Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Soloman zei:Weer een l*l achter me die flitste met zijn groot licht. Het was een "snelle" file. Iedereen 90 op de A28, zowel links als rechts, twee rijen auto's, achter elkaar. Voor mij geen probleem, het kachelt in ieder geval lekker door en iedereen denk er net zo over. Behalve die flapoor achter me in zijn snelle Peugeot met vriendin. Ik kon geen kant op en hij maar seinen en middelvingers. Ja, wat moet ik verdorie??
(...)
Mijn wens is om eens een keer met zo'n iemand te praten. Wat is er aan de hand? Je ziet dat er voor me ook auto's zijn en naast me. Ik kan geen kant op. Zie je dat wel?
Onbegrip, dat is wat ik voel. Ik zou gewoon eens met zo'n man aan tafel willen zitten en praten. Is het mijn auto? Wat doe ik verkeerd?
Boppie zei:Vandaag teruggekomen, zeer dichte mist in de regio waar ik woon...je zou toch zeggen dat je dan je verlichting aanzet. Het is mistig genoeg om stevig snelheid terug te nemen.
Schijnbaar zit er toch een stevig stel sukkels op de weg die dat niet snappen. Gewoon zonder lampen aan rijden...
Soloman zei:Weer een l*l achter me die flitste met zijn groot licht. Het was een "snelle" file. Iedereen 90 op de A28, zowel links als rechts, twee rijen auto's, achter elkaar. Voor mij geen probleem, het kachelt in ieder geval lekker door en iedereen denk er net zo over. Behalve die flapoor achter me in zijn snelle Peugeot met vriendin. Ik kon geen kant op en hij maar seinen en middelvingers. Ja, wat moet ik verdorie??
Soloman zei:maar ze deed plotseling haar best en zat weer even later achter me, 110. Ik weer naar 90, zij ook.
120, 80, 90, 110, 100, 80, kilometers lang. Ze deed exact hetzelfde.
Elaste zei:Dat blijkt, adinsx. Had het niet zo kunnen wezen dat de Touran per ongeluk op de verkeerde rijstrook stond? Als jij hem niet de ruimte had kunnen geven om zijn foutje op te lossen, hoe had hij het anders moeten oplossen? Dat hij op je bumper gaat zitten is niet te rechtvaardigen maar mijns inziens een reactie op jouw 'gaatje dichtrijden' actie. Kortom, geen oordeel maar ik vraag me af hoe een en ander soepeler had gekund. Iedereen sorteert immers wel eens verkeerd voor.
Geelhoed zei:
Zevens zei:Gister was het feest. Gebeurde mij niet, maar wel mijn opa.
https://112groningen.nl/Groningen/nieuws/16373/doorrijder-na-ongeval-in-haren.html
Dat gebeurde er dus. Mijn opa heeft gelukkig alleen last van zijn voet en hoefde niet in het ziekenhuis te blijven (de man is toch al 78!). Hij vloog over de motorkop en tegen de voorruit aan. Het ergste is nog wel dat de domme doos die ze aanreed uitstapte, sorry zei, en weg reed. Dat soort mensen mogen af geschoten worden eerlijk waar.
Hoho, is het al 12 uur geleden?Val zei:gelukkig wordt het gezien als een misdrijf en krijgt de doorrijdster haar verdiende loon nog wel!
Nee niet geraakt, kon er nog net langs, maar wel vol in de ankers.Val zei:Zo, word je nou geraakt ofniet? Ik hoor een soort van "klap" op het einde, maar zie geen schade![]()
Scheur-ijzer zei:Remmen en terug naar 2 schakelen bij een rotonde of kruispunt is (tijdens de rijlessen) geregeld een idiote actie bij mij... iemand tips?
Er ligt een kentekenplaat. Dat maakt opsporing wat eenvoudiger.Val zei:Zevens zei:Gister was het feest. Gebeurde mij niet, maar wel mijn opa.
https://112groningen.nl/Groningen/nieuws/16373/doorrijder-na-ongeval-in-haren.html
Dat gebeurde er dus. Mijn opa heeft gelukkig alleen last van zijn voet en hoefde niet in het ziekenhuis te blijven (de man is toch al 78!). Hij vloog over de motorkop en tegen de voorruit aan. Het ergste is nog wel dat de domme doos die ze aanreed uitstapte, sorry zei, en weg reed. Dat soort mensen mogen af geschoten worden eerlijk waar.
Ja schandalig dat dat soort mensen " leven ". Ok, de schrik is misschien groot maar om dan weg te rijden... gelukkig wordt het gezien als een misdrijf en krijgt de doorrijdster haar verdiende loon nog wel! Hoe maakt u opa het momenteel? In ieder geval veel sterkte gewenst![]()
Dat zou ik niet zeggen, hij is slecht leesbaar.stoterstangen90 zei:Er ligt een kentekenplaat. Dat maakt opsporing wat eenvoudiger.
Val zei:Scheur-ijzer zei:Remmen en terug naar 2 schakelen bij een rotonde of kruispunt is (tijdens de rijlessen) geregeld een idiote actie bij mij... iemand tips?
Hoezo? Ik vond het juist prettig bij de rijlessen zeker omdat je nog niet ervaren bent heb je de bediening van de auto voor de rotonde/kruispunt al klaar en kun je verder met je volgende stappen. Misschien is het niet vlot en zit er één achter je te drukken, maarja er is altijd baas boven baas.
Scheur-ijzer schreef: zei:Ik ga voortaan iig ook 20 meter van tevoren zorgen dat alles klaar is bij een rotonde, nu was ik idd veel dichter in de buurt klaar en daardoor ging het af en toe fout. Maar zo is de kans dat je fouten maakt veel kleiner.