Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, niet meer nuGaat het over geld?
Vrouwen?Nee, niet meer nu
Is goed, al een aantal pagina's niet over gesproken...Vrouwen?
Die van mij zit in Spanje.Geen vrouwen hier. Die zitten op de camping.
Dus jij bent baas over de afstandsbediening vanavond?Geen vrouwen hier. Die zitten op de camping.
Waarschijnlijk heeft hij een hele lijst klussen te doen dus absoluut geen tijd voor de tv.Dus jij bent baas over de afstandsbediening vanavond?![]()
Amerikaanse prijzen hè! Alles groot en duurDure grasmaaier. Die is duurder dan mijn robotmaaier.![]()
Ik zit nu kwalificatie te kijken.Nee. Het is hier heerlijk rustig. Samen met mijn oudste zoon. Lekker F1 kijken en verder niks.![]()
De mijne kan 2000m2 aan volgens de beschrijving. Hij kan mijnAls ik mijn tuin elke week wil maaien moet ik 10 robotmaaiers hebben...
In hoeveel weken?De mijne kan 2000m2 aan volgens de beschrijving. Hij kan mijntuingras dus 10 keer doen…..![]()
De mijne kan 2000m2 aan volgens de beschrijving. Hij kan mijntuingras dus 10 keer doen…..![]()
Wat voor enorm perceel heb jij dan wel?In hoeveel weken?![]()
Doe mij de hakkie maar. Een paar weken of langer op hetzelfde project zitten..mwah, alleen maar zand schuiven is niet mij ding, dan nog eerder op een mobiele kraanOp zo een grader rondtouren lijkt me nou een ultiem ontspannen baantje.
Dan is jouw perceel beter geschikt voor mijn maaier dan het mijne.Valt mee, is 1650 m2.
Goed punt, waarschijnlijk typisch zoiets dat je na een dag of twee wel weer gezien hebt…Doe mij de hakkie maar. Een paar weken of langer op hetzelfde project zitten..mwah, alleen maar zand schuiven is niet mij ding, dan nog eerder op een mobiele kraan
Bij 656 weer heel veel keuze: motorbootjes, MB 3L 6-cilinder motorblok, Lego, campers, trekkersIk keek ook op 655 en kwam uit op het plaatje van Robert - daarnaast is er ook een superdeluxe Japanse trein in donkerbruin met die code, maar geen foto gevonden met 655 in beeld
Als het hier in dit topic over vrouwen gaat is het over het algemeen hommeles omdat er weer een vriendin haar afspraken niet nakomt.
Je twijfelt nog?Vriendin/vrouw
Paar weken pieken. Net als 16 februari en april/mei de eerste snede. Blijft mooi werkLijkt mij wel mooi als bijbeunbaantje. De mais gaat er hier af en ik kan altijdwel genieten van de enorme efficiëntie waarmee dat soort klussen uitgevoerd worden. Doen ze goed![]()
Jij hebt keuze? MazzelaarVriendin/vrouw
Vriendin en vrouw. Dubbele vaste lasten.Jij hebt keuze? Mazzelaar
Nee, geloof niet dat dat de reden isVandaar dat ik geen geld overhoud elke maand.![]()
Als je moet betalen is het geen vriendin hè, ook al lijkt dat misschien wel zo voor die volle 2 minutenVolgens mij geeft mijn vrouw expres elke maand zoveel geld uit, zodat er niks over blijft voor een vriendin![]()
Haha gaat weer lekker hier. Even bijlezen... jup, echt weer wat gemist.
Vandaag financieel overzicht bijgewerkt. Voor de grap een draaitabel gemaakt. Ze heeft maar "heel" iets meer uitgegeven dan ik... ach ja, ze verdient ook meer. Letterlijk/figuurlijk, dat laat ik in het midden![]()
Ga je nu werkelijk klagen dat je vrouw veel geld uitgeeft terwijl je dat zelf ook doet?Volgens mij geeft mijn vrouw expres elke maand zoveel geld uit, zodat er niks over blijft voor een vriendin![]()