Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Vergeleken met die rol onder je arm langs 12 buren strompelen ‘hey buurman, lekker even bouten?’ is dat per definitie al een verbetering zo’n wc, of die rol nog op de grond ligt of niet

De badkamer in de tent, helaas geen regen douche dus dat is even afzien maar we overleven dat wel denk ik ;)

IMG-6355.jpg
Pvc vloertje in een tent. ‘t is wat :P

Dat is voor de vloerverwaming!

Het is hier weer proper hoor : ben ik eens braaf over JL86 en zijn voor rechtshandigen tactisch opgestelde rol pleepapier EN ga ik hulp zoeken voor het AI OER bij de Occassion guys hun wedstrijd en wordt ik vierkant uitgelachen. Stank (pun) voor dank noemen we dat hier :)

Laatst bewerkt:
Dat is voor de vloerverwaming!

Het is hier weer proper hoor : ben ik eens braaf over JL86 en zijn voor rechtshandigen tactisch opgestelde rol pleepapier EN ga ik hulp zoeken voor het AI OER bij de Occassion guys hun wedstrijd en wordt ik vierkant uitgelachen. Stank (pun) voor dank noemen we dat hier :)
Gelukkig wist je dat eerste al tevoren toen je over b**naad begon
:)

Wij hadden vroeger gewoon zo’n bruin zeil met plastic eronder voordat het gaasmatje kwam!
Ja alles om het netjes te houden hè!

Wij hebben nog steeds zo'n rubberen gaasmat in de tent, maar dan wel antraciet. Is echt ideaal met rommel vind ik. Maar dan wel een echte tent, geen "ik sta op u te wachten met luxe" glamping wannabe kampeercentrum :p

maar ik wens jullie wel een fijne vakantie toe hoor @JL86

Meestal 60, soms 70mph.
Hier ook, overigens, hoewel ik eigenlijk nooit te hard rijd (wat me - zelfs bij 25mph - niet altijd in dank wordt afgenomen). Als Nederlander vind ik het wel opvallend hoe losjes max. snelheden worden geïnterpreteerd hier. Maar goed, er staan hier nergens flitspalen en politie zie ik echt maar heel zelden.
Flitspalen zien we hier ook niet, maar politie rijdt er wel veel rond, variërend van lokale politie en Sherrifs tot State Troopers. Sommige gemeenten zijn strenger dan anderen.

Ik ben vaak genoeg aangehouden, maar behandel de dienders met respect en dat helpt, dat wordt gewaardeerd. Zo laat ik altijd alle ramen zakken, zodat ze meteen naar binnen kunnen kijken.

Het vakt me tegenwoordig wel op dat ze de achterkant van de auto niet altijd meer aanraken om vingerafdrukken achter te laten. Dit deden ze een aantal jaren geleden vaker, heb ik het idee.

Het vakt me tegenwoordig wel op dat ze de achterkant van de auto niet altijd meer aanraken om vingerafdrukken achter te laten. Dit deden ze een aantal jaren geleden vaker, heb ik het idee.
Heeft dat niet te maken met dat ze allemaal bodycams nu hebben en daarmee al aantonen dat als iemand wegrijdt bij een staande houding ze daar al bewijs voor hebben? Meen daar iets over gelezen te hebben vorig jaar

4x die kl*te wekker gehoord van mevr SJ omdat ze er vroeg uit moet

Nu ben ik wakker terwijl ik wilde uitslapen en zij slaapt nog

Als je niet je nest uit kan zet dan geen wekker
Ik zou dan over mijn vrouw heen 'rollen' om haar wekker uit te slaan. Dan is zij ook meteen wakker. #gratistip

Tja, ik ben een beetje erg direct met zulke situaties, maar twee uur later zou voor mij een emmer water inmiddels een reële optie zijn
:)

Adrenaline eerder, is toch spannend voor een klein kind om zo “avontuurlijk” op verlof te gaan.
Die zal vanmiddag vast wel een dutje doen en hebben jullie ook een siësta of hoe ze dat in CH / ITA ook noemen, Ein Mittagschläfke, un pisolino pomeridiano of zo?

Had jij niet ook een switch van werkgever? Maar niet van werkplek?
Ja ik had ook een switch van werkgever, maar wel op zelfde werkplek.
Ik ben (na bijna 11 jaar) via gedetachering (oud-werkgever) bij een opdrachtgever en daar nu overgenomen in dienst (nieuwe werkgever). Ik liep daar dus al een jaar als ingeleende rond in mijn rol als Manufacturing Engineer. Nu hetzelfde, maar komt mijn salaris via een andere bankrekening. Én nu ook meer vrije dagen erbij (CAO).

Half / half, kleine viel pas na 11 uur in slaap en stond vanochtend voor 6 uur alweer naast ons bed. Vakantie noemen ze dit toch? :ROFLMAO:
Bizarre vind ik dat met vakantie ik elke dag voor 07:00 eruit was zonder wekker en 9 vd 10x niet voor 23:00 erin.. En nu echt moeite heb met opstaan terwijl ik vaak eerder naar bed ga..

Vakantie en ontspannen is zoooo belangrijk

Terug
Bovenaan