Robert 69
Asfaltkampioen
Gaat ook om het sturen, kan de duim niet buigen om het stuur heen.Kan je niet zeggen dat je een EV met acc hebt![]()
Kan ook de computermuis niet bedienen of schrijven. Wordt veel met links oefenen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaat ook om het sturen, kan de duim niet buigen om het stuur heen.Kan je niet zeggen dat je een EV met acc hebt![]()
No he did notHelemaal niet nodig. Ik heb gewoon de developers gevraagd om een forumupdate. Dat zou genoeg moeten zijn om voor 3 weken niet in te kunnen loggen![]()
Ik voel je ! Pak ‘m!Maar de Volvo V60-man (Ja, hij!!) was er niet bij toen. Wie heeft dat beslist? En welke vlag wordt er gehezen?
Wat zijn die Belgen toch goor bezig geweest door daar een flitspaal neer te zetten die precies staat waar de maximum snelheid omlaag gaat. Degene die dat bedacht heeft mag echt z'n kleine teen stoten.de Kennedytunnel
Of van die Ali express Boos kijkende ogen van links naar rechts achter de voorruit.En je mag lekker met groot licht seinen![]()
Tis maar goed dat het voor die heren de hobby is, want geld verdienen gaat toch een uitdaging worden met de bedragen die erin zitten.Nog een leuk custom interieur d’r in a 30k, je moet er toch wat van maken. En pijp open in de tunnels…![]()
Nee nee, echt niet hoor. Ligt op mijn W/W traject sedert 2008 en laat me zeggen dat het daar gerechtvaardigd is Polaris. Het gaat bergaf de “donkere” Kennedytunnel in, dat doet rare dingen met mensen die het niet gewoon zijn kan ik je zeggen.Wat zijn die Belgen toch goor bezig geweest door daar een flitspaal neer te zetten die precies staat waar de maximum snelheid omlaag gaat.
(Getekend, een Nederlander die er al eens gepakt is)
Bwoah wel dik, maar dat is wel de allerduurste handbak van de Giulia op de markt volgens mij!Oh echt…hier kan ik zo van dromen..500 paarden op een handbak
![]()
Alfa Romeo Giulia 2.9 V6 Quadrifoglio Performance Edition "Manual and Carbon Seats by Sparco" 2017 for sale - Gallery Aaldering
When Alfa Romeo introduced the new Giulia, the brand took a remarkable approach. No, Alfa Romeo unveiled the Quadrifoglio first. That really says it all.www.gallery-aaldering.com
Mijn zoontje mist de ‘gewone’ Giulia die hier net drie maand aanwezig geweest is nog steeds..
Dr staat nog een grijze voor 135. De rest zit er onder maar ook niet ver van de 80 af.Bwoah wel dik, maar dat is wel de allerduurste handbak van de Giulia op de markt volgens mij!
Ik wil best geloven dat de maximum snelheid gerechtvaardigd is, maar het is wél een naaistreek om de flitspaal 10 meter achter het snelheidsbord te zetten. Als je dan net niet op tijd doorhebt dat je geen 110 meer mag, maar enkel nog maar 100 ben je toch mooi 'gejost'Nee nee, echt niet hoor. Ligt op mijn W/W traject sedert 2008 en laat me zeggen dat het daar gerechtvaardigd is Polaris. Het gaat bergaf de “donkere” Kennedytunnel in, dat doet rare dingen met mensen die het niet gewoon zijn kan ik je zeggen.
Liever in kolonne aan 70 rijden naar / door die tunnel dan anderhalf uur in de file staan door een ongeval in de tunnel wat wekelijkse kost is. Ik filter “nogal vlot door” de files met de moto, maar daar blijf ik - zolang het rijdt - echt zo links mogelijk hangen.
Als er een ongeval is gebeurd, is alle politie etc uit de omgeving daar en heb je minimaal 10 km een quasi lege baan voor je en is 200+ leuk om het tijdverlies te compenseren.
Ik was even vergeten dat de auto’s in Nederland ze belachelijk duur zijnDr staat nog een grijze voor 135. De rest zit er onder maar ook niet ver van de 80 af.
Maar geen goed idee, als ik dit opper kan ik net zo goed een afspraak bij de notaris maken vermoed ik
![]()
Ik was even vergeten dat de auto’s in Nederland ze belachelijk duur zijn
Sometimes it’s better to ask for forgiveness than for approval![]()
Ik kan nu geen Scania zien zonder iemand die met Photoshop grilletjes zit te kopiëren en plakken.Lijkt wel of ze er 4 grills boven elkaar opgeplakt hebben. Zoveel vlakte, en nog een grill en nog een grill oh nog eentje dan![]()
Ik kan me inmiddels de tijd niet meer herinneren dat ik daar 70 kon rijden. Ben al blij als het niet stilstaat.Overdag is het echt al kms van voor de tunnel max. 90/70 in beide richtingen. Er komen vlak voor de tunnel nog 2 rijstroken bij die moeten invoegen. Daar wil je echt niet rechts zitten.
De Oosterweelverbinding die al jaren verkeersellende geeft is binnen een paar jaar opgelost; dat zal hopelijk veel fileleed oplossen desnoods met tolgeld want het is niet dat de Antwerpse haven krimpt.
Vanaf Firenze naar Milaan heb je (als je de niet panorama route pakt) denk wel 10 tunnels waar je bergafwaarts gaat tunnel in en tunnel uitNee nee, echt niet hoor. Ligt op mijn W/W traject sedert 2008 en laat me zeggen dat het daar gerechtvaardigd is Polaris. Het gaat bergaf de “donkere” Kennedytunnel in, dat doet rare dingen met mensen die het niet gewoon zijn kan ik je zeggen.
Liever in kolonne aan 70 rijden naar / door die tunnel dan anderhalf uur in de file staan door een ongeval in de tunnel wat wekelijkse kost is. Ik filter “nogal vlot door” de files met de moto, maar daar blijf ik - zolang het rijdt - echt zo links mogelijk hangen.
Als er een ongeval is gebeurd, is alle politie etc uit de omgeving daar en heb je minimaal 10 km een quasi lege baan voor je en is 200+ leuk om het tijdverlies te compenseren.
Ik heb vanochtend even een stuk gereden met alleen mijn linker hand te gebruiken. Mijn rechter arm/hand op de middenconsole te rusten gelegd. En dat ging redelijk goed/makkelijk. Dus het ken wel...Sterkte Robert 69!!
Gesteld dat je amper / geen pijn hebt (of die compleet moet verdoven!) en een automaat hebt zou ik me er niet veel van aantrekken qua rijden.
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Zo heb ik jarenlang gereden toen we nog BMW hadden.Ik heb vanochtend even een stuk gereden met alleen mijn linker hand te gebruiken. Mijn rechter arm/hand op de middenconsole te rusten gelegd. En dat ging redelijk goed/makkelijk. Dus het ken wel...
En dan met je linker hand op 1 uur op het stuur? En dan naar links leunend in de stoel?Dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Zo heb ik jarenlang gereden toen we nog BMW hadden.
Is er een andere manier om automaat te rijden dan?Dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Zo heb ik jarenlang gereden toen we nog BMW hadden.
Wij mogen ietsje harder hier. Onze snelheidslimieten liggen hoger dan in Nederland.rijdt aan 50 mph
Het is oneerlijk verdeeld in de wereld…Wij mogen ietsje harder hier. Onze snelheidslimieten liggen hoger dan in Nederland.
Spreek voor jezelf.Wij mogen ietsje harder hier. Onze snelheidslimieten liggen hoger dan in Nederland.
Ik rijd mijn Bronco regelmatig op 80 - 90 mph. Altijd netjes double digits.De vraag is : KAN een doorsnee Amerikaanse bak sneller rijden dan 50 mph zonder qua verbruik in de single digit miles to the gallon te duiken?![]()
Zou ik niet doen...familie foto- en muziekbibliotheek. Die gaat ook de cloud in,
Zou ik niet doen...
Zo rijd ik al heel m’n levenDat had ik je ook wel kunnen vertellen. Zo heb ik jarenlang gereden toen we nog BMW hadden.
Ja zoEn dan met je linker hand op 1 uur op het stuur? En dan naar links leunend in de stoel?
Zo rijd ik al heel m’n leven
Ja zodaarom hebben al die BMWs slijtage links onderin op de bestuurdersstoel
![]()
Ik zet op vrijdag vaak Alan Jackson op en dan is de modus wel dak open, linker raam open en beetje hand tegen de wind in cruisend op de rechterbaanRaampje open en je L-elleboog nonchalant naar buiten terwijl je country muziek luisterend met je SUV door Texas Colorado rijdt aan 50 mph. Stetson op je hoofd, Smiths & Wesson losjes in je heupholder, bereikbaar met je R-hand, daarvoor dient die
![]()
Zei toch al gister, zoals het hoort ;-)[denkt aan de z4 foto uit mijn mijn auto topic]