Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

De Stihl 655 grasmaaier

Ik had ook nog een Komatsu GD655- motor grader in de aanbieding.
Zo'n rare gele machine met brede schuif onder de cabine die bij wegenaanleg het grind eerst vlak maakt...

Ik keek ook op 655 en kwam uit op het plaatje van Robert - daarnaast is er ook een superdeluxe Japanse trein in donkerbruin met die code, maar geen foto gevonden met 655 in beeld

Lijkt mij wel mooi als bijbeunbaantje. De mais gaat er hier af en ik kan altijdwel genieten van de enorme efficiëntie waarmee dat soort klussen uitgevoerd worden. Doen ze goed (y)

Ik keek ook op 655 en kwam uit op het plaatje van Robert - daarnaast is er ook een superdeluxe Japanse trein in donkerbruin met die code, maar geen foto gevonden met 655 in beeld
Bij 656 weer heel veel keuze: motorbootjes, MB 3L 6-cilinder motorblok, Lego, campers, trekkers

Haha gaat weer lekker hier. Even bijlezen... jup, echt weer wat gemist.
Vandaag financieel overzicht bijgewerkt. Voor de grap een draaitabel gemaakt. Ze heeft maar "heel" iets meer uitgegeven dan ik... ach ja, ze verdient ook meer. Letterlijk/figuurlijk, dat laat ik in het midden:censored:

Haha gaat weer lekker hier. Even bijlezen... jup, echt weer wat gemist.
Vandaag financieel overzicht bijgewerkt. Voor de grap een draaitabel gemaakt. Ze heeft maar "heel" iets meer uitgegeven dan ik... ach ja, ze verdient ook meer. Letterlijk/figuurlijk, dat laat ik in het midden:censored:

Ach zelfs met de verhouding de andere kant op gebeurt dat :’)

Vandaag met de cabrio onderweg. Trekt niet, stinkt ergens. Thuisgekonen en op onderzoek. De rechter voorrem bleef hangen. Remkkauw eraf en de remzuiger een aantal keer op en neer bewogen (met het pedaal de ene kant op, met een lijmtang de andere kant). Nu lijkt het weer goed maar zal nog wel een winterklusje worden.

Terug
Bovenaan