Twix
Asfaltkampioen
Alanis Morissette...wauw, die was ik helemaal vergeten.Live enorm goed, deze zangeres uit the nineties:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Alanis Morissette...wauw, die was ik helemaal vergeten.Live enorm goed, deze zangeres uit the nineties:
Simple Man van Lynyrd Skynyrd is ook wat ik nu hedendaags veel beluister. Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg...
Zeer groot fan van Chris Stapleton en Lynyrd Skynyrd, simple man staat vaak in m’n top 2000 lijstje.
Waanzinnige live versie
Sorry, het is Changes van Black Sabbath met de stem van Ozzy....hoe dom van mijnSimple Man van Lynyrd Skynyrd is ook wat ik nu hedendaags veel beluister. Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg...
En Ten Years After is nu ook favoriet. Luister veel 70's de laatste tijd. Mama i'm coming home van Ozzy. Changes van Led Zappelin. Heroes van David Bowie. En groot fan van CCR.
Dan zat ik fout met de Ziggo Dome.Ik was gister trouwens bij Kingfish (Christone Ingram) in een stamp en stampvolle Melkweg. Was echt heel erg goed
Voor jou doe ik nu één video per post. Dan is het misschien te overzien.Ik kan steeds niet reageren omdat ik die foutmelding krijg als er teveel YT video’s staan, nu met nieuwe pagina gaat het goed.
Luister in de zomer graag reggae: Steel Pulse, Black Uhuru, Aswad.
Ik vind het erg goed. Kwam er dus wel recent achter dat ik officieel in de categorie “sad dad rock” val.. er zijn zelfs hele spotify afspeellijsten voorWie herinnert zich the Goo Goo Dolls nog?
Leeftijd check, gescheiden nee, heimwee naar vroeger tja... was veel beter? Anders... roken in de kroeg gatver maar daarna werd de lucht niet beter qua geur...Muziek voor mannen van middelbare leeftijd , vaak gescheiden en heimwee naar vroeger toen alles nog beter was en je mocht roken in de kroeg
Die naam komt heel bekend voor. Die maakten reggae muziek, toch? Moet ze weer eens opzoeken.Level 42
Die naam komt heel bekend voor. Die maakten reggae muziek, toch? Moet ze weer eens opzoeken.
Net als Kacey Musgraves zingt ook Dido met haar ogen dicht:
Ik ken Dido dan weer van haar song Here with me; komt ook in de kerstfilm Love Actually (2003) voor. En dat nummer staat ook in één van mijn playlists![]()
Zoals Sugar Mice van Marillion:Muziek voor mannen van middelbare leeftijd , vaak gescheiden en heimwee naar vroeger toen alles nog beter was en je mocht roken in de kroeg
Als je even naar boven scrollt, kun je je hart ophalen.Ik heb gelijk weer zin om Marillion te beluisteren... zo lang al niet gedaan....
Ik had gelijk Spotify al aangezet bij het typen van Sugar Mice! Maar bedankt voor de tipAls je even naar boven scrollt, kun je je hart ophalen.![]()
De muziek komt bekend voor, maar ik bedenk me wel dat ik in de war was met UB40
Met dit afgrijselijke weer en bijbehorende files maar wat zonnestraaltjes in de auto laten schijnen…![]()
Al naar de film geweest? Ik wil eigenlijk nog wel echt gaan maar komt er niet van