Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Vandaag ontdekt dat een van mijn collega's een Golf II heeft. Met een rond een nieuw blok opgebouwde 1.9TDI erin, die 200 pk levert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D. Elzinga zei:Golf GT4
Duidelijk een auto die "geleefd" heeft, maar wel best een bijzondere Golf in deze uitvoering natuurlijk.
Jammer dan bij deze auto de velgen en het stuur niet meer origineel zijn:
Moderator
D. Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...e270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=17
Leuk exemplaar, maar wel wat optimistisch geprijsd denk ik (let ook even op de afleveringskosten!)...
D. Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...e270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=17
![]()
Leuk exemplaar, maar wel wat optimistisch geprijsd denk ik (let ook even op de afleveringskosten!)...
Moderator
Moderator
Moderator
VW Jetta zei:Hoi allemaal,
Mijn ouders hebben vooraan in de jaren '90 een toen bijna nieuwe Jetta 1.3, actiemodel 'Sky' gekocht uit 1988. Helaas is deze auto bij een ongeluk total loss verklaard en dus op de sloop beland; altijd jammer gevonden, want ik vond het een erg fijne auto om mee te rijden. Enige keer dat hij me liet staan was toen de accu leeg was, maar met simpel overstarten met mijn Kever (mijn oude auto) liep hij meteen weer.
Toevallig was ik een paar dagen terug eens op de Duitse eBay aan het neuzen naar een Jetta met de drie lamellen grille, dikkere spiegels etc. Ik kwam er een tegen die dezelfde kleur had als onze oude Jetta, heliosblauw; 1300'tje en met net iets over de 100.000 op de teller, en ja, dan begint het hartje sneller te kloppen. Aangezien onze oude Jetta technisch altijd een goede, betrouwbare auto was, wilde ik jullie vragen naar tips of zaken waar je op moet letten mocht ik erheen gaan kijken; ik zou het namelijk zo niet weten.
Ik heb al wat rondgelezen, en zag dat voornamelijk de wielranden en dorpels wel eens doorgeroest zijn; de onze had als ik me niet vergis rechtsvoor ook roestvorming. Weten jullie of je tijdens/na een testrit ergens op zou moeten letten wat betreft motor/versnellingsbak/remmen?
Alvast heel hartelijk bedankt voor jullie reacties!
Groet,
Martijn.
Ik ben eerst wezen vragen bij VW Kever Centrum Midden Nederland, de schadebedrijven in het Gooi zitten niet te wachten op deze specifieke schadeherstel / dorpel reparatie dit vertaald zich ook in hun prijs ( repareren liever schades die via de verzekering afgehandeld kunnen worden ).Kever1 zei:Mooi dat je Golf weer tiptop is. Waar heb je de reparatie laten uitvoeren?