Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

The gender reveal was een succes, al zeg ik het zelf!

gender-reveal-party-v0-iif1igi2xd661.jpg

Ik heb al een derde zitrij in de GLE, maar in principe niet nodig, als we met zn 4en niet in een GLE passen dan doen we denk ik toch iets fout :ROFLMAO:

ja soms kan/wil er ook wat familie/vrienden mee, dan is 1 auto miss handig (mocht er een 2e komen hier wil ik ook wel een 7 zitter)

Laatst met 3 nichtjes afgesproken en dan moet je met 2 ouders + 4 kids met 2 auto’s :rolleyes:

Hehe m’n vrouw had wel iets leuks bedacht voor de gender reveal van onze dochter

We zijn niet zo van die grote feestjes / uitingen voor dit soort dingen

Maar als we dan op bezoek waren bij fam / vrienden hadden we theezakjes mee (zelfgemaakt), als de thee roze kleurt = meisje en blauw = jongen

Persoonlijk ja, we hebben goed verschil gemerkt in leerproces tussen zoon die op driewielers begon en dochter die al gelijk ene tweewiel loopfiets had. Ontwikkeling gaat toch wat langzamer met drie wieltjes
Meisjes zijn in algemeen veel sneller met dingen ontdekken en doen dan jongens van gelijke leeftijd. Ik zag dat ook aan mijn nichtje in vergelijk met mijn jongens destijds. Steppen en fiwtsen is daar een voorbeeld van.

ja soms kan/wil er ook wat familie/vrienden mee, dan is 1 auto miss handig (mocht er een 2e komen hier wil ik ook wel een 7 zitter)

Laatst met 3 nichtjes afgesproken en dan moet je met 2 ouders + 4 kids met 2 auto’s :rolleyes:
Dat blijft ondanks een 7 zitter hoor…vooral doen als je het leuk vind school excursies te taxien, maar binnen de korste keren heb je feestjes ed dat de 6 toch weer overschrijd. Voor ons bleek de meerwaarde uiteindelijk niet erg groot.

(Toch zouden we 7 gedaan hebben als de hybride daarmee gecombineerd had kunnen worden :-) )

toen ze 2 was had ik een witte 2 persoon range rover Evoque gekocht

Kan ze door de wijk cruisen met haar vriendinnetjes

:ninja:

Ja zoiets kwam ik in Mayen ook tegen op vakantie. Zat ik op het terras, kwam er een peuter in een roze speelgoedauto over het terras scheuren. Moeder er in paniek achteraan (nee niet dat terras op), rest van de familie lacht zich slap.

Dat blijft ondanks een 7 zitter hoor…vooral doen als je het leuk vind school excursies te taxien, maar binnen de korste keren heb je feestjes ed dat de 6 toch weer overschrijd. Voor ons bleek de meerwaarde uiteindelijk niet erg groot.

(Toch zouden we 7 gedaan hebben als de hybride daarmee gecombineerd had kunnen worden :-) )

9 persoons Viano (of Lexus LM) lijkt me wel echt dik als gezinsauto maar goed das in NL niet te betalen

Ja zoiets kwam ik in Mayen ook tegen op vakantie. Zat ik op het terras, kwam er een peuter in een roze speelgoedauto over het terras scheuren. Moeder er in paniek achteraan (nee niet dat terras op), rest van de familie lacht zich slap.

Hahaha waarom in paniek erachteraan dat gaat toch wel goed :p

Vroeger gewoon even in de achterbak. Kan je nu niet meer voorstellen. Legde dat laatst uit aan m’n oudste. Die zei nee dat kunnen opa en oma nooit hebben gedaan.

Gordels op de achterbank was ook ‘optioneel’. Nog een hele discussie over ‘de juiste kinderstoel’ gehad met schoonouders over een stoeltje voor bij hen in de auto..

Schermafbeelding-2026-08-20-165506.png

Zoek ik iets met babystoel gerelateerd aan het pagina nummer (649), doen ze dat ding toch niet in de afslag zeker :oops:
Bij de volgende pagina is de eer weer aan DD uiteraard

Laatst bewerkt:
Schermafbeelding-2026-08-20-165506.png

Zoek ik iets met babystoel gerelateerd aan het pagina nummer (649), doen ze dat ding toch niet in de afslag zeker :oops:
Ik zie 't niet.......:unsure:
Ik zie wel wielen, maar hoe je daar ooit een kinderwagen van maakt??

Edit: OK even wat verder gekeken dan mijn neus lang is......
doona-siege-auto-poussette-doona-x-i-size-dusty-sage_DOO00079_4_1_1.jpg

Uit mijn ervaring met 4 kleintjes zou ik zeggen.....Nee!

Ha, och ik zit maar weer wat te trollen (ik wachtte op een GPT prompt om de layout van m'n slides te fiksen..).
Maarre, wil je zo'n grote dakkapel, ja?

@JL86, proficiat zeg! Wanneer zo'n beetje is't zover?

Er zijn er maar een paar hier die ook meedoen aan de AI wedstrijd, maar dat zou voor “één van de komende” misschien een leuke insteek zijn? Ontwerp met AI de ultieme Babycruiser voor JL86 en zijn jonge gezin.

Ik zie 't niet.......:unsure:
Ik zie wel wielen, maar hoe je daar ooit een kinderwagen van maakt??

Edit: OK even wat verder gekeken dan mijn neus lang is......
doona-siege-auto-poussette-doona-x-i-size-dusty-sage_DOO00079_4_1_1.jpg

Uit mijn ervaring met 4 kleintjes zou ik zeggen.....Nee!
En zo'n onderstel met wieltjes zet je dan op je stoffen achterbank? Met :poop: of kauwgum aan een wiel of nog zeiknat van een regenbui...
Mij niet gezien.
Ken ook niet meer.

Vind dit toch altijd zo gekloot. 9 van de 10x denk ik na de 3e keer laat maar doe het zelf wel

Heb je al een skill? Huisstijl, Tone of voice en in een project ook direct aangepast aan de klant. Heb meestal maar 2 a 3 prompts nodig om hem goed te krijgen nu, en dan is het vooral inhoudelijk aangezien ik wat andere nuance wil geven dan puur wat uit de paper trail komt eruit komt

Heb je al een skill? Huisstijl, Tone of voice en in een project ook direct aangepast aan de klant. Heb meestal maar 2 a 3 prompts nodig om hem goed te krijgen nu, en dan is het vooral inhoudelijk aangezien ik wat andere nuance wil geven dan puur wat uit de paper trail komt eruit komt
Ja hebben het hier al eens over gehad, onze huisstijl is gewoon brak. Elke keer denk ik ga er nou eens een ochtendje voor zitten… maarja.. dan komt er weer iets anders op de stapel

Ik kom nu uit het zwembad rollen. Na hele dag met 4 koters op pad wel toe aan een wijntje en eten.

Moet de kleine nu naar bed brengen, keuken opgeruimd, begane klaargemaakt zodat Roby de robotstofzuuger aan de slag kan, dus ook al het speelgoed en knutselspul opgeruimd.. ben bekaf

Ja hebben het hier al eens over gehad, onze huisstijl is gewoon brak. Elke keer denk ik ga er nou eens een ochtendje voor zitten… maarja.. dan komt er weer iets anders op de stapel

Ja als je het helemaal zelf moet doen snap ik het, wij hebben eenAI team die alles uitwerkt en implementeert wat we vragen .. werkt echt top. Zou zelf ook de tijd niet hebben.

Terug
Bovenaan