Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik geef les op een privé-instituut, als iemand zakt ('my professor failed me') mag ik dat gaan verantwoorden bij de schoolleiding.*Onze docenten kwamen uit de praktijk rollen. 30 jaar machinist grote vaart, uit een machinefabriek, een bijna pensionado smid en een deeltijd loonwerker om een kleine greep te doen.
Die mepten met die lange lineaal en een natte spons in de rondt als je een te grote waffel opzette.
Dat waren tijden
![]()
Zwijg stil - ik heb in de school nog gedwongen 'rechts' leren schrijven want linkshandig was 'van de duivel' of zoiets.Wist niet dat je zo oud was![]()
Och, hier natuurlijk ook hoor. Genoeg studenten die zo denken, maar als je van je bachelor naar aan master wil dan heb je aan een 3 op 4 (7,5 op 10 dus) zelden genoeg.Als je hier je MSc haalt met allemaal 5,5jes heb je alsnog een MSc![]()
Ik had een Aardrijkskunde docent die altijd met een liniaal op tafel sloeg als we niet opletten. Mocht ie niet meer van de conrector. Maar hij was origineel, hij nam een klein hotelbelletje meeOnze docenten kwamen uit de praktijk rollen. 30 jaar machinist grote vaart, uit een machinefabriek, een bijna pensionado smid en een deeltijd loonwerker om een kleine greep te doen.
Die mepten met die lange lineaal en een natte spons in de rondt als je een te grote waffel opzette.
Dat waren tijden
![]()
Niet gek.Uurtje maar?
Heb in sept een aantal lesdagen van 6u gepland staan..
Niet gek.
Ik geef 4x 75' les. Helaas wel verdeeld over vier dagen dit semester, vanaf januari gelukkig di-do. Lekker gewerkt.![]()
En toch zou ik dat idee niet zo snel afschieten. Je krijgt er ook door de diepte echt een hoop bruikbare ruimte bij + de transformatie van een kamer door een hoop extra daglicht (als je er maar een paar raampjes in hebt zitten). Zeker bij een slaapkamer is dat écht top.ander onderwerp?
Offerte voor dakkapel laten maken
Van de 4.7m binnen breedte van het huis blijft er 3.2m netto over voor de dakkapel
Waardeloos
Die lasagne’s zijn zo goor dat ze weer lekker worden. Toen ik 16/17 was kon ik rustig 1,5 kilo van die kant-en-klare lasagne naar achteren werkenWeekend trouwens!
Nu eerst ff een half uurtje de oogjes dicht op de bank. Daarna een kant-en-klare lasagnemaaltijd in de oven en een Hertog Jan er bij...
Tot zzzzzzzo...
Ondanks dat ik ook liever discs heb, is die €80 nu weggegooid geld. Sony heeft vorige maand aangekondigd dat ze in 2028 stoppen met fysieke disks en alles alleen digitaal gaan aanbieden, dus dan heb je niks meer aan zo’n drive.Wel een addertje in de kleine lettertjes, het is geen Disk Edition! Dan moet daar een losse Disc Drive bij als ik de dics zou willen gebruiken, ik ben fan van de hoesjes, dan komt daar komt daar € 80,- en betaal ik € 930,-.
Ja, is waar. Ben benieuwd of ze daar op den duur nog op terugkomen.LOndanks dat ik ook liever discs heb, is die €80 nu weggegooid geld. Sony heeft vorige maand aangekondigd dat ze in 2028 stoppen met fysieke disks en alles alleen digitaal gaan aanbieden, dus dan heb je niks meer aan zo’n drive.
Tuurlijk niet. Zo kan je mooi nieuwe spellen verkopen.Ja, is waar. Ben benieuwd of ze daar op den duur nog op terugkomen.![]()
Er is nu ook al een online Store met games die ook op schijf te krijgen zijn.Tuurlijk niet. Zo kan je mooi nieuwe spellen verkopen.
Ja, maar als niemand zijn spellen nog op schijf heeft, kan je op een gegeven moment de stekker eruit trekken.Er is nu ook al een online Store met games die ook op schijf te krijgen zijn.![]()
En toch zou ik dat idee niet zo snel afschieten. Je krijgt er ook door de diepte echt een hoop bruikbare ruimte bij + de transformatie van een kamer door een hoop extra daglicht (als je er maar een paar raampjes in hebt zitten). Zeker bij een slaapkamer is dat écht top.
Maar levert zo'n investering van 20k uiteindelijk niet meer op bij verkoop huis?Offerte is binnen, kale kapel is 11k. Dan nog aftimmeren, afwerken, vliering er weer in.. ga je naar de 20 denk ik. Is mij voor dit huis niet waard. Over een jaartje of twee zijn we hier sowieso wel weg.
Maar levert zo'n investering van 20k uiteindelijk niet meer op bij verkoop huis?
Dan heb je het wel terug verdiend en toch 2 jaar profeit van gehad.
Absurd!In Georgia (US) krijgt een bataljon - of hoe het ook heet - soldaten 4 dagen verlof als ze 2 jaar bijtekenen bij het leger. Bedoeling is dat ze die 4 dagen gebruiken om GTA VI te kunnen spelen als het spel uitkomt in november![]()
Nu bij de Kia dealer/garage voor de grote beurt. Nu ook even kijken naar de nieuwe modellen K4 Sportwagon en de Seltos![]()
De EV5 GT Line Business Edition (mond vol) ziet er wel mooi uit met volledig glazen dak tot over de achterbank. En voorstel deel is nog schuif/kantel ook. Maar ja, 48k... is hoop geld.
Ja de K4 Sportwagon ook in GT Line Launch Edition (ook met glazen dak) kost ook al 44k en dan heb je toch een kleinere auto (lager). Dan zou ik inderdaad nog wel ergens die 4k vandaan 'toveren' en voor die EV5 gaan.Vind 48k echt reuze meevallen
De premium alternatieven die net zo ruim zijn kosten makkelijk 15-25k meer en daar kan t dak niet open
RollerCoaster Tycoon en SimCity 3000 Deluxe heb ik ook úúúren gespeeld. En Sims 1-3.Ik snap niks van die grote bedragen voor een spelcomputer. Ik heb er dan ook echt helemaal niks mee. Heb zelf ooit een degelijke pc gebouwd, maar gamen deed ik niet. Als jochie/puber thuis wel wat, cd/dvd kwam toen op. Eerst nog diskettes (wel de kleine 3,5") gebruikt.
Age of Empires, RollercoasterTycoon, Colin McRae Rally, Red Alert en dat was het wel. GTA 2 ook soms bij vrienden maar kon mij weinig boeien.
Nu heb ik leerlingen die Call of Duty spelen et cetera, al van jongs af aan, met papa. Geen fijne ontwikkeling als je het mij vraagt. Ga lekker buiten bouwen of ravotten, balletje trappen...
Ah ja, SimCity ook inderdaad!RollerCoaster Tycoon en SimCity 3000 Deluxe heb ik ook úúúren gespeeld. En Sims 1-3.
Al die oorlogsgames heb ik ook niet begrepen. Mensen vinden vaak wel erg hoe het er allemaal aan toe gaat in de wereld, maar dan wel op die manier oorlog voeren…![]()
Gebroken? Hoe krijg je dat voor elkaar?Ik heb al jaren een PS5 staan, geen idee wat dat gekost heeft. Wel kan ik mij herinneren dat mijn zoontje een schijfje van een net nieuw spel gebroken had, dus mocht ik voor de 2de keer 70 euries uitgeven aan hetzelfde spel![]()
Bij €70 aan een spel uitgeven haak ik al afIk heb al jaren een PS5 staan, geen idee wat dat gekost heeft. Wel kan ik mij herinneren dat mijn zoontje een schijfje van een net nieuw spel gebroken had, dus mocht ik voor de 2de keer 70 euries uitgeven aan hetzelfde spel![]()
Au, waarom zo'n fel rode kleur... dat had wat donkerder gemogen, vind ik ook chiquer...Gebroken? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Nu je hier toch bent…
![]()
UNIEK! MERCEDES X-Klasse 350d 6x6 'CARLEX DESIGN' ZieFoto's! (m2432638781) — Bestelauto's — Marktplaats
AangebodenUiterst zeldzame MERCEDES X-Klasse 350d 6x6 originele CARLEX DESIGN 'One of Three Worldwide'Dit betreft de laatste én meest exclusieve van delink.marktplaats.nl
Door invloed van die games lopen jongeren scholen binnen en gaan IRL om zich heen schieten.Wat is er trouwens mis met oorlogsgames? Een game is een game of ie nou een nep huis bouwt voor een nep familie en daar uren insteekt of een nep oorlogje speelt.
Waarom. Misschien heeft die beste man nog 25 jaar op aarde. Hoop ik wel in ieder geval als ik 80 ben.Hier loopt een bejaarde man rond, met rollator, die serieus voor een EV2 gaat. Wil er zijn 5 jaar oude Picanto op inruilen. Zijn (schoon)zoon loopt er een beetje bij.
Die man is echt al tegen de 80 denk ik.
Dan praat je als zoon toch zo'n aanschaf uit zijn hoofd lijkt me? Nog ff doortuffen met de Picanto lijkt me beter.