Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Over BMWs gesproken. Ik heb niet 1, maar 2 velgen volledig stuk gereden in Italië is de eind conclusie. Rechts voor en rechts achter.

Niet meer te repareren dus laat nu nieuwe bestellen.

Man man man

2e hands setje scoren ergens?

2e hands setje scoren ergens?
Ja had al gezocht maar kon niks moois vinden. Wil wel OEM f1x. Ik kan denk wel goede deal maken op deze via zaak waar ik ben geweest voor velgen die ik nu heb

Zo, Apple doet ook weer zijn best om elite-voer te worden: nieuwe MacMini gaat van €719 naar €1069. :oops:

Hier draait nu nog een Late 2012, op Seqoia. Maar dat is de laatste OS die die aankan.
Al is “aankan” al een groot woord, hoor. Hij is soms echt retetraag.:poop:
Maar hij fungeert meer als een soort thuisserver, met de familie foto- en muziekbibliotheek. Die gaat ook de cloud in, maar soms is achter zo’n desktop kruipen best makkelijk.
Dat ding kostte destijds ook zo’n €800,-, maar draait dus al 14 jaar!

Keuzes…….:rolleyes:
€ 800,- verdeeld over 14 jaar vind ik anders best netjes. Heeft je dan € 57,14 per jaar gekost. ;) Is mij met iPhones en MacBooks nog niet gelukt! :p

303516933783

Heb na mn rijlessen vrijwel nooit meer met twee handen aant stuur gezeten. Nu ik erover nadenk alleen met flinke gladheid omdat die automaten schakelpaddles hebben.

In de trekker zat zo’n mooie draaiknop opt stuur, hou je altijd een hand vrij

Zo was met dagje wel weer op kantoor! Net nog even een afspraak met de verzekeringsmakelaar gehad, had hem maar naar kantoor laten komen, geen behoefte om die gasten thuis over de vloer te hebben. Moest nog het eea verschuiven en de verzekering voor de Fiat regelen.

Morgen ochtend nog ff een paar emails eruit knallen en dan rond de lunch naar Lugano!

Heb na mn rijlessen vrijwel nooit meer met twee handen aant stuur gezeten. Nu ik erover nadenk alleen met flinke gladheid omdat die automaten schakelpaddles hebben.

In de trekker zat zo’n mooie draaiknop opt stuur, hou je altijd een hand vrij
Idem als ik de paddles gebruik in de bergen oid.

En op hoge snelheid ook maar meer omdat mevrouw het wilt; zelf vaak geen erg in.

moment, even twee duracells die een dagje Ouwehands erop hebben zitten in bed zien vast te leggen. Twijfel nog tussen de 6 en 8 tons spanbanden. Daarna rust

Kleine hier net in bed gelegd

Zelf even op bed gaan liggen om wat energie te verzamelen

Zo dan maar in de tuin zitten..

De gepersonaliseerde auto van de eigenaar van Ouwehands (een vooraanstaande Rolls Royce rijder trouwens!) was recent mijn inzending bij de AI wedstrijd met als thema zijn lievelingsdieren panda, tijger, papegaai, luipaard AI gewijze verwerkt in en op de auto.

Zalig dierenpark. OK, Pairi Daiza hier bij ons is nog beter maar minder euhm “ouwewets” charmant.

De gepersonaliseerde auto van de eigenaar van Ouwehands (een vooraanstaande Rolls Royce rijder trouwens!) was recent mijn inzending bij de AI wedstrijd met als thema zijn lievelingsdieren panda, tijger, papegaai, luipaard AI gewijze verwerkt in en op de auto.

Zalig dierenpark. OK, Pairi Daiza hier bij ons is nog beter maar minder euhm “ouwewets” charmant.
Weet die dierentuindirecteur wel dat alleen het Rolls-Royce interieur gemiddeld al 15-18 stieren kost? :p

Weet die dierentuindirecteur wel dat alleen het Rolls-Royce interieur gemiddeld al 15-18 stieren kost? :p
Geen idee. Ik vroeg aan Gemini een lijst met de meest vooraanstaande RR eigenaars in Nederland en de beste man van Ouwehand kwam in dat lijstje voor, naast wat adel en saaie bier- en supermarkttelgen die hun weelde hebben geërfd van papa en mama.

Dat vond ik een leuke insteek om mee aan de slag te gaan en er iets compleet maf van te maken. Naar goede gewoonte draaide het dus uit op een nulpunter :ROFLMAO:

Ik ook nog ruim een jaar, maar begin vd avond even op bed voor opladen ken ik enkel van mn schoonpa die 68 is.

Als ik zo nu en dan vroeg in de avond op bed beland is dat voor heel andere doeleinden…

Zat gister tot 2:30 aan de whisky met 406c na het ophalen van de z4 en om 6:45 door de kleine wakker gemaakt. Geef me een momentje :LOL:

Moest haar ook douchen door al het zand, haren wassen, föhnen.. man wat een werk. Ze heeft al bijna zulk lang haar als mn vrouw (in verhouding van de lengte dan)

Mijn vrouw: ik heb voor de gein teruggescrold naar onze berichtjes naar elkaar in 2016.

Ik heb echt medelijden met je dat je met mij bent qua wat ik nog steeds naar je stuur.

Is dit een soort van verkapt compliment ?

Snap er niks van :ROFLMAO:

Mijn vrouw: ik heb voor de gein teruggescrold naar onze berichtjes naar elkaar in 2016.

Ik heb echt medelijden met je dat je met mij bent qua wat ik nog steeds naar je stuur.

Uh
Kan deze ook niet ontcijferen …

Het heeft wel een zekere charme net zoals in een tent maffen bij regen, de druppels die tikken op je cabriokap. Genieten van de ruiten die aandampen. De episch grote dode hoek. De ruitenwissers die al jaren niet gebruikt zijn en dus katsversleten zijn en strepen trekken. Het gemis van de 360graden camera & de sensoren uit je iX3. :sneaky:

Zoals J C al zei, voordeel is dat je tegen dit weekend weet of en hoe waterdicht ie is.

Bijna

Het heeft wel een zekere charme net zoals in een tent maffen bij regen, de druppels die tikken op je cabriokap. Genieten van de ruiten die aandampen. De episch grote dode hoek. De ruitenwissers die al jaren niet gebruikt zijn en dus katsversleten zijn en strepen trekken. Het gemis van de 360graden camera & de sensoren uit je iX3. :sneaky:

Zoals J C al zei, voordeel is dat je tegen dit weekend weet of en hoe waterdicht ie is.

Hehe

Ja dat is een goede.. anders maar een nieuwe kap zoeken :’)

Nope hoor = dat is duur en zelden nodig. Buiten vandalisme / hagel / inbraak heb ik eigenlijk nog nooit een kap gezien die 'stuk' was. Wel versleten uitgedroogde rubbers en de afwatering die niet of slecht onderhouden was.

En het is niet dat BMW geen ervaring heeft met stoffen daken en een stelletje prutsers zijn. Komt vast goed, ik was er maar wat mee aan het rammelen zoals we hier zeggen.

Medelijden altijd plus 1
:)

Maar ik zou het denk ik lezen als een soort compliment dat ze nog steeds tegen me aan kan zeuren (zoals we dat hier noemen)

Terug
Bovenaan