Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Naja, in de auto springen om ons te laten stoppen met typen heeft anders ook weinig nutNeee, dat vraag ik niet lief.
Ah man dit is echt lelijk zeg. Wat vervelendKom net thuis, schade aan mijn geparkeerde Swift. Deuk in de deur en lakschade. Zucht... Dader onbekend, hij is all risk verzekerd dus komt wel weer goed, maar dus dikke pech.
![]()
Ddos aanvalletje op Autoweek , besteld via het darkweb. Lukt vast wel vanuit TexasNaja, in de auto springen om ons te laten stoppen met typen heeft anders ook weinig nut
![]()
Wat heb je precies gegeten dan? Zou zo weer op het vliegtuig richting Singapore stappen…Gister Singaporees gegeten in de stad, even bedenken waar ik zo zin in heb. Denk spareribs.
Zijn er al uitvallers?Zo... ik ga nu de race kijken...
Wat heb je precies gegeten dan? Zou zo weer op het vliegtuig richting Singapore stappen…
Ik zeg niets... er zijn misschien nog anderen die later gaan kijken...![]()
Maar de eerste gebeurtenis was geen verrassing.
Lap 31 van 72...Als Twix op snelheid 1,25x heeft gekeken en alle gele vlaggen op 2,5x moet hij ver aan het einde van de race zitten.
Niet te snel doorspoelen anders zit hij al in Monza!Als Twix op snelheid 1,25x heeft gekeken en alle gele vlaggen op 2,5x moet hij ver aan het einde van de race zitten.
Amerikanen kunnen gekke dingen met een DeLorean…Dat gaat natuurlijk niet. Ik heb een 7 uur tijdsverschil tov van Nederland.Niet te snel doorspoelen anders zit hij al in Monza!
@JL86 op vakantie heb je vast wel eens 15' vrij voor een inzending voor de AI-wedstrijd; dat is al even geleden en dat ik daar nu steevast de enige nulpunter pispaal ben begint wat te vervelen
Ik doe nochtans zoooo hard mijn best (not) en dacht al het Centrum voor Gelijke Kansen een gele briefkaart of een postduif te sturen wegens een vermoeden van discriminatie op basis van nationaliteit![]()
Klinkt goed, ga ik zeker onthouden voor als we binnenkort weer eens in Rotterdam zijn!Hainanese chicken rice, chili crab, satay en stuffed pancakes (bij lion city in Rotterdam). 2e keer nu geweest daar, prima plek. (Niet geweldig, maar goed 1 van de weinige Singaporese)
Zeg ik ook vaak als de buikgriep over is.En het is klaar. Race is voorbij.
Is volgens mij meer een fusion van andere keukens.
WereldkeukenJup alles wat eromheen zit qua landen
Wat balen zeg!Kom net thuis, schade aan mijn geparkeerde Swift. Deuk in de deur en lakschade. Zucht... Dader onbekend, hij is all risk verzekerd dus komt wel weer goed, maar dus dikke pech.
![]()
Hier zit ook wel een goede Indiër, kan de Butter Chicken wel waarderen daar. Af en toe voor de lunch afhalen!
Moest het even googelen maar ziet er goed uit! Zal het eens onthouden en de volgende keer kijken of ze dat hier ook op het menu hebben staanLamb roghan josh is een van m’n favorieten
Hotels (Europa, niet VS, leve VPN) biedt 10% korting aan (te ver-zilver-enIk ken de hotels benefits niet, boek meestal via Booking.com heb daar het hoogste “genius” niveau maar daar heb je echt helemaal niks aan![]()
Ik ken de hotels benefits niet, boek meestal via Booking.com heb daar het hoogste “genius” niveau maar daar heb je echt helemaal niks aan![]()
Toen ik Economie studeerde (dat was toen de dieren nog praatten) was Platinum duurder dan goud. Niet even maar vrij structureel. Nu is het 1/3de grosso modo. Bizar dat het dan hoger op de ladder staat dan goud qua "fidelity programs". Ze zouden beter Rhodium nemen
Grof gezegd, aankoopprijs per kilo : Ag 2K€, Au 125K€ en Pt 47K€.
Ja, hier net ook een weekendje weg geboekt via een lokaal hotelletje. Leuker en dan hoeven ze niet die forse commissies te betalen.Zoek vaak via Booking en boek dan direct via de accommodatie
Op z’n minst dezelfde prijs (soms dus beter)
Heb wel eens de cust service van Booking moeten gebruiken..dat was echt tergend slecht!
Ja, hier net ook een weekendje weg geboekt via een lokaal hotelletje. Leuker en dan hoeven ze niet die forse commissies te betalen.
Heerlijk. Daar hebben we wat aan. Als je veel naar eenzelfde hotel(keten) gaat, dan kan het wel aantikken als je het loyaliteitsprogramma van die keten gebruikt.Weer eens een kort reisje geboekt. Ik zal nu binnenkort 'Platinum' bereiken bij Hotels.com
Gevraagd wat dat nou precies betekent: wat kans op korting, eventuele 'VIP-upgrades', en 'VIP-klantendienst'.
Ik reageer: maar die dingen krijg ik al bij Gold?
'Klopt, en dat behoudt u bij platinum.'
Zie jij er één?Hadden we al een plaatje voor p658?
Helemaal niet nodig. Ik heb gewoon de developers gevraagd om een forumupdate. Dat zou genoeg moeten zijn om voor 3 weken niet in te kunnen loggenDdos aanvalletje op Autoweek , besteld via het darkweb. Lukt vast wel vanuit Texas![]()