Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk niet dat JL86 die rol daar neergezet heeft.Hij is onervaren, niet gelijk zo streng!
Precies, dus zo min mogelijk obstakels.Je moet je nek ook niet breken!
Denk het wel, zo strak tegen de naadIk denk niet dat JL86 die rol daar neergezet heeft.![]()
Maar niet in een tent.Ja staat niet in de weg, heb sinds ik heel erg klein was al geleerd om te lopen![]()
Doe je dat niet in het toiletgebouw?Doe het licht eerst aan voordat ik ga kleien![]()
Ik zal maar eens braaf zijn voor 1 keer, welke 'naad' bedoel je juist?Denk het wel, zo strak tegen de naad![]()
Oei… De naad van den tent, Slimmeke!Ik zal maar eens braaf zijn voor 1 keer, welke 'naad' bedoel je juist?
Begint die toevallig met de letter "B"?
Pvc vloertje in een tent. ‘t is watDe badkamer in de tent, helaas geen regen douche dus dat is even afzien maar we overleven dat wel denk ik
![]()
JL wil wel een beetje comfort…Pvc vloertje in een tent. ‘t is wat![]()
Ja, heb ik ook in onze tent hoor! Zo'n groen gaasmatje is niet meer van deze tijd!Pvc vloertje in een tent. ‘t is wat![]()
Wij hadden vroeger gewoon zo’n bruin zeil met plastic eronder voordat het gaasmatje kwam!Ja, heb ik ook in onze tent hoor! Zo'n groen gaasmatje is niet meer van deze tijd!
Gelukkig wist je dat eerste al tevoren toen je over b**naad begonDat is voor de vloerverwaming!
Het is hier weer proper hoor : ben ik eens braaf over JL86 en zijn voor rechtshandigen tactisch opgestelde rol pleepapier EN ga ik hulp zoeken voor het AI OER bij de Occassion guys hun wedstrijd en wordtik vierkant uitgelachen. Stank (pun) voor dank noemen we dat hier![]()
Ja alles om het netjes te houden hè!Wij hadden vroeger gewoon zo’n bruin zeil met plastic eronder voordat het gaasmatje kwam!
Ik dacht, dat wordt een Hymer...Plaatje bij de pagina, de befaamde The SŽ series 664 (formerly JŽ series 664, subseries 100), nicknamed Reagan is a diesel locomotive operated by the Slovenian Railways (Slovene: Slovenske železnice, SŽ).
![]()
Ik kan niet wachten op 737 en 747. Dan hebben we zo’n beetje alle vervoersmiddelen wel gehad!Plaatje bij de pagina, de befaamde The SŽ series 664 (formerly JŽ series 664, subseries 100), nicknamed Reagan is a diesel locomotive operated by the Slovenian Railways (Slovene: Slovenske železnice, SŽ).
![]()
Dat laatste is waarschijnlijk precies de bedoeling.Doe je dat niet in het toiletgebouw?Beetje je gezin in de stank leggen ‘s nachts…, die willen nooit weer kre… eehh… kamperen!
![]()
Die denkt vast, het is nog veel te gezellig.Zo’n tent is wel gehorig man, de kleine wil ook niet slapen, wat een ellende nu al![]()
Welk kind dacht dat niet vroeger?Die denkt vast, het is nog veel te gezellig.
In de gehorige tent context.Welk kind dacht dat niet vroeger?![]()
Ja, tuurlijk wel!Ja, maar zonder gein, jij niet? Ik dacht dat error 404 algemene kennis was...
Flitspalen zien we hier ook niet, maar politie rijdt er wel veel rond, variërend van lokale politie en Sherrifs tot State Troopers. Sommige gemeenten zijn strenger dan anderen.Meestal 60, soms 70mph.
Hier ook, overigens, hoewel ik eigenlijk nooit te hard rijd (wat me - zelfs bij 25mph - niet altijd in dank wordt afgenomen). Als Nederlander vind ik het wel opvallend hoe losjes max. snelheden worden geïnterpreteerd hier. Maar goed, er staan hier nergens flitspalen en politie zie ik echt maar heel zelden.
Heeft dat niet te maken met dat ze allemaal bodycams nu hebben en daarmee al aantonen dat als iemand wegrijdt bij een staande houding ze daar al bewijs voor hebben? Meen daar iets over gelezen te hebben vorig jaarHet vakt me tegenwoordig wel op dat ze de achterkant van de auto niet altijd meer aanraken om vingerafdrukken achter te laten. Dit deden ze een aantal jaren geleden vaker, heb ik het idee.
Ik zou dan over mijn vrouw heen 'rollen' om haar wekker uit te slaan. Dan is zij ook meteen wakker. #gratistip4x die kl*te wekker gehoord van mevr SJ omdat ze er vroeg uit moet
Nu ben ik wakker terwijl ik wilde uitslapen en zij slaapt nog
Als je niet je nest uit kan zet dan geen wekker
Ik zou dan over mijn vrouw heen 'rollen' om haar wekker uit te slaan. Dan is zij ook meteen wakker. #gratistip
Neem mini SJ mee in de Z voordat mevr SJ de sleutel claimt, gaat je humeur wss wel vooruitVroeger deed ze dit vaker
Heb toen haar tel gewoon uitgedaan soms
Kleine inmiddels ook wakker en zij nog niet
Ik ga chagrijnig zijn vandaag
Neem mini SJ mee in de Z voordat mevr SJ de sleutel claimt, gaat je humeur wss wel vooruit
Was JL nu niet zelf de werkgever voor een aantal, of heb ik wat gemist dan?Had jij niet ook een switch van werkgever? Maar niet van werkplek?
Ja ik had ook een switch van werkgever, maar wel op zelfde werkplek.Had jij niet ook een switch van werkgever? Maar niet van werkplek?
Bizarre vind ik dat met vakantie ik elke dag voor 07:00 eruit was zonder wekker en 9 vd 10x niet voor 23:00 erin.. En nu echt moeite heb met opstaan terwijl ik vaak eerder naar bed ga..Half / half, kleine viel pas na 11 uur in slaap en stond vanochtend voor 6 uur alweer naast ons bed. Vakantie noemen ze dit toch?![]()
Net getankt. Dat moment dat je in Nederland weer eens het tanklimiet pakt van €150 maar er nog 10 liter bij moet in de tank![]()
Tango (maar ook Berkman) heeft een limiet van EUR 150 per tankbeurt. Ik probeer daar wel onder te zitten en tijdig te tankenTanklimiet??
De z4 heeft ook een verse volle tank 98 ..