Jay DoubleYou
Autoholic
Lekker! Krijg je nog bezoek? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, zit nog in Spanje.Lekker! Krijg je nog bezoek?![]()
Ze is gewoon blij met je. Niet te veel achter zoeken. En als ze er wat anders mee bedoeld... lekker belangrijk!Mijn vrouw: ik heb voor de gein teruggescrold naar onze berichtjes naar elkaar in 2016.
Ik heb echt medelijden met je dat je met mij bent qua wat ik nog steeds naar je stuur.
Is dit een soort van verkapt compliment ?
Snap er niks van![]()
Dat is inderdaad een betere optie.Heb een eigen server thuis daarvoor
Hoe hard mag je in jullie contreien?Spreek voor jezelf.![]()
https://www.txdot.gov/safety/driving-laws/speed-limits/limits.html zei:Texas law requires that speed limits on state roadways be set at the state maximum unless traffic and engineering studies show a need to alter a speed limit for safety reasons.
Maximum speed limit
The law sets the maximum at 70 mph, but allows the Texas Transportation Commission to establish a maximum speed limit of 75 mph, or 80 mph or 85 mph if the highway is designed to accommodate that speed on the highway system if that speed is determined to be safe and reasonable after a traffic or engineering study. A maximum speed limit of 80 mph within 10 counties on Interstate 10 and Interstate 20 is also permitted.
Daarom heb ik ook een hekel aan schakelflippers.Heb na mn rijlessen vrijwel nooit meer met twee handen aant stuur gezeten. Nu ik erover nadenk alleen met flinke gladheid omdat die automaten schakelpaddles hebben.
's Avonds een vent, 's ochtends een vent.Zat gister tot 2:30 aan de whisky met 406c na het ophalen van de z4 en om 6:45 door de kleine wakker gemaakt. Geef me een momentje![]()
Toen we voor het eerst aankwamen in Texas stond er in de leen-Tahoe een countryzender aan. Ik voelde me meteen thuis. Dat gevoel vergeet ik nooit meer en is eigenlijk altijd gebleven.Ik zet op vrijdag vaak Alan Jackson op en dan is de modus wel dak open, linker raam open en beetje hand tegen de wind in cruisend op de rechterbaan
Ik krijg er een error vanIk kwam deze tegen... snap niet helemaal wat hier nu grappig aan is...
![]()
's Avonds een vent, 's ochtends een vent.
Wij rijden automaat omdat mijn vrouw dat fijner vind. Als ik de shots callde was het enkel handbak, dus die flippers is een compromis, ik wil de bak handmatig kunnen bedienen bij gladheid.Daarom heb ik ook een hekel aan schakelflippers.
Bovendien, ik koop een automaat, dan moet dat ding het maar zelf uitzoeken ook.
Klinkt idd gelijk goed!Toen we voor het eerst aankwamen in Texas stond er in de leen-Tahoe een countryzender aan. Ik voelde me meteen thuis. Dat gevoel vergeet ik nooit meer en is eigenlijk altijd gebleven.
Normaliter geloof ik niet in compromissen, maar een automaat met flippers vind ik de beste uitvinding. Je moet wel een goede automaat hebben en de ZF is de allerbesteWij rijden automaat omdat mijn vrouw dat fijner vind. Als ik de shots callde was het enkel handbak, dus die flippers is een compromis, ik wil de bak handmatig kunnen bedienen bij gladheid.
![]()
Voilà. Begin allemaal maar al te lachen met mij, maar ik zou zonder te gaan kijken niet eens weten of opschakelen nu links of rechts van het stuur zit en of je aan die flippers moet trekken dan wel duwen voor op- of terugschakelen.Daarom heb ik ook een hekel aan schakelflippers.
Bovendien, ik koop een automaat, dan moet dat ding het maar zelf uitzoeken ook.
@Rembrandt , ik zou als ik jou was ook zoiets doen (of heel simpel een externe harde schijf).
Al je foto's aan de cloud toevertrouwen lijkt me niet verstandig. Voor je het weet vragen ze opeens een vermogen om de foto's te bewaren voor je.
Meeste file heb ik met de bus gereden, diesel met een paar lang verzetten onderin vond ik nooit zo’n probleem qua schakelen.
Nu met de privékoets is een automaat dan idd wel lekker.
Voilà. Begin allemaal maar al te lachen met mij, maar ik zou zonder te gaan kijken niet eens weten of opschakelen nu links of rechts van het stuur zit en of je aan die flippers moet trekken dan wel duwen voor op- of terugschakelen.
En dan heeft Carwow nog een trucje om de soft limiter te omzeilen bij het “revven” in Neutral door beide gelijktijdig in te trekken of zoiets?
Ik heb die keuze ook. Wel thuis beslissen welke auto ik dan meeneem.Goed dat je de keuze hebt en er iets aan hebt - ik ben van de Twix-doctrine, ding in Drive zetten en hoppa karren maar.
Ik heb die keuze ook. Wel thuis beslissen welke auto ik dan meeneem.
Een zeehond heeft flippers nodig een auto niet![]()
Ik heb op het circuit ook geflipperd in een F430, maar het schakelen in een Porsche GT3 Cup car was toch echt veel leuker. Dat gaat gepaard met een hoop geweld, super gaaf![]()
Dat zie ik onder S********* niet meer gebeuren.Ik heb ooit 3 rondjes met dit apparaat mogen sturen; Met zo'n sequentiële bak waaraan je aan de pook moet trekken en duwen. Dat is eigenlijk nog vetter dan flippers!
Wat was dat ding stijf en wat ging het hard. Deze was geprepareerd voor de 24 uurs race op de Nürburgring in de tijd dat Opel nog eens iets leuks deed.
Dat heb ik met Alfa en Lancia eigenlijk ook. In die hoek zit ik meer qua liefhebberij. Bij Opel word ik wel blij van een Ascona 400, Manta of Calibra. Een groot portfolio is leuk, maar of het verstandig is??Nee helaas niet, ik had altijd wel een soft spot voor Opel, maar die is na de overname van Stellantis wel helemaal wel weg. Ben ook bang dat het merk uiteindelijk een stille dood gaat sterven daar...
Mijn moeder ook al de hele week, en daarnaast nog dingen in huis. Wij gaan morgen richting de Harz, met een overnachting in Walsrode omdat ik de hele rit in één keer niet aankan op dit moment.Vrouw is de hele ochtend al aan het inpakken voor de vakantie, het is een lang weekend, wat wil je in godsnaam meenemen… Zoonlief en ik zijn de hele ochtend al op de bank aan het chillen… gelukkig is het maar een uurtje of 3 rijden naar Lugano dus het maakt niet zoveel uit!
Hopelijk heeft ze naar intussen goede gewoonte weer een nieuw horloge aangeschaft special voor de reis zodat haar Richard Mille thuis kan blijven en die ze dan vervolgens (a) vergeet mee te nemen of (b) niet aandoet tijdens de reis en (c) bij thuiskomst compleet vergeet.Vrouw is de hele ochtend al aan het inpakken voor de vakantie, het is een lang weekend, wat wil je in godsnaam meenemen… Zoonlief en ik zijn de hele ochtend al op de bank aan het chillen… gelukkig is het maar een uurtje of 3 rijden naar Lugano dus het maakt niet zoveel uit!
Nee zo erg behelpen is het nietIs het niet zoals bij niseko - je krijgt de auto die overblijft?
In Nederland mag dat niet.Wat zijn die Belgen toch goor bezig geweest door daar een flitspaal neer te zetten die precies staat waar de maximum snelheid omlaag gaat. Degene die dat bedacht heeft mag echt z'n kleine teen stoten.
(Getekend, een Nederlander die er al eens gepakt is)
Ja, het is geen drama - meestal is het ook prima weer dan om gewoon de moto te nemen.Nee zo erg behelpen is het nietheeft haar eigen auto.
Tsja. Je hebt team X-BOX en team PlayStation, ik ben van dat laatste. Ik zeg PS4 of PS5. De PS4 heb ik nog eventueel over, al weet ik niet hoelang de updates nog doorgaan. Daar ben ik wel eerlijk in. En er moet sowieso wel een kabel tussen TV en console. De controllers werken wel draadloos.Wat is wijsheid voor een spelcomputer/console linken aan een tv van een jaar of 6 oud? We willen gaan kijken om wat aan te schaffen dan zoonlief vanaf de bank wat spelletjes (race of rally oid) kan gaan doen op het tv scherm, maar echt 0,0 verstand/ervaring met alles wat er op dat gebied te koop is
Ik heb meestal een voorkeur voor Apple maar je kunt ook kijken welke route je het leukste/mooiste/verrassendste vindt. TomTom Go Expert (betalend) en dan 'Kronkelweggetjes' of 'Economisch/Ecologisch'? Die laatste vermijdt ook nogal eens de snelweg (wat ik vaak probeer te vermijden).Mijn vrouw zei gisteren nog ik ben klaar, daar bedoelde ze denk ik niet voor de vakantie mee, want ze is nu klaar… zometeen de Benz maar eens aanslingeren. Wel fijn dat Google en Apple maps beide verschillende routes aangeven, wat is wijsheid Google maps denk ik toch?