Carkiller
Petrolhead
Ja, vast. Dikke winst had je op de Corvette.Nou zij geeft het meer aan kleding uit, dat vind ik zonde, althans de hoeveelheid. Ik probeer af en toe nog wat bij te verdienen met dingen die ik koop.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, vast. Dikke winst had je op de Corvette.Nou zij geeft het meer aan kleding uit, dat vind ik zonde, althans de hoeveelheid. Ik probeer af en toe nog wat bij te verdienen met dingen die ik koop.
Was toch een MX-5je dacht ik?Vandaag met de cabrio onderweg. Trekt niet, stinkt ergens. Thuisgekonen en op onderzoek. De rechter voorrem bleef hangen. Remkkauw eraf en de remzuiger een aantal keer op en neer bewogen (met het pedaal de ene kant op, met een lijmtang de andere kant). Nu lijkt het weer goed maar zal nog wel een winterklusje worden.
Verschil is dat JL zijn waar ook weer met winst verkoopt. Of dat probeert hij in ieder geval. Dat zie ik een vrouw nog niet altijd doen.Ga je nu werkelijk klagen dat je vrouw veel geld uitgeeft terwijl je dat zelf ook doet?![]()
Je bedoelt hun waar...Verschil is dat JL zijn waar ook weer met winst verkoopt. Of dat probeert hij in ieder geval. Dat zie ik een vrouw nog niet altijd doen.![]()
Mijn vriendin had het over de toekomst, ze is op zoek naar een koophuis. Ze zegt maar jij hebt al een huis. Ik zeg dat klopt en dat zeg je goed, IK heb al een huis. Blijft het echt wat tussen ons, welkom. Loopt het ooit stuk, doei. Geen gemeenschap van goederen, geen half om half, zo staat het er voor.
Niet waar!Je bedoelt hun waar...![]()
Maar wat van haar is, is niet van jou. Daar draait het hier om.Wat van mij is, is ook van haar, daar heb ik niet zoveel moeite mee![]()
Mijn haar is van mij, de rest is van haar!Maar wat van haar is, is niet van jou. Daar draait het hier om.
Wat haar is is van haar, wat van mij is is van haar. Eerlijk verdeeld!
Maar wat van haar is, is niet van jou. Daar draait het hier om.
Ja dat weet ik, ben goed aangetrouwd maar daar pluk ik helemaal geen vruchten vanMaar wat van haar is, is niet van jou. Daar draait het hier om.
Niet eens een 16v.Niet waar!
Potsiedikkie, wat worden die Delta’s duur zeg!
![]()
Lancia Delta 2.0 HF Integrale|Uniek|1988 (m2433091415) — Lancia — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 5Kleur: RoodTechnische informatieVermogen: 133 kW (181 PK)PrestatiesAcceleratie (0-100): 5,7 sTopsnelheid: 220link.marktplaats.nl
Je hebt veel in je Mars.Dat weet ik, maar ik wou het nog maar even benadrukken voor @JL86
Het leek me al niet een heel bijzondere uitvoering.Niet eens een 16v.
Heb alles op 1 hoop. Ik verdien echt behoorlijk meer maar ‘t is niet allemaal in geld uit te drukken qua wat is ‘eerlijk’ en we doen het toch echt samen.Geen gemeenschap van goederen, geen half om half, zo staat het er voor.
Zucht. Voor mij wel peak F1. Wat een apparaat.
Ik schrok al toen ik in FlightRadar24 keek. Wat een drukte boven Alphen a/d Rijn.Jeetje, mijn keukenlamp was vanochtend stuk gegaan dus ander LED bolletje er in gedaan.
Moet uit gaan kijken dat hier geen vliegtuigen gaan landen, wat een licht.![]()
Dit hebben wij, is best chill . Geïnstalleerd na het een keer te hebben gezien in een hotelIk schrok al toen ik in FlightRadar24 keek. Wat een drukte boven Alphen a/d Rijn.
En heb je een plaatje hoe 1300 eruit ziet? Ik ben op zoek naar een Philips Hue-lichtstrip voor onder mijn bed. Daar wil ik een bewegingssensor tussenzetten, dan hoef ik ‘s nachts mijn bedlampje niet meer aan te doen als ik hoge nood heb.
Wat ik in gedachten heb is 1200 Lumen…
![]()
Flux LED stripverlichting van 3 meter | Philips Hue NL
Transformeer jouw ruimte met de Philips Hue Flux lightstrip van 3 meter. Aanpasbare smart verlichting voor levendige kleuren en sfeer. Koop nu!www.philips-hue.com
Exact deze Flux?Dit hebben wij, is best chill . Geïnstalleerd na het een keer te hebben gezien in een hotel
Hebben jullie in the US ook de Twix reclameclip met een redneck die in zijn handgeschakelde muscle car rondscheurt over het platteland met een grote grijns op zijn gezicht?Je hebt veel in je Mars.![]()
Geen idee. Ik woon niet in de US.Hebben jullie in the US ook de Twix reclameclip met een redneck die in zijn handgeschakelde muscle car rondscheurt over het platteland met een grote grijns op zijn gezicht?Je hebt veel in je Mars.![]()
Ik kijk eigenlijk geen tv...Hebben jullie in the US ook de Twix reclameclip met een redneck die in zijn handgeschakelde muscle car rondscheurt over het platteland met een grote grijns op zijn gezicht?
Ik vind de V12 toch mooier klinken
Hij komt hier niet voorbij, helaas. Had hem graag gezien. Ik zie Greg Abbott daarentegen dagelijks. Zie jij die?Me neither, maar passeert geregeld op YT (wij hebben geen Premium).
Maar toen was ik nog te jong om het echt goed mee te krijgenIk vind de V12 toch mooier klinken
Zo is dat! Ook jaren en jaren lang de sluitpost in de begroting geweest. Eerst de kinderen en vrouw en dan jezelf. Kwam niks te kort, maar uitgaven voor de kinderen gingen gewoon voor.Ach zelfs met de verhouding de andere kant op gebeurt dat :’)
Ik was meer van de West (McLarens) met David, Mika en Kimi. Tijdens de gp van hongarije werd het dan East.Zucht. Voor mij wel peak F1. Wat een apparaat.
Ik vind Marlboro ook één van de gaafste sponsors. Logo klopt gewoon met Ferrari team. Reclames waren ook altijd geniaal.
(hopelijk doet de link het - anders Google 'Twix reclame recent' en dan popt die wel op, op IG is het de langere versie)Hij komt hier niet voorbij, helaas. Had hem graag gezien. Ik zie Greg Abbott daarentegen dagelijks. Zie jij die?
MX5 inderfaad, een nbfl. Achter werkt het anders, zet je daar de lijmtang op is het stuk. Daar moet je een m10 biutje uit draaien dat redelijk verstopt zit achter de handremhevel, daar een inbus 3 insteken en dan met de inbus terugstellen en weer vast draaien. Paar jaar geleden achter de schijven en remblokken vervangen, youtube was weer handig.Was toch een MX-5je dacht ik?
Bij de 2 die ik had en degene die ik nu heb was / is het ook van dat, maar dan achteraan.
Remedie : zelf mooi warmrijden en dan iemand die geen bal om mechaniek geeft een paar echte noodstops laten doen (waar het veilig kan) van 120 km/h tot stilstand. Probleem opgelost maar ik krijg dat niet over mijn mechanisch hart om dat ding zo te mishandelen.
Ik heb wel al met een NB gereden, maar sleutelervaring is enkel met mijn NA/NC/NDsMX5 inderfaad, een nbfl. Achter werkt het anders, zet je daar de lijmtang op is het stuk. Daar moet je een m10 biutje uit draaien dat redelijk verstopt zit achter de handremhevel, daar een inbus 3 insteken en dan met de inbus terugstellen en weer vast draaien. Paar jaar geleden achter de schijven en remblokken vervangen, youtube was weer handig.
Idem hier, op de bmw na.Heb alles op 1 hoop. Ik verdien echt behoorlijk meer maar ‘t is niet allemaal in geld uit te drukken qua wat is ‘eerlijk’ en we doen het toch echt samen.
Das mijn filosofie.
Als we uit elkaar gaan interesseert het me ook geen drol als we 50/50 moeten doen. De BMW MOET ik denk wel overnemen uit de inboedel. Van haar dan welteverstaan![]()