Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Zo. In 19 min thuis. Dank voor iedereen die netjes opzij is gegaan of überhaupt rechts reed want ik kon in 1 streep doorrijden zonder te remmen.

Weekend, ook aan toe.

@Carkiller Speelt je pa dit weekend nog in Delft? Is nu jazz. Ikzelf wil eigenlijk nog wel ff langs maar sociale agenda is vrij vol :o.

Laatst bewerkt:
Plaatje bij pagina 653, wederom een ode aan publiek transport!
Wie kent de 90’s Nederlandse trashdance klassieker niet van The Venga Boys, dus een ode aan de Bus.

653.jpg

Zo. In 19 min thuis. Dank voor iedereen die netjes opzij is gegaan of überhaupt rechts reed want ik kon in 1 streep doorrijden zonder te remmen.

Weekend, ook aan toe.

@Carkiller Speelt je pa dit weekend nog in Delft? Is nu jazz. Ikzelf wil eigenlijk nog wel ff langs maar sociale agenda is vrij vol :o.
Ik heb geen flauw idee.:unsure:

Ik zit sinds een tijdje weer eens in de trein. Wat ben ik toch blij dat ik normaal met de auto kan. Fietsen voor je leven om dat ding te halen, druk, ontzettend heet als je eenmaal zit, mensen die keihard zitten te bellen…

Gelukkig is het met een goede reden, zometeen even testen of het bier in Rotterdam nog net zo goed smaakt als vorige keer :love:

Waar ik mij vooral aan stoor als ik eens wil gamen, dat ik dan eerst een half uur lang updates moet downloaden en installeren, daar heb ik helemaal geen tijd voor :ROFLMAO:
Dit. Ik doe het zelden, slingerde laatst dat ding aan. Kon uur later pas iets doen. Laat dan maar weer
Valt bij langer niet gebruiken inderdaad tegen. Heb een Wifi-versterker staan omdat ik met mijn kamer ver van de meterkast zit, (Deco M4) maar daarmee is het in een kwartier vaak wel klaar.

Wat een zwaar leven hebben jullie toch. Minutenlang wachten op updates. Niet te doen! Nog een reden om niet te gamen :p
Als de gemeente in je kindertijd weinig doet om er een voor kinderen leuke (nieuwbouw)buurt van te maken moet je toch wat, hè? Daar is het bij mij ooit mee begonnen. :ROFLMAO: En nog… ze beloven veel, maar nu een jaar later heb ik nog steeds geen rolstoelbus. En zolang zij de boel niet op orde hebben mogen wij niks aanschaffen. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Las iets leuk van @Nico GTR, mag naar de 2de ronde van een sollicitatie - veel succes man!
<edit> dit laatste geldt uiteraard ook voor @S J 1001 (y)

En sorry voor de reuring die ik veroorzaakte bij de uitslag van de AI wedstrijd over de winnaar / wedstrijdregels / vrije interpretatie. Mijn lot als Notoire Nulpunter, ik kom als Robin Hood op voor de echte winnaars van het spelletje :ROFLMAO:

Eerlijk, ik moest het woord ff opzoeken vooraleer het te gebruiken, dankzij AI..
"Nouw AI Kees, hoe zeg je "deining" of "de boel op stelten zetten" in het Hollands?"
Antwoord "reuring".

En dan keert de wal het schip of zo :unsure: ?
Ik ben niet zo thuis in het nautische wereldje, naar een subtropisch zwemparadijs gaan met de kinderen is voor mij al zéér avontuurlijk qua water avonturen. Zeker het golfslagbad.

Zeker maar die mogen ze lekker uitbetalen

Ik ‘werk’ gewoon door :p
Dan gaat de helft van de uitbetaling naar de belasting, da's zund...

Je moet het net als mij doen: mijn vorige werkgever krijgt nog €205,- van mij volgens de laatste salarisstrookje van juli. Maar ik lees niks in mail en van leidinggevende of secretaresse hoor ik ook niks, dus...

Je moet het net als mij doen: mijn vorige werkgever krijgt nog €205,- van mij volgens de laatste salarisstrookje van juli. Maar ik lees niks in mail en van leidinggevende of secretaresse hoor ik ook niks, dus...
Dan moet je het vooral op een openbaar forum posten. :p

Reuring in Nederland ziet er ongeveer zo uit..
Ik denk dat dit meer reuring is! Hoe klein een huis ook is, altijd ruimte voor de Polonaise… :ROFLMAO:
IMG-1405.jpg

Mwah werk maar 2-3u per dag vanuit huis, afgelopen 3 weken niet naar kantoor geweest. Dinsdag misschien wel eventjes.

Hadden ze mn functieprofiel maar moeten aanpassen :p

Pas alleen wel op met zulke fratsen, als de volgende werkgever een keer om een referentie vraagt… beter ga je gewoon netjes uit elkaar ;)

Heb dit uiteraard gewoon verteld, ze snappen dondersgoed hoe dit komt :-) extern en naar het team de GM positie communiceren en op papier nog een PM functie. :rolleyes:

Oké alleen ik neem aan dat je gewoon nog steeds voor een fulltime functie uitbetaald krijgt.

Ik zou zelf gewoon nog even door de zure appel bijten en gewoon m’n werk blijven doen, dan loop je daar met een opgeheven hoofd weg.

Je komt elkaar namelijk altijd 2 keer in het leven tegen, beter blijft een deur open dan gesloten.

Oké alleen ik neem aan dat je gewoon nog steeds voor een fulltime functie uitbetaald krijgt.

Ik zou zelf gewoon nog even door de zure appel bijten en gewoon m’n werk blijven doen, dan loop je daar met een opgeheven hoofd weg.

Je komt elkaar namelijk altijd 2 keer in het leven tegen, beter blijft een deur open dan gesloten.

Ik doe wat ik moet doen :-)

• Leuk
Waarderingen: JL86
Terug
Bovenaan