Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Middag

Kinderverjaardag geweest bij de buren, ben even klaar :’)

Gister Singaporees gegeten in de stad, even bedenken waar ik zo zin in heb. Denk spareribs.

Kom net thuis, schade aan mijn geparkeerde Swift. Deuk in de deur en lakschade. Zucht... Dader onbekend, hij is all risk verzekerd dus komt wel weer goed, maar dus dikke pech.

9dbceccf-c897-4663-9526-dafe87e8b4c2.jpg

Wat heb je precies gegeten dan? Zou zo weer op het vliegtuig richting Singapore stappen…

Hainanese chicken rice, chili crab, satay en stuffed pancakes (bij lion city in Rotterdam). 2e keer nu geweest daar, prima plek. (Niet geweldig, maar goed 1 van de weinige Singaporese)

@JL86 op vakantie heb je vast wel eens 15' vrij voor een inzending voor de AI-wedstrijd; dat is al even geleden en dat ik daar nu steevast de enige nulpunter pispaal ben begint wat te vervelen :cautious:

Ik doe nochtans zoooo hard mijn best (not) en dacht al het Centrum voor Gelijke Kansen een gele briefkaart of een postduif te sturen wegens een vermoeden van discriminatie op basis van nationaliteit :ROFLMAO:

@JL86 op vakantie heb je vast wel eens 15' vrij voor een inzending voor de AI-wedstrijd; dat is al even geleden en dat ik daar nu steevast de enige nulpunter pispaal ben begint wat te vervelen :cautious:

Ik doe nochtans zoooo hard mijn best (not) en dacht al het Centrum voor Gelijke Kansen een gele briefkaart of een postduif te sturen wegens een vermoeden van discriminatie op basis van nationaliteit :ROFLMAO:

Ach mijn punt (enkelvoud) wordt ook regelmatig niet meegeteld

Ben hobbykok en lees veel over koken / recepten maar van de Singaporese keuken / restaurants had ik nog nooit gehoord - ga ik zeker eens bekijken.

Hier zit ook wel een goede Indiër, kan de Butter Chicken wel waarderen daar. Af en toe voor de lunch afhalen!

Laatst bewerkt:
Weer eens een kort reisje geboekt. Ik zal nu binnenkort 'Platinum' bereiken bij Hotels.com
Gevraagd wat dat nou precies betekent: wat kans op korting, eventuele 'VIP-upgrades', en 'VIP-klantendienst'.
Ik reageer: maar die dingen krijg ik al bij Gold?
'Klopt, en dat behoudt u bij platinum.'

....

Hé, maar ik ben dus binnenkort wel Platinum-lid! Vettttt:cool:
iu

Zeg wel - rare schade. Kan niet zijn van een trekhaak of een ander autoportier er lomp tegen te pletsen . De trapper van een fiets lijkt me ook sterk en die donkergrijze sierstrip die uitsteekt heeft zo te zien niks.
Ook niet de meest makkelijke kleur om te spuiten me dunkt.
Omnium (in het Nederlands : all risk) verzekering of niet, het blijft gedoe waar je niet om gevraagd hebt.

Laatst bewerkt:
Toen ik Economie studeerde (dat was toen de dieren nog praatten) was Platinum duurder dan goud. Niet even maar vrij structureel. Nu is het 1/3de grosso modo. Bizar dat het dan hoger op de ladder staat dan goud qua "fidelity programs". Ze zouden beter Rhodium nemen :LOL:

Grof gezegd, aankoopprijs per kilo : Ag 2K€, Au 125K€ en Pt 47K€.

Ik ken de hotels benefits niet, boek meestal via Booking.com heb daar het hoogste “genius” niveau maar daar heb je echt helemaal niks aan :ROFLMAO:

Ik ken de hotels benefits niet, boek meestal via Booking.com heb daar het hoogste “genius” niveau maar daar heb je echt helemaal niks aan :ROFLMAO:
Hotels (Europa, niet VS, leve VPN) biedt 10% korting aan (te ver-zilver-en :D) elke 10 nachten.
De prijzen zijn toch overal wel zo'n beetje hetzelfde, doe mij dan maar die 10%. (En ik krijg nog wat procentjes via m'n CC, natuurlijk.)

Ik heb overigens ooit wel wat gratis drankjes gekregen bij een 'VIP-hotel' als gold-member, maar die status slaat echt nergens op. Vaak genoeg gezien dat zonder in te loggen ik een prijs zag die bij inloggen plots een 'SPECIAL GOLD MEMBER PRICE' werd. Online boeken is toch altijd een groot zwendelfeest.

Onze ervaringen met Booking.com waren ook niet altijd positief. Wij slapen eigenlijk alleen in hotels als we een tussenstop hebben op vakantie, maar verder niet. Doe ons maar lekker in een huisje van Landal, dan vermaken we ons wel.

Toen ik Economie studeerde (dat was toen de dieren nog praatten) was Platinum duurder dan goud. Niet even maar vrij structureel. Nu is het 1/3de grosso modo. Bizar dat het dan hoger op de ladder staat dan goud qua "fidelity programs". Ze zouden beter Rhodium nemen :LOL:

Grof gezegd, aankoopprijs per kilo : Ag 2K€, Au 125K€ en Pt 47K€.

black staat er weer boven :’)

Zoek vaak via Booking en boek dan direct via de accommodatie

Op z’n minst dezelfde prijs (soms dus beter)

Heb wel eens de cust service van Booking moeten gebruiken..dat was echt tergend slecht!
Ja, hier net ook een weekendje weg geboekt via een lokaal hotelletje. Leuker en dan hoeven ze niet die forse commissies te betalen.

Weer eens een kort reisje geboekt. Ik zal nu binnenkort 'Platinum' bereiken bij Hotels.com
Gevraagd wat dat nou precies betekent: wat kans op korting, eventuele 'VIP-upgrades', en 'VIP-klantendienst'.
Ik reageer: maar die dingen krijg ik al bij Gold?
'Klopt, en dat behoudt u bij platinum.'
Heerlijk. Daar hebben we wat aan. Als je veel naar eenzelfde hotel(keten) gaat, dan kan het wel aantikken als je het loyaliteitsprogramma van die keten gebruikt.

Maar ik laat me daar meestal niet door leiden.

Terug
Bovenaan