er uit te halen, zodat ik niet die laadbeurt van 5 minuten hoef te doen.

2kwh is meer richting een uur laden!

[thuis aan de granny, ben te cheap om een echte laadpaal op te laten hangen]

Een uur en dan niet voorbij E'hoven... Maar vanuit welke richting dan? Vanuit Amersfoort -> E'hoven? of Nijmegen -> E'hoven of kom je af Limburg naar E'hoven?
Ik heb voorheen in detachering gezeten en we hebben een kantoor in Eindhoven en in Arnhem zitten, Misschien kunnen zij iets doen? Je krijgt een vaste aanstelling en wordt op projectbasis uitgeleend.
Ik heb connecties met Arnhem.
Nou Robert, Niseko maakt ons forum internationaal (ik tel JL86 niet mee) en komt uit België.

Hmm, net via autogefühl een Q7 V8 gehoord..de auto is het niet helemaal, maar dat blok klinkt wel monster fijn. Snap wel dat JL van die Merc geniet
:)

Een uur en dan niet voorbij E'hoven... Maar vanuit welke richting dan? Vanuit Amersfoort -> E'hoven? of Nijmegen -> E'hoven of kom je af Limburg naar E'hoven?
Ik heb voorheen in detachering gezeten en we hebben een kantoor in Eindhoven en in Arnhem zitten, Misschien kunnen zij iets doen? Je krijgt een vaste aanstelling en wordt op projectbasis uitgeleend.
Ik heb connecties met Arnhem.
Ik woon in Limburg. En ik heb nu zo'n vaste aanstelling inderdaad. Maar gevoelsmatig vind ik die projecten niks. Ik bouw graag relaties op met mensen en dat lukt niet als je met een project klaar bent en dan weer verder gaat.

Geef mij maar gewoon een leuk bedrijf met goede visie en een leuk team.

Net wezen bowlen met de kleine en wat nichtjes van haar

Geniet er maar van nu ze nog kleiner zijn - net 2 doorweekte pubers gaan oppikken na 3 dagen uiterst primitief & low/no budget hiken met een voorbereiding die op niks trok want door de branden in de Ardennen last minute een nieuwe route moeten zoeken de dag voor vertrek... Dus geen campings geboekt, niks. En wat met jullie GSMS dan? Geen probleem, mijn maat heeft een powerbank van 100.000 Watt of zo (10.000 mAh dus :LOL: )

Stonken like no tomorrow, zagen er niet uit, alles wak en muf & hadden honger als een paard.
Ocharme de mensen die daarmee in de treincoupé moesten zitten.

Maar het was leuk! "Alleen jammer dat we onderweg geen knappe dames zijn tegengekomen". Ik kwam niet meer bij :ROFLMAO:

Wow

Laatste rit was 17,6 hier

Gemiddeld 19.6 deze maand
Ik zit op 16,2 sinds begin (12.500 op de teller nu). Deze maand geen idee, ik heb alleen rit, sinds laden en lange tijd (maar die laat ik lopen sinds aanschaf)
Hey zo leuk daar ga ik met de kleine naartoe

Ben zelf meer bluey fan dan zij inmiddels xd
Wel pas in 2027, nog geen volledige trailer...

Ik zit op 16,2 sinds begin (12.500 op de teller nu). Deze maand geen idee, ik heb alleen rit, sinds laden en lange tijd (maar die laat ik lopen sinds aanschaf)

Wel pas in 2027, nog geen volledige trailer...
Ach ik vind Bluey zo leuk. Tijdje terug zei mn oudste dat ik net zo leuk ben als de papa van Bluey - mooier compliment kan je niet krijgen!

Wel jammer dat dit nu in 3d is en niet 2d, die is juist zo rustig voor je ogen (en die van de kinderen)

Ik geef alleen maar aan wat die meter aangeeft.
Dit was ‘t bij 30.000km. Nooit gereset.
j1sK34p_d.webp

Nu geeft-ie 29.9 en 6.1.
Doe ik kennelijk toch iets goed….. :p

En ja….EV-modus is bij deze Mazda paars…..:oops:

We horen nooit wat over jouw verbruik!

Hoe bevalt de ev6?
Mijn verbruik schommelt tussen de 14,1 en 15,8 afhankelijk van mijn rechtervoet, wind tegen en buotentemperatuur.

EV6 bevalt goed, net vandaag de 'eigen' 10.000km gereden. Denk alleen dat ik ook een ovale velg voor heb. Er komt wat geluid af de voorkant en heeft met de banden te maken. Wordt vrijdag naar gekeken.

Mijn verbruik schommelt tussen de 14,1 en 15,8 afhankelijk van mijn rechtervoet, wind tegen en buotentemperatuur.

EV6 bevalt goed, net vandaag de 'eigen' 10.000km gereden. Denk alleen dat ik ook een ovale velg voor heb. Er komt wat geluid af de voorkant en heeft met de banden te maken. Wordt vrijdag naar gekeken.

Dat is ook al zo zuinig

Wat doe ik verkeerd

10k alweer! Gaat hard! Wij nu 15k gereden in 8 maanden, gok op zo een 10 mevr en 5 ik

Die heb ik aan mijn vrouw gegeven. 13 Pro Max. Die nog steeds beter presteert dan deze 16e.
Maar ja…..werktelefoon.

Oeh die 13 PM heb ik ooit als werktelefoon gehad

Was echt een top apparaat! 16 pro nu is ook fijn maar die 13PM..

Heb laatst begrepen dat de 16e niet de EV versie is maar de gedownsizede versie van de normale. Beetje de dacia spring van de twingo, of de Audi a3 van de Octavia.

Terug
Bovenaan