Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Vind dit toch altijd zo gekloot. 9 van de 10x denk ik na de 3e keer laat maar doe het zelf wel
Haha ik weet het ook nog niet. Heel herkenbaar. M'n vrouw zei ook: wat doe je nou moeilijk?

Ik heb alle slides v/d uitgever gekregen maar vind het design te saai. Nu afwegen hoeveel moeite/tijd ik in een leuker design voor wat lichtelijk verveelde studenten vind/toepas. :)
Heb uiteindelijk meneertje GPT zelf om een prompt gevraagd en dat werkt al een stuk beter...Ik coördineer de monoloog.

Moet de kleine nu naar bed brengen, keuken opgeruimd, begane klaargemaakt zodat Roby de robotstofzuuger aan de slag kan, dus ook al het speelgoed en knutselspul opgeruimd.. ben bekaf
Lekkah. Ik ook eerlijk gezegd. 4 koters zelfde leeftijd vind ik prima , maar als je er ook nog 2 hebt met luier en 1 die nog niet kan lopen ben je wel echt de hele dag bezig :p.

@Rembrandt zal wel denken aansteller , die is veel kinderen gewend

Ze wilde drummen, maar dat leer ik haar wel. Dus ze mocht kiezen, proefles gedaan en klaar. Gelukkig geen viool :ROFLMAO:
Ze mag een Sax lenen van haar opa, is ook leuk natuurlijk.

Wat is er mis met viool

Die van ons gaat binnenkort een eerste muziekles doen

Beetje verschillende instrumenten proberen

Ze heeft interesse in de viool al geuit..

Wat is er mis met viool

Die van ons gaat binnenkort een eerste muziekles doen

Beetje verschillende instrumenten proberen

Ze heeft interesse in de viool al geuit..
Viool is prachtig, oefenen is pijnlijk.

Oudste heeft ook eerst les gehad waarbij je wat mocht proberen. Toen deed ze drum en gitaar.
Beste gewoon papa achterna, alles zelf aanleren haha. Maar dan op tijd beginnen.

Niet te snel - om met 40% van de bewoners te kunnen communiceren moet je eerst een strenge taaltoets over je kennis van de Franse taal doorstaan.
Om het nog meer afschrikwekkend te maken : drop, zoethout, pindakaas, Hollandse Gouda, Nederlandse bieren, broodje kaassoufflé, pakje friet uit de automaat zijn hier niet te koop. Da's verboden bij wet.
Brandstoffen inslaan is niet verboden, dat vond de wet zeer interessant :giggle:

Niet te snel - om met 40% van de bewoners te kunnen communiceren moet je eerst een strenge taaltoets over je kennis van de Franse taal doorstaan.
Om het nog meer afschrikwekkend te maken : drop, zoethout, pindakaas, Hollandse Gouda, Nederlandse bieren, broodje kaassoufflé, pakje friet uit de automaat zijn hier niet te koop. Da's verboden bij wet.
Brandstoffen inslaan is niet verboden, dat vond de wet zeer interessant :giggle:
Dan stuur ik je mijn rekeningnummer wel. ;)

Hier rustig aan het kijken naar een ps5. GTA VI komt eraan…

Wat zijn die dingen opeens duur geworden ?!

Nu maar even ‘We zijn er bijna’ opzetten. Heerlijke slow tv. Hou er van

Laatst bewerkt:
Hier rustig aan het kijken naar een ps5. GTA VI komt eraan…

Wat zijn die dingen opeens duur geworden ?!

Nu maar even ‘We zijn er bijna’ opzetten. Heerlijke slow tv. Hou er van
Ik kijk op 3 naar een mooie docu over Freddie Mercury. Met diepe interviews van andere bandleden over het wilde leven van Freddie en aids.
Terugkijken!

Ja rond de 400-500 zag ik
Als ik zie wat ze nu bij MediaMarkt kosten (1 TB-versie), dat ik heb ik er 3 jaar geleden echt niet voor betaald… :oops::rolleyes:

Een interessante upgrade zou voor mij de 2 TB Pro zijn. Bij MediaMarkt kost die € 1250,- :cry:, maar rechtstreeks bij PlayStation zelf € 850,- voor exact hetzelfde apparaat! En dat is dan ook nog incl. korting omdat ik een PS Plus-abonnement heb.

Laatst bewerkt:
bafkreihaqmmivevcozq5w4jnav4vnynnod65x733a72zgsoeesjef7vwtq

Binnenkort weer lekker lesgeven.

bafkreihaqmmivevcozq5w4jnav4vnynnod65x733a72zgsoeesjef7vwtq

Binnenkort weer lekker lesgeven.
Onze docenten kwamen uit de praktijk rollen. 30 jaar machinist grote vaart, uit een machinefabriek, een bijna pensionado smid en een deeltijd loonwerker om een kleine greep te doen.

Die mepten met die lange lineaal en een natte spons in de rondt als je een te grote waffel opzette.

Dat waren tijden
:)

Als ik zie wat ze nu bij MediaMarkt kosten (1 TB-versie), dat ik heb ik er 3 jaar geleden echt niet voor betaald… :oops::rolleyes:

Een interessante upgrade zou voor mij de 2 TB Pro zijn. Bij MediaMarkt kost die € 1250,- :cry:, maar rechtstreeks bij PlayStation zelf € 850,- voor exact hetzelfde apparaat! En dat is dan ook nog incl. korting omdat ik een PS Plus-abonnement heb.
Wel een addertje in de kleine lettertjes, het is geen Disk Edition! Dan moet daar een losse Disc Drive bij als ik de dics zou willen gebruiken, ik ben fan van de hoesjes, dan komt daar komt daar € 80,- en betaal ik € 930,-.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan