Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik heb meer luiers verschoond dan mama. Maakt ipc niet uit.
Ik kreeg een compliment in het ziekenhuis bij het verschonen van onze oudste; allereerste keer luier verschonen.
Maar dat zullen we vaker doen om de vader gerust te stellen ;)
Maar het is geen rocket science! Ik heb er nooit problemen mee gehad. Scheelt ook dat meisjes niet zo hoog plassen als jongens bij het verschonen :P

- Leer luiers te verschonen, maar als het even kan laat je mama dat doen.
En wees er de eerste 2 weken na geboorte bij, je leert veel van de kraamhulp.

En ja, wij hadden van 2003 t/m 2015 een buurman die ook geen luiers kon verschonen. Hij belde bij ons aan "Senne heeft een vieze luier..."
Zijn oudste zoon van 4 zei op de verjaardag van mijn jongste (ook 4) "Spelen papa's ook?" Nadat hij 3 jonge papa's op het vloerkleed zag zitten met Duplo spelend... Alsof een dolk in mijn hart stak. Bij hun was ook nooit speelgoed beneden, nog geen autootje of Lego-blokje.

Erg leuk!
Alleen leer ik mijn kinderen wel dat eindeloos geduld niet altijd van toepassing is... ik vind dat persoonlijk wel afhangen van de situatie!
Reken maar dat ze hier weten dat papa geen eindeloos geduld heeft. Papa heeft heel lang geduld, maar als het op is onweert het ook wel even, we blijven alleen nooit boos, is ook gelijk weer over
:)

En wees er de eerste 2 weken na geboorte bij, je leert veel van de kraamhulp.

En ja, wij hadden van 2003 t/m 2015 een buurman die ook geen luiers kon verschonen. Hij belde bij ons aan "Senne heeft een vieze luier..."
Zijn oudste zoon van 4 zei op de verjaardag van mijn jongste (ook 4) "Spelen papa's ook?" Nadat hij 3 jonge papa's op het vloerkleed zag zitten met Duplo spelend... Alsof een dolk in mijn hart stak. Bij hun was ook nooit speelgoed beneden, nog geen autootje of Lego-blokje.
Das echt zo sneu als ze dat bij anderen dan wel opmerken ja :-(

Gisteren op mogen passen... het stadium luiers zijn we nu net voorbij. Dus als ze over plassen begint mag opa een sprintje trekken, en kijken of hij het wereldrecord broek-naar-beneden kan halen. Ging gelukkig goed. Vervolgens het verschil uitgelegd tussen de knoppen achter de pot, plasknop en poepknop.

Later kreeg ikeen appje van moeders dat ze dat thuis ook even had uitgelegd :)

Gisteren op mogen passen... het stadium luiers zijn we nu net voorbij. Dus als ze over plassen begint mag opa een sprintje trekken, en kijken of hij het wereldrecord broek-naar-beneden kan halen. Ging gelukkig goed. Vervolgens het verschil uitgelegd tussen de knoppen achter de pot, plasknop en poepknop.

Onze jongste slaapt zo diep dat ze nog wel met regelmaat een ongelukje heeft. Tijdje 's avonds wakker gemaakt, maar nu richting 5,5 jaar weer proberen. Gaat best goed, maar als het dan wel misgaat, samen een snelle wissel van beddengoed et cetera. Vaak focus ik mij op het kind, wederhelft verschoont het bed. Kan zij sneller en ik heb met weinig slaap meer geduld ;)

attachment.php

Geen zon, wat verdwaalde camper Boomers die zich doodvervelen en wolken die me doen denken aan de vulkaanuitbarsting van de Etna eerder deze maand.
En op dat bovenste bordje staat wellicht "streng verboten zu schwimmen oder sich auch nur die Füße nasszumachen!"? En op dat onderste "Und auch sonnen ohne Oberteil ist am strengsten verboten!".
Idyllisch
:LOL:

• Haha
Waarderingen: Twix
Ik ga 19 Euro per maand meer verzekeringspremie betalen het eerste jaar, daarna wordt het langzaam minder. Eten we ook geen boterham minder om. Totaal kost het me uiteindelijk iets van 750 Euro aan extra premie, schade zelf betalen is ruim 1500 Euro. En misschien kan ik beter de Swift naar WA + zetten, is inmiddels ook al 5 jaar en nog een schade claimen ga ik sowieso niet doen want dan betaal ik wel te veel. Tenzij enorme klapper of zo...

Kleine moet een middag dutje doen en m’n vrouw vindt dat ook fijn nu ze zwanger is… beetje lastig voor de tent met z’n drieën.

Volgende keer weer een huisje ja :ROFLMAO:

Is het normaal dat mensen muziek op de camping aan hebben? Ik vind het nogal asociaal!

Even vriendelijk gaan zeggen dat je een kleuter hebt die graag een dutje wil doen. Hufters heb je altijd & overal, maar de grote meerderheid zal het volume wel wat lager zetten...

Volgende keer weer een huisje ja :ROFLMAO:

Is het normaal dat mensen muziek op de camping aan hebben? Ik vind het nogal asociaal!
Oh, dat doen ze in huisjes ook wel. Zaten vorig jaar op een park waar een zwik duitse tieners elke avond flink muziek aan hadden. Gelukkig sliepen de kids aan de andere kant, maar echt leuk, neuh.

Even vriendelijk gaan zeggen dat je een kleuter hebt die graag een dutje wil doen. Hufters heb je altijd & overal, maar de grote meerderheid zal het volume wel wat lager zetten...
De kleine heeft daar gelukkig geen last van en slaapt wel. Ik zal hun tent morgen wel ff aan m’n trekhaak koppelen, uitlaatkleppen open zetten en ze vroeg in de ochtend over het terrein sleuren, zullen ze vrij snel wakker zijn :p

Oh, dat doen ze in huisjes ook wel. Zaten vorig jaar op een park waar een zwik duitse tieners elke avond flink muziek aan hadden. Gelukkig sliepen de kids aan de andere kant, maar echt leuk, neuh.
Ja dat is wel het nadeel van dit soort plekken, je hebt geluk of je hebt pech. Paar jaar geleden hadden we zo’n elektrisch treintje die precies voor ons huisje stopte, elke 15 minuten… :ROFLMAO:

Een verprutste Golf, een BMW met pech, een BMW waar de doelgroep die je verwacht naar kijkt en een witte BMW met een haai op het dashboard. Meer zag ik niet.

Daar heb ik de laatste keer op een Duitse camping wat van gezegd (waren Nederlanders trouwens).
Die vrouw heeft drie dagen op ons lopen foeteren (tegen haar man), maar de boombox was wel uit. :cool:

• Haha
Waarderingen: JL86
Uit hoeft niet van mij, maar op z’n minst wel op standje ‘geen overlast’. Sommigen willen ook tot rust komen in de vakantie.

Wij zijn op onze tussenstop in Walsrode. Ver boven verwachting!! :ROFLMAO:

Hoe is dat bij jullie @Janneman: als jij en vrouw op bezoek komen, rent de kleine dan ook oma (knielend met armen open) voorbij en eerst naar jou? Op Insta kom ik vaak van die leuke filmpjes voorbij, dat de dreumes met grote boog om oma lopen en éérst naar opa gaan/rennen...oma beetje verbaasd/teleurgesteld/lachend.

Hoe is dat bij jullie @Janneman: als jij en vrouw op bezoek komen, rent de kleine dan ook oma (knielend met armen open) voorbij en eerst naar jou? Op Insta kom ik vaak van die leuke filmpjes voorbij, dat de dreumes met grote boog om oma lopen en éérst naar opa gaan/rennen...oma beetje verbaasd/teleurgesteld/lachend.

Als wij de kleine samen ophalen van de opvang rent ze om mevr SJ heen om door mij opgetild te worden :cool:

Ik kom niet meer bij - iemand die het aantal 6 series op het plaatje effectief nageteld heeft?
in de prompt stond dat de text '111' moest aangeven, maar de cirkel een random number

De heftige overstroming in Nepal!
Als jullie een kleine donatie aan Rode Kruis willen/kunnen doen, zou fijn zijn. Maar voel je niet verplicht

Terug
Bovenaan