Guest
Mooi ding, leuk ook dat het een automaat is, maar die zou ik liever in een 1.8 zien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Moderator
Moderator
Moderator
Moderator
Klassiekerrijder zei:Zou me verbazen als-ie nog genoeg compressie heeft om 100 km/u te halen.
MRS zei:Voor de veelrijders die een Golfje diesel willen rijden, ziet er netjes uit van binnen en buiten origineel, jammer dat hij pas over 10 jaar wegenbelastingvrij wordt. Zie volgende weblink : VW 1.6 CL Diesel 1985
Moderator
D. Elzinga zei:
Moderator
Zoals ik al zei, Arno van Youngtimerpagina.nl heeft er een jaar mee gereden. Voorafgaand heeft ie een grote onderhoudsbeurt gehad. Youngtimerpagina is o.a. van Marco himself. Auto is dus zakelijk gebruikt en daar heeft ie die afschijving dus waarschijnlijk op afgeboekt. Nu rijdt Youngtimerpagina.nl (Arno zelf dus) met een witte Sierra.Dus ik zou wel eens willen weten wat er dit jaar allemaal mee gebeurd is of er nog in gereden is.
Kennelijk raakt Marco Hof hem ook niet kwijt. Dat biedt ruimte voor onderhandelen, zou ik zeggen.